Όταν πριν σχεδόν δύο μήνες, το αφεντικό του γαλλοιαπωνικού ομίλου, Carlos Ghosn, δήλωνε ότι στο τέλος της φετινής χρονιάς η Renault-Nissan θα βρίσκεται στην κορυφή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν νομίζω ότι πολύ πίστεψαν τα λεγόμενα του.
Σήμερα, και σύμφωνα με τα στατιστικά του πρώτου εξαμήνου, οι Renault, Nissan, Mitsubishi, Dacia, και οι υπόλοιπες εταιρίες του ομίλου, πούλησαν συνολικά 5.268.079 αυτοκίνητα, ενώ αντίστοιχα όλες οι εταιρίες του ομίλου της Volkswagen πούλησαν συνολικά 5.115.900 μονάδες παγκοσμίως.
Η Nissan πούλησε 2.894.488 μονάδες, μια αύξηση της τάξης του 5,6% σε σχέση με πέρσι, με τις καλύτερες αγορές της να είναι οι Η.Π.Α., η Κίνα και η Ιαπωνία, για να ακολουθήσει το Μεξικό, η Αγγλία, ο Καναδάς, η Ρωσία, η Γαλλία, η Ιταλία και η Γερμανία.
Από την άλλη, η Renault τις πρώτες 181 μέρες του χρόνου πούλησε 1.879.288 οχήματα παγκοσμίως, μια αύξηση της τάξη του 10,4%, με τις καλύτερες αγορές της να είναι η Γαλλία, η Ρωσία, και η Ιταλία, για να ακολουθήσει η Γερμανία, η Ισπανία, η Τουρκία, η Βραζιλία, το Ιράν, η Αγγλία και η Αργεντινή.
Τα δυνατά χαρτιά του γαλλοιαπωνικού ομίλου είναι το Clio, το Megane, το Captur, το Sandero, και το Duster, ενώ από την πλευρά της Nissan, το X-Trail/Rogue, το Sentra/Sylphy, το Qashqai, και το Altima/Teana. Η Mitsubishi τους πρώτους έξι μήνες πούλησε κοντά στα 495.000 αυτοκίνητα, με το Outlander να έχει δυνατή παρουσία παγκοσμίως, και το Pajero Sport στις ασιατικές χώρες.