Με τον εμπορικό διευθυντή της Ferrari, Enrico Galliera, να δηλώνει πρόσφατα:

Δεν θα φτιάξουμε ένα SUV, επειδή ένα SUV δεν είναι ένα σπορ αυτοκίνητο – μπορεί να είναι γρήγορο, αλλά δεν είναι ένα σπορ αυτοκίνητο. Δεν θα φτιάξουμε ένα 4-θυρο μοντέλο, διότι, ενώ αυτό μπορεί να είναι γρήγορο, δεν θα είναι sport αυτοκίνητο. Η Ferrari πρέπει να παραμείνει συνεπής, να κάνει ότι ξέρει να κάνει, το οποίο είναι να παράγει αυτοκίνητα που είναι σε θέση να χαρίσουν συγκίνηση. Sport αυτοκίνητα.

Τι και αν, όμως, έχουν ειπωθεί τα παραπάνω, κάποιοι θεωρούν δεδομένο ότι η ιταλική εταιρία θα προσθέσει ένα SUV στην γκάμα της, με τον Max Warburton, αναλυτή του κλάδου, να τονίζει ότι το FUV (Ferrari Utility Vehicle) θα παρουσιαστεί το 2021. Ο Warburton δηλώνει ότι ενώ η διοίκηση της Ferrari συνεχίζει να λέει στους επενδυτές της ότι δεν θα κατασκευάσει SUV ή μοντέλο με τέσσερις πόρτες, αυτές δεν θα εμφανείς, καθώς θα διαθέτουν έναν ειδικό έξυπνο κρυφό μηχανισμό.

Αν ποτέ συμβεί αυτό, το αυτοκίνητο θα είναι πιο ακριβό από την GTC4Lusso και θα τεθεί απέναντι στα Lamborghini Urus, Rolls-Royce Cullinan και Aston Martin DBX, με τον Warburton να εκτιμά ότι θα έχει 2.000 με 3.000 πωλήσεις ετησίως.

  • Anestis Genk

    Περιμένω τους spin doctors να διαφημίζουν πόσο καλύτερα βιώνουν την σπορ οδήγηση μέσα από ένα αυτόνομο γιατί το μεγαλύτερο εμπόδιο για την γρήγορη οδήγηση (με ασφάλεια βεβαίως βεβαίως) είναι ο οδηγός.

    Τα SUV δεν προσφέρουν:
    1-τα έχουν και οι άλλοι άρα δεν είμαι εκτός μόδας
    2-κάθομαι ψηλά και επιβλητικά
    3-περνάω άνετα από πεζοδρόμια/λακούβες/σαμαράκια

    Το 1 είναι θέμα διαφήμισης, το 2 είναι κάλος στο εγκέφαλο, το 3 λύνεται με φυσιολογικές αποστάσεις από το έδαφος. Πχ ο νομοθέτης έπρεπε να λέει 12 εκατοστά ελάχιστη απόσταση και 10 εκατοστά ελάχιστο πάχος προφίλ ελαστικού.

    • mixalhs7

      Εγω παλι σκέφτομαι πως ΑΝ η φεραρι πρέπει (αναγκαστικά) να εχει στις ταξεις της ενα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο για να ριξει ο στόλος μοντέλων της συνολικα τις νόρμες εκπομπής ρύπων,ένα ηλεκτρικό suv θα τους εξυπηρετούσε και στην επίτευξη αυτού του στοχου και στα παραπάνω έσοδα και δεν θα χρειαζοταν να ”αλλάξει” τα υπόλοιπα μοντελα της για χάρη του ”ηλεκτρισμου”

    • Anestis Genk

      Ναι οκ ίσως αλλά με αυτή την λογική εγώ θα έβγαζα μερικά fiat 500 ηλεκτρικά με εσωτερικό ταμπελάκι made by Ferrari και έριχνα έτσι τους ρύπους.

    • mixalhs7

      Δεν στεκει αυτο που λες!! Φιατ φεραρι ειναι δυο διαφορετικες εταιριες μετα το spin off της δευτερης!

    • Anestis Genk

      Και toyota subaru είναι διαφορετικές αλλά βγάζουν το 86. Και πολλά προϊόντα είναι made in greece ενώ είναι απλώς συσκευασμένα εδώ. Δλδ δεν νομίζω πως είναι νομικά αδύνατο.

  • Mika

    “Δεν θα φτιάξουμε ένα 4-θυρο μοντέλο, διότι, ενώ αυτό μπορεί να είναι γρήγορο, δεν θα είναι sport αυτοκίνητο.”
    Ενω η κοντη station οτι να ναι σιλουετα της FF προδιαθετει για σπορ αυτοκινητο..Οτι να ναι..Τουλαχιστον καντε ενα κομψο σουπερ σενταν, προτιμοτερο θα ειναι…