Ελληνικό diesel Ram 700 ίππων αναζητεί συντροφιά

Σχετικά άρθρα

Μας αρέσουν τα pick-up, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε; Δεν χρειάζεται να είσαι γαιοκτήμονας/τσιφλικάς για να σε ελκύει η γοητεία του “αγροτικού”. Μόνο και μόνο που διαφέρουν από τη μάζα των SUV και crossover φτάνει. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, που έχουν πάψει να θυμίζουν επιβατηγά τρακτέρ.

Και πάλι, όμως, μια τυποποίηση την διακρίνεις. Nissan Navara, Ford Ranger, Toyota Hilux, Isuzu D-Max, οι επιλογές είναι φιξ. Η Mercedes επιχειρεί να φέρει έναν premium λίβα στην κατηγορία, αλλά ενδέχεται να γελάσει ο κόσμος καθώς, αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες, θα είναι το πρώτο πολυτελές μοντέλο στον κόσμο με χειρότερο εσωτερικό από το απλό “αδερφάκι” του (ενός λεπτού σιγή στην μνήμη των θυμάτων που θα δώσουν κοντά στο δεκαχίλιαρο για Navara με το “αστέρι” στο καπό). Οι Αμερικανοί είναι παμπάλαιες καραβάνες, αλλά η κατανάλωση των V8 τρομάζει περισσότερο το αγοραστικό κοινό από ό,τι ο Σχορτσιανίτης τα σουβλατζίδικα.

Για αυτό υπάρχουν τα diesel! Ειδικά τα μοτέρ Cummins που εξοπλίζουν το Ram, είναι από τα πιο δυνατά και αξιόπιστα που συναντάς εκεί έξω. Έχουν ένα θέμα με τους ρύπους, την κατανάλωση και την αλήθεια επί τέτοιων ζητημάτων ,αλλά δε βαριέσαι. Καλή ώρα το συγκεκριμένο Ram 2500, το οποίο είναι εξοπλισμένο με τον υπερτροφοδοτούμενο straight-six των 6,7 λίτρων. Εργοστασιακά αποδίδει 350 ίππους στις 3.100 και 108 κιλά ροπής στις 1.600 rpm, αρκετά να τραβήξουν το Βρετανικό Μουσείο και να επιστρέψουν τα Ελγίνεια στην Ακρόπολη με το ζόρι. Αλλά για κάποιους δεν είναι αρκετά.

Όπως έχουμε δει σε hillbilly dragster videos , ο Cummins τα πάει πολύ καλά με τη “ντόπα”. Ιπποδυνάμεις της τάξεως των 900, 1.000 και βάλε ίππων δεν είναι άγνωστη ποσότητα, με το νούμερο της ροπής να φτάνει κάπου στον Κρόνο. Ένα τέτοιο δείγμα, στο πιο ήπιο, είναι το “δικό μας” Ram. Τα άλογα ανέρχονται στα 695, τα κιλά της ροπής στα 176 και η δυνατότητα ρυμούλκησης ξεπερνάει τους 5 τόνους (κάπου τόσο μας κάνουν τρία 3-λιτρα Hilux). Έτσι, για να μην σου το παίζει ιστορία ο κολλητός με το Scania.

H τιμή είναι ελαφρώς τσιμπημένη, καθώς μπαίνει στα χωράφια της καινούργιας Porsche Boxster ενώ στα μεταχειρισμένα μπορείς κάλλιστα να εντοπίσεις κάποια 911 Turbo. Με το χέρι στην καρδιά τώρα: θα επέλεγες κάποια από τις Porsche ή τον Τιτάνα; Σκέψου και τα μόλις 105 ευρώ των τελών κυκλοφορίας. Περισσότερα εντός.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στα 360 kW ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής στην Ελλάδα

Ο ΣΕΑ στον Κορινό, που βρίσκεται στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, διαθέτει πλέον τον ισχυρότερο DC ταχυφορτιστή στην Ελλάδα, ο οποίος ανήκει στο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr