Γνήσια Οδηγική Απόλαυση, BMW i, EfficientDynamics: στο BMW Group, το συναίσθημα και η βιωσιμότητα συμβαδίζουν. Η καινοτόμος δύναμη της εταιρίας και η σταθερή της προσήλωση στο μέλλον θα διασφαλίσουν την επιτυχία της premium μετακίνησης “Made in Germany”. Από ηλεκτροκινητήρες μέχρι προηγμένους, χαμηλών εκπομπών ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα λύσεις που πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6, το BMW Group θέτει τα σημεία αναφοράς στην τεχνολογία.

Η Βιωσιμότητα αποτελεί ‘συστατικό’ μας όπως και η Γνήσια Οδηγική Απόλαυση. Με την BMW i, ήμασταν ο πρώτος Γερμανός Κατασκευαστής Αυτοκινήτων που δήλωσε σαφή δέσμευση στην ηλεκτρική μετακίνηση.

Όμως παράλληλα με το συναίσθημα και την απόλαυση, είμαστε πεπεισμένοι ότι η μελλοντική μετακίνηση πρέπει να είναι βιώσιμη. Διανύουμε τη μεταβατική περίοδο με μεγάλες ταχύτητες και αποφασιστικότητα και έχουμε λανσάρει περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα από οποιονδήποτε εδραιωμένο ανταγωνιστή μας,


εξήγησε ο Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, Harald Kruger.

Ωστόσο, ο εξηλεκτρισμός δεν είναι η μοναδική βιώσιμη λύση στον τομέα αυτό: «Η μελλοντική μετακίνηση θα εξαρτηθεί αναμφισβήτητα και από προηγμένους κινητήρες diesel», δήλωσε ο Kruger, «επειδή η προστασία του περιβάλλοντος έχει αρκετές διαστάσεις: μία από αυτές είναι η μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής».

Οι σύγχρονοι, αποδοτικοί πετρελαιοκινητήρες διασφαλίζουν χαμηλότερες εκπομπές CO2 και επομένως συμβάλλουν σημαντικά στην προστασία του περιβάλλοντος. Επιπλέον, σε ό,τι αφορά τις ανεπιθύμητες εκπομπές ρύπων, οι κινητήρες diesel είναι εξίσου καθαροί ή ακόμα καθαρότεροι από τους βενζινοκινητήρες. Αυτό μπορεί να λεχθεί με σιγουριά για τα μικροσωματίδια, τους υδρογονάνθρακες και τις εκπομπές του μονοξειδίου του άνθρακα, που σημαίνει ότι τα τρία από τα τέσσερα σημαντικότερα θέματα ρυπογόνων ουσιών έχουν επιλυθεί και δεν έχουν πλέον αρνητικές επιπτώσεις στην ποιότητα του αέρα. Αυτός είναι ο λόγος που το BMW Group απαιτεί αντικειμενικό διάλογο βασισμένο σε γεγονότα και επιστημονικά τεκμηριωμένα στοιχεία.

Στο πλαίσιο αυτό, το BMW Group υποστηρίζει τα ολοκληρωμένα μέτρα του “National Diesel Forum” με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας του αέρα στις πόλεις.

  • Επιπλέον αυτών των μέτρων, το BMW Group προετοιμάζει την Πανευρωπαϊκή καμπάνια ανανέωσης στόλου που θα έχει θετική επίδραση στους πόρους, το κλίμα και το περιβάλλον γενικότερα. Αρχικά, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2017, στα οχήματα diesel που πληρούν τις προδιαγραφές Euro 4 ή ακόμα χαμηλότερες θα χορηγηθεί ένα περιβαλλοντικό bonus αξίας έως €2.000 (το ποσό εξαρτάται από το μοντέλο που θα αγοράσουν) όταν ανταλλάξουν το όχημά τους και αγοράσουν ένα νέο μοντέλο BMW ή MINI. Το όχημα που θα επιλέξουν για αντικατάσταση πρέπει να είναι είτε BMW i3, plug-in υβριδικό ή όχημα προδιαγραφών Euro 6 με εκπομπές CO2 έως 130 g / km (στον κύκλο NEDC). Αυτή η ειδική καμπάνια θα ξεκινήσει σύντομα, σίγουρα πριν από τα τέλη Αυγούστου. Το bonus δίδεται έξτρα σε οποιαδήποτε άλλα κίνητρα της κυβέρνησης.
  • Κατά μέσο όρο σε όλο το στόλο, τα οχήματα diesel του BMW Group εκπέμπουν 40% λιγότερα οξείδια του αζώτου NOX από το Γερμανικό μέσο όρο, σύμφωνα με έκθεση του Γερμανικού Υπουργείου Περιβάλλοντος τον Απρίλιο του 2017. Αυτές οι εξαιρετικές τιμές ισχύουν τόσο για τα οχήματα Euro 5 όσο και για τα Euro 6. Επιπλέον, η εμπειρία που έχει αποκτηθεί από την οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες από το 2010 έως το 2015 σημαίνει ότι το BMW Group μπορεί να προσφέρει ένα βελτιστοποιημένο σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων για τα 225.000 μοντέλα Euro 5 που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στους Γερμανικούς δρόμους – ασφαλώς χωρίς έξτρα κόστος για τον πελάτη.
  • Πέραν αυτού, το BMW Group έχει επενδύσει στο ταμείο Sustainable Urban Mobility και χρησιμοποιεί τις ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιοποίηση για την υποστήριξη μεγάλων πόλεων με σκοπό την καλύτερη διαχείριση αυξημένων όγκων κυκλοφορίας, μειώνοντας επομένως τις εκπομπές ρύπων. Με πρωτοβουλίες όπως η στρατηγική συνεργασία με το Αμβούργο για την εξάπλωση της ηλεκτρικής μετακίνησης και το ερευνητικό project “City2Share” με το Μόναχο και το Αμβούργο, το BMW Group εντείνει το διάλογο με τις δημοτικές αρχές προκειμένου να δημιουργηθούν καλύτερες προϋποθέσεις για επέκταση της ηλεκτρικής μετακίνησης και της κοινοχρησίας οχημάτων (car-sharing).

Αναφορικά με την τρέχουσα αντιπαράθεση πάνω στους κινητήρες diesel, ο Krüger δήλωσε:

Επί μία διετία σχεδόν, η τεχνολογία diesel που είναι προηγμένη, άκρως αποδοτική και δημοφιλής μεταξύ των πελατών, δυσφημίζεται ανοιχτά και σκόπιμα. Αυτό έχει προκαλέσει τρομερή αβεβαιότητα μεταξύ εκατομμυρίων οδηγών και δε θα μας οδηγήσει πουθενά. Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα παραμείνει ισχυρή στην καινοτομία: εμείς θα προσφέρουμε λύσεις μετακίνησης για το μέλλον.

Το BMW Group έχει καταστήσει σαφές κατ’ επανάληψη ότι οι τεχνολογίες επεξεργασίας καυσαερίων που διαθέτει, είναι πολύ διαφορετικές από τις υπόλοιπες της αγοράς και η εταιρία εξακολουθεί να αναζητά πραγματικούς ανταγωνιστές στον τομέα αυτό. Η εταιρία απορρίπτει κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς ορισμένων μέσων ενημέρωσης περί χρήσης τεχνολογίας που δε συμμορφώνεται με τους κανονισμούς σε συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων. «Επίσημες έρευνες στην εγχώρια αγορά και στο εξωτερικό επιβεβαιώνουν ότι τα οχήματα του BMW Group δεν είναι ‘πειραγμένα’ για τους σκοπούς των δοκιμών», εξήγησε ο Krüger.

Πέρα από τη συνεχή βελτιστοποίηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, το BMW Group προχωρά αποφασιστικά με την εξάπλωση της ηλεκτρικής μετακίνησης. Στο μέλλον, ευέλικτες αρχιτεκτονικές οχημάτων και εγκαταστάσεις παραγωγής θα επιτρέπουν στο BMW Group να αποφασίζει πολύ σύντομα τα είδη των μοντέλων και τον όγκο παραγωγής με κάθε τύπο συστήματος κίνησης: πολύ αποδοτικά με κινητήρα καύσης, plug-in υβριδικά ή πλήρως ηλεκτρικά.

Το 2017, το BMW Group εκτιμά ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων θα ξεπεράσουν τις 100.000 για πρώτη φορά σε μία χρονιά, ένα νούμερο στο οποίο θα συμβάλλουν τα πλήρως ηλεκτρικά BMW i3, BMW i8, τα plug-in υβριδικά της BMW iPerformance και το plug-in υβριδικό MINI Countryman. Η γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρίας περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή εννέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα και το 2018 θα προστεθεί το νέο BMW i8 Roadster. Αμέσως μετά, λύσεις οχημάτων μπαταρίας θα λανσαριστούν στις βασικές μάρκες του BMW Group, με το Εργοστάσιο της Οξφόρδης να ξεκινά την παραγωγή του τροφοδοτούμενο με μπαταρία MINI το 2019, και το BMW X3 (που θα κινείται μόνο με μπαταρία) να ακολουθεί το 2020. Το 2021, θα λανσαριστεί το πλήρως ηλεκτρικό BMW iNEXT που θα αποτελέσει τη νέα τεχνολογική αιχμή του δόρατος του BMW Group. Αυτό θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Dingolfing – μία απόφαση που υπογραμμίζει τη σημασία της Γερμανίας ως βάση για μελλοντικές τεχνολογίες και πρότυπο κέντρο για την ηλεκτρική μετακίνηση.

  • SAMURAI-66

    Τους κατηγορουν για συνεχης απατες με diesel μοντελα και λογισμικο παραποιησης οπως και για καρτελ εταιριων με σκοπο το κερδος και μαλλον εχουν ατρανταχτα αποδεικτικα στοιχεια οσοι τους κυνηγουν,αυτη το αρνουνται και το παιζουν αθωες περιστερες και μετα σφυριζουν αδιαφορα και γυρνουν το δισκο απο την αλλη πλευρα και φυσικα το ριχνουν στην οικολογια το μελλον για ενα καλυτερο κοσμο και την ποιοτητα ζωης που ονειρευονται για τους γυρω τους!!
    Ετσι φερνουμε το παιχνιδι στα μετρα μας αλλιως και προσπαθουμε να ποτισουμε νερο της λησμονιας τους ευκολοπιστους χαχολους….η απατη ομως απατη!!
    Κλασικη προπαγανδιστικη αντιδραση γερμανων που την δουλευουν καλα και την γνωριζουν αριστα απο την εποχη του πολεμου,το κανει συνεχεια και το vw group τωρα ακολουθει και η bmw απευθυνομενη προφανως σε γνωστους ηλιθιους που θα την πιστεψουν!!

    • manowar

      Το οτι εισαι τσίρκο εδω μεσα στο μλογκ το χεις αποδειξει περιτρανα…ποιος κατηγορει ρε ακαματη την μπεεμβε για ρύπους αφου τα αυτοκίνητα της περασαν τα αμερικανικα τεστ ευθυς εξαρχής μπροστα στα ματια μας.. Αρθρα ολοκληρα πουβειχαν να κανουν με την απολυτη ποιοτητα της μπεεμβε στιυς ρυπους και εσυ εκανες τον λαγο καιν δεν σχολιασες.. Καταλαβες;; εισαι ποσο χρόνων και ακομα να χωνέψεις ποιος εινι μπροστ και ποιος χαραζει πορεία.. Την υδρογόνο κίνησή ποιος την ξαναεφερε καιντην εξέλιξε οπως την ξερουμε σημερα;; η μπεεμβε με την διαστημική για την εποχή 7αρα ετσι δεν ειναι η κανω λάθος;; τζαπαολαγοι.. Σε αυτα τα αρθρα εξαφανιζεστε και έρχεσαι εδω να πεις το ψέμα σου μπας κι τσιμπισει κανεις

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Τι καθεσε και τους γραφεις ωρε….
      Ο ανθρωπος εχει τυφλο μενος και μισος με τους Γερμανους,τελιωσε,ολα τα ησονος σημασιας….
      Που και να γραψει αληθειες,υγιως σκεπτομενος δεν μπορεις να τον παρεις σοβαρα,περαν του γελωτα που προσφερει.

    • manowar

      Αυτο που με βιδωνει περισσοτερο ειναι οτι συνδέει τους απατριδες με την επιλογη γερμανικών αυτοκινητων..αλλα οπως λεμε επαε στο ρεθεμνος οταν ΚΕΙΤΕΣΑΙ στην καναπεδαρα ολη μερα και αγαπας την ελλαδα μεσω επιλογης ιαπωνικου αυτοκινητου καταλαβαινεις τωρα για τι βουτυρο μιλαμε…ελαις με εξτρα λιπος

    • Mika

      Νicely said!

    • manowar

      Το οτι εισαι τσίρκο εδω μεσα στο μλογκ το χεις αποδειξει περιτρανα…ποιος κατηγορει ρε ακαματη την μπεεμβε για ρύπους αφου τα αυτοκίνητα της περασαν τα αμερικανικα τεστ ευθυς εξαρχής μπροστα στα ματια μας.. Αρθρα ολοκληρα πουβειχαν να κανουν με την απολυτη ποιοτητα της μπεεμβε στιυς ρυπους και εσυ εκανες τον λαγο καιν δεν σχολιασες.. Καταλαβες;; εισαι ποσο χρόνων και ακομα να χωνέψεις ποιος εινι μπροστ και ποιος χαραζει πορεία.. Την υδρογόνο κίνησή ποιος την ξαναεφερε καιντην εξέλιξε οπως την ξερουμε σημερα;; η μπεεμβε με την διαστημική για την εποχή 7αρα ετσι δεν ειναι η κανω λάθος;; τζαπαολαγοι.. Σε αυτα τα αρθρα εξαφανιζεστε και έρχεσαι εδω να πεις το ψέμα σου μπας κι τσιμπισει κανεις

    • ///M5 Αλεξανδρος
    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα ο μπαγλαμας αυτος γιατι δερνει το atm ρε ποιος ειναι ο γιος του παπανιτζα;;μλκα μου θυμησες μουστακα ρε και οταν θυμαμαι μουστακα φωτίζεται η ψυχολογία μου χαχαχαχα

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ο Παπαστρατος ο τογιοκαθαρτης,κατσε τωρα ειμαι γιατι σε δουλεια και δεν προλαβαινω να γραψω.
      Σε παρακαλω στειλε link με το αθρο που ζητας να μας πει ο despe ποιος ειναι διπλοεγεγραμενος,να του εκθεσω και γω μια γνωμη.

    • manowar

      Ειναι εκει με τοτρακαρισμενο χοντα σιβικ εμενα εδω ειναι ενα κολληταρι μου και το ξαδερφακι μου αλλα δεν σχολιαζουν ποτε..δεν ξερω μαλλον τον πανο θα λεει..μπορει να βλεπει παλι τα γνωστα φαντασματα

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Στελιο δεν εχει να πει κατι για σενα.Αν ο Πανος τον εχει προσβαλει οπως λεει,καλο θα ηταν να ζητησει συγνωμη.
      Τωρα το ποιος ηταν σαπιοσκουριας προφιτερολ,το ξερουμε καλα εδω μεσα….
      Εδω ο Σαμουραι μας εχει εξημησει με χυδαιοτητητες ουκ ολιγες φορες,παραυτα δεν πιστευω πως κανεις,εχει ζητησει την αποβολη του.

    • manowar

      Αλλα να τον λενε στρατο ρε φιλε;;δεν μ παει να εχει το ιδιο ονομα με εναν τραγουδιστή που τον εχω πιο ψηλα απο ολους τους αλλους..μετα εχω τον συνονόματο χαχαχα

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Οτι αγαπαει την πατριδα ο μπαρπαΣτρατος ειναι πασιφανες,αλλα σιγουρα αγαπαει να μισει τα μεγιστα του Γερμανους.

    • manowar

      Οστοσο ασχετο Βλεπω το i8 που ποσταρα και μου τρεχουν τα σαλια ρε φιλε αφου μου εκανα λαικ χαχαχα..το μονο που με χαλαει ειναι οτι κοιταει πολυ το μελλον και δεν μαρεσει που ειναι 4κινητο με plug in συνδιασμο θερμικου ηλεκτρικου και εντος πολης γινεται εμπροσθιοκινητο αποκλειστικά ηλεκτρικο..θα το ηθελα πισωκουνα με εναν v12 ατμοσφαιρικο και ενα ηλεκτρομοτερ…μα την παναγια αν ειμουν kruger για 1 εβδομαδα θα το εβγαζα στην παραγωγή ετσι οπως σου λεω..και οχι με 1.5 μοτερ να μας κοροϊδεύουν οι nsxακιδες…

  • SAMURAI-66

    Τους κατηγορουν για συνεχης απατες με diesel μοντελα και λογισμικο παραποιησης οπως και για καρτελ εταιριων με σκοπο το κερδος και μαλλον εχουν ατρανταχτα αποδεικτικα στοιχεια οσοι τους κυνηγουν,αυτη το αρνουνται και το παιζουν αθωες περιστερες και μετα σφυριζουν αδιαφορα και γυρνουν το δισκο απο την αλλη πλευρα και φυσικα το ριχνουν στην οικολογια το μελλον για ενα καλυτερο κοσμο και την ποιοτητα ζωης που ονειρευονται για τους γυρω τους!!
    Ετσι φερνουμε το παιχνιδι στα μετρα μας αλλιως και προσπαθουμε να ποτισουμε νερο της λησμονιας τους ευκολοπιστους χαχολους….η απατη ομως απατη!!
    Κλασικη προπαγανδιστικη αντιδραση γερμανων που την δουλευουν καλα και την γνωριζουν αριστα απο την εποχη του πολεμου,το κανει συνεχεια και το vw group τωρα ακολουθει και η bmw απευθυνομενη προφανως σε γνωστους ηλιθιους που θα την πιστεψουν!!

  • manowar

    Καταρχήν τιποτα δεν ειναι τυχαίο..το γεγονός οτι η μεγαλυτερη εταιρία αυτοκινητων της ιαπωνιας στο επομενο σουπερκαρ της το TOYOTA SUPRA που φημολογείται και το καλυτερο των Ιαπώνων πλεον απο τα ιδια τα ιαπωνικα μμε,,,, δεν ειναι τυχαιο που μηχανικα θα ειναι ολο bmw στην μεγαλη και κορυφαια έκδοση του …

    απο μοτερ σασμαν διαφορικο και ηλεκτρονικα …δευτερον οσο αφορα θερμικους κινητήρες η εταιρια αυτη ειναι αδιαμφισβήτητα η κορυφαια μετα απο την bmw οι υπολοιποι ακολουθούν. 10ετιες μπροστα παντα

    https://uploads.disquscdn.com/images/ba757baba1f4896d2e56e73f9d6c0c0dd7e3b09d74aeda8e10f19cec5dfb9eb3.png https://uploads.disquscdn.com/images/a1e565c1e808a8ac93803df1ce188779ae0ee24bbef617e9d760c0fe7972a61d.png https://uploads.disquscdn.com/images/db912af5ce9515546af90b1e4d9cbe31e915b04cf4f2d37ce9a703fc7b7c7616.png ωραιο αρθρο για καποιους που ψεύδονται λογο πονου..καθε αρθρο με νεα της φιρμας αυτης και δακρυ σας καγουρες..ετσι ειναι..