Μας αρέσουν τα pick-up, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε; Δεν χρειάζεται να είσαι γαιοκτήμονας/τσιφλικάς για να σε ελκύει η γοητεία του “αγροτικού”. Μόνο και μόνο που διαφέρουν από τη μάζα των SUV και crossover φτάνει. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, που έχουν πάψει να θυμίζουν επιβατηγά τρακτέρ.

Και πάλι, όμως, μια τυποποίηση την διακρίνεις. Nissan Navara, Ford Ranger, Toyota Hilux, Isuzu D-Max, οι επιλογές είναι φιξ. Η Mercedes επιχειρεί να φέρει έναν premium λίβα στην κατηγορία, αλλά ενδέχεται να γελάσει ο κόσμος καθώς, αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες, θα είναι το πρώτο πολυτελές μοντέλο στον κόσμο με χειρότερο εσωτερικό από το απλό “αδερφάκι” του (ενός λεπτού σιγή στην μνήμη των θυμάτων που θα δώσουν κοντά στο δεκαχίλιαρο για Navara με το “αστέρι” στο καπό). Οι Αμερικανοί είναι παμπάλαιες καραβάνες, αλλά η κατανάλωση των V8 τρομάζει περισσότερο το αγοραστικό κοινό από ό,τι ο Σχορτσιανίτης τα σουβλατζίδικα.

Για αυτό υπάρχουν τα diesel! Ειδικά τα μοτέρ Cummins που εξοπλίζουν το Ram, είναι από τα πιο δυνατά και αξιόπιστα που συναντάς εκεί έξω. Έχουν ένα θέμα με τους ρύπους, την κατανάλωση και την αλήθεια επί τέτοιων ζητημάτων ,αλλά δε βαριέσαι. Καλή ώρα το συγκεκριμένο Ram 2500, το οποίο είναι εξοπλισμένο με τον υπερτροφοδοτούμενο straight-six των 6,7 λίτρων. Εργοστασιακά αποδίδει 350 ίππους στις 3.100 και 108 κιλά ροπής στις 1.600 rpm, αρκετά να τραβήξουν το Βρετανικό Μουσείο και να επιστρέψουν τα Ελγίνεια στην Ακρόπολη με το ζόρι. Αλλά για κάποιους δεν είναι αρκετά.

Όπως έχουμε δει σε hillbilly dragster videos , ο Cummins τα πάει πολύ καλά με τη “ντόπα”. Ιπποδυνάμεις της τάξεως των 900, 1.000 και βάλε ίππων δεν είναι άγνωστη ποσότητα, με το νούμερο της ροπής να φτάνει κάπου στον Κρόνο. Ένα τέτοιο δείγμα, στο πιο ήπιο, είναι το “δικό μας” Ram. Τα άλογα ανέρχονται στα 695, τα κιλά της ροπής στα 176 και η δυνατότητα ρυμούλκησης ξεπερνάει τους 5 τόνους (κάπου τόσο μας κάνουν τρία 3-λιτρα Hilux). Έτσι, για να μην σου το παίζει ιστορία ο κολλητός με το Scania.

H τιμή είναι ελαφρώς τσιμπημένη, καθώς μπαίνει στα χωράφια της καινούργιας Porsche Boxster ενώ στα μεταχειρισμένα μπορείς κάλλιστα να εντοπίσεις κάποια 911 Turbo. Με το χέρι στην καρδιά τώρα: θα επέλεγες κάποια από τις Porsche ή τον Τιτάνα; Σκέψου και τα μόλις 105 ευρώ των τελών κυκλοφορίας. Περισσότερα εντός.

  • σαν την 911 turbo δεν εχει…οποτε δεν τιθεται συγκριση !!!!!
    αλλα απο το να αγοραζα ενα καινουριο navara/hilux χαλαρα το προτιμουσα !!!

  • σαν την 911 turbo δεν εχει…οποτε δεν τιθεται συγκριση !!!!!
    αλλα απο το να αγοραζα ενα καινουριο navara/hilux χαλαρα το προτιμουσα !!!

  • antonis

    Τρελό όχημα αλλά πολλά τα λεφτά. Το βλέπω πολλά χρονια στο καρ.

  • 13b_maniac

    Ενταξει, μεταξυ μας ολοι την τουρμπο θα περναμε. Καλο το ραμ, ωραιο αλλα δεν νομιζω να το επελεγε καποιος στην ελλαδα

  • ποια πόρσε; στην ελλάδα; λολ. με αυτό πας παντού, αν κέρδιζα το τζοκεράκι, το τσίμπαγα με κλειστά μάτια. 1000 άλογα θα το έφτανα και θα το έστηνα 400αρια με τις τούρμπο να τους βλέπω να με πληρώνουνε κάθε μέρα.

  • George Liverpool

    Τρατζικ

  • freedoom1013

    Βλέπω ενα παρόμοιο, μαύρο, κοντά στην περιοχή που δουλεύω, αρκετά συχνά.
    Το αυτοκίνητο είναι τρομακτικό, δεν μπορείς να συλλάβεις τον όγκο του από τις φωτογραφίες. Μια ιδέα σου δινει η φώτο με το κοριτσάκι!
    Like!

  • zisisv

    Από πάνω τα περνάει τα ναβαροχάιλουξ.. Αυτό είναι πραγματικό εργαλείο!

  • Mika

    Πραγματικα μενεις με το στομα ανοικτο για ολα αυτα που φοραει το αυτοκινητο,αλλα εως εκει..
    Βεβαια, με 105 ευρω τελη, το σκεφτεσαι καπως!
    :p