Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στατιστικά, το VW Group από την αρχή του έτους μέχρι και τον Απρίλιο έχει πουλήσει 3,32 εκατ. αυτοκίνητα, με την Toyota να ακολουθεί με 3,06 εκατ. και την Renault-Nissan να βρίσκεται στη τρίτη θέση με 3,02 εκατομμύρια αυτοκίνητα.


Το αφεντικό του γαλλοιαπωνικού ομίλου, ο Carlos Ghosn κατά το περιθώριο της ετήσιας συνάντησης των μετόχων της εταιρίας, δήλωσε πεπεισμένος πως η Renault-Nissan θα καταφέρει φέτος να γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία από πλευράς πωλήσεων, προσπερνώντας την VW και την Toyota.

Πέρυσι η Renault-Nissan, μετά την εξαγορά της Mitsubishi, πούλησε 9.961.347 εκ. οχήματα, έχοντας διαφορά από την πρώτη VW στα 350.000 οχήματα. Συνολικά η Renault πούλησε 3,2 εκ οχήματα και είχε άνοδο 13%, ενώ η Nissan πούλησε 5,6 εκ. οχήματα και είχε άνοδο 2,5%. Η Mitsubishi από την μεριά προσέθεσε 934.013 πωλήσεις σημειώνοντας πτώση 13% σε σχέση με το 2015. Τέλος, η Renault μαζί με την Nissan κατάφεραν να πάρουν την πρώτη θέση των πωλήσεων στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημειώνοντας 94.265 πωλήσεις .

  • gv

    κοιτα να δεις που μπορει και να βγει αληθινος ο κοντος!
    παντως ειναι εντυπωσιακο που θα φτασουν περιπου τα 10 εκατομμυρια πωλησεις στο τελος της χρονιας με χοντρικα μονο 4 εταιρειες στον ομιλο ενω η vw κανει το ιδιο με πολυ περισσοτερες!
    το ιδιο ισχυει και για τη toyota..

    • Mika

      Δεν εχει σημασια ποσες εταιριες εχει ο καθε ομιλος, αλλα ποιος ειναι ο μεσος ορος τιμης των μοντελων της καθε εταιριας…Γιατι το VW group εχει τις περισσοτερες πολυτελεις brand απο καθε αλλο, που φυσιολογικα δεν κανουν τρελλες πωλησεις….

    • gv

      δε το περιμενα αυτο απο σενα που εισαι λογικος..
      εχει και 2 ομως φτηνες/μαζικες ισως πιο φτηνες απο τη νισαν και τη ρενο..
      απο vw,seat,skoda μονο θα μπορουσε να ισοφαρισει μονο γιατι στο περιπου στοχευουν στο αντιστοιχο κοινο με renault,nissan,mitsubishi ..
      αλλα εχει και αλλες τοσες premium και παλι μονο μια ανασα μπροστα ειναι!
      αυτο λεω μου κανει εντυπωση και δε νομιζω να λεω κατι παραλογο..

    • Mika

      Η Νισσαν κι η Ρενω εχουν πολυ φτηνα μοντελα στις λεγομενες τριτες χωρες, που η VW ομως δεν εχει στον ιδιο βαθμο.
      Οι premium, αν κι ολες σχεδον φερνουν μεγαλο κερδος, ανα μοντελο, στο συνολικο αριθμο πωλησεωςν σαν κομματια ειναι σταγονα στον ωκεανο…Αυτο λεω.

    • gv

      ε εγω για πωλησεις καθαρα ξεκινησα να μιλαω..
      αν εσυ μπλεκεις και αλλες παραμετρους λογικο ειναι..
      οι πωλησεις της audi σταγονα στον ωκεανο?

    • Mika

      Μα δεν μιλαω για την Αudi. Mιλαω για τη Bentley, τη Lamborghini, th Buggati, να σου τρεις εταιριες. Και η Porsche που ειναι η πιο μαζικη, δεν πουλαει πανω πολυ απο 20000 αν δεν κανω λαθος..
      Ο ενας ομιλος μπορει να εχει 4 εταιριες οπως λες, ο αλλος 10…Ναι, αλλα τι ειναι αυτες οι 10…Ποιο ειναι το portfolio της…
      ;-)

    • gv

      δε μιλας για την audi αλλα υπαρχει και ειναι premium..
      οπως και να εχει μονο audi και πορσε να βαλεις παλι παμε στη μια παραπανω αν βαλουμε και την ισχνη infinity η οποια ουτε τα μισα της audi δε πρεπει να αποδιδει..

    • Mika

      Φυσικα και υπαρχει, και πουλαει κοντα στο 1.5 μυριο αμαξια το χρονο…
      Η Ινφινιτι εχει περασει απο χιλιαδες κυματα, μακαρι να βρει το δρομο της…Αξιζει..

  • SAMURAI-66

    Αν και σαν ατομο που με την μεχρι τωρα συμπεριφορα του απεναντι σε εργαζομενους που ηταν επιεικως αθλια στελνωντας τους στην ανεργια χωρις να τον ενδιαφερει στο ελαχιστο δεν τον παω καθολου θα συμφωνησω μαζι του απολυτα οτι ο ομιλος που εχει στα χερια του και τον ανεστησε δημιουργωντας ενα κολοσσο μπορει να γινει αρχηγος στης πωλησεις ευκολα.
    Απευθυνονται στης διεθνης αγορες,ιδιαιτερα οι δυο γιαπωνεζικες που εχουν σε καθε σημειο του πλανητη παρουσια και λιγοτερο η renault,και ειναι ευκολο να πετυχουν το στοχο της κορυφης.

  • nismokratoras

    στρατηγικό μυαλό…έσωσε την nissan κ τώρα την mitsubishi…κ αύξησε τις πωλήσεις των renault…ένας άνθρωπος χωρίς συμβιβασμούς…τα ζημιογόνα τμήματα τα έκοψε…κ αφουγκράζεται την αγορά άμεσα κ γρήγορα…τώρα ανοίγει τμήμα που θα φτιάχνει ανταλλακτικά για τα skyline r32…που σπανίζουν στην παγκόσμια αγορά κ θα πέσουν οι τιμές των ανταλλακτικών…εάν καταφέρει με τις πιέσεις που ασκεί στην ευρώπη για τους φόρους κ δασμούς τρίτων χώρων που πληρώνουν οι ιαπωνικές για τα ανταλλακτικά τους…θα είναι ακόμα πιο εφικτή η 2 εάν όχι 1 θέση παγκοσμίως…nissan power…nismo rule’s

  • περαστικός

    Μακάρι να γίνει…
    Μπάς και σταματήσουν οι φαουβεγκρουπάτοι με τους τογιοτογκρουπάτους να μας τα κάνουν τούμπανα με το ποιος την έχει πιο μεγάλή..

    • Herc

      Και να αρχιζουν να μας τα πριζει η ΓαλλοΙαπωνικη συμμαχια.
      Παντως πολύ καλυτερα τωρα, που είναι μπροστα Γερμανικες-Ιαπωνικες εταιρειες, από πιο παλια που παλευαν για την πρωτη θεση οι αχώνευτες Αμερικανικες FORD και GM.