Ρεκόρ, ρεκόρ, παντού ρεκόρ. Έχει γίνει το χιτ του καλοκαιριού η συγκεκριμένη λέξη (μας έπρηξε για τα καλά η μεταγραφή του Neymar). Άλλη μία χρήση της, λοιπόν, στην περίπτωση της B7 Biturbo.

H Alpina είχε παρουσίασει στο Σαλόνι της Γενεύης ό,τι πλησιέστερο μπορούμε να δούμε σε Μ7. Ο twinturbo V8 των 4.4 λίτρων αποδίδει 610 ίππους και 80 κιλά ροπής, ικανά να στείλουν τους 2+ τόνους στα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 4 δευτ.. Εντυπωσιακό νούμερο, ειδικά σε μια εποχή που η μέτρηση 0-100 έχει μετατραπεί σε φετίχ των υπερ-σπορ κατασκευών. Όμως, μιλάμε για Deutscheland. Και οι φίλοι μας οι Γερμανοί έχουν ένα άλφα βίτσιο με τις τελικές ταχύτητες. Που σημαίνει ότι δεν θα άφηναν ένα ταπεινό, αμερικανικό αυτοκίνητο να τους «γλεντάει».

Αυτή τη στιγμή, ταχύτερο σεντάν στον πλανήτη λογίζεται το Charger Hellcat των 707 αλόγων και 328,30 χλμ/ώρα τελικής ταχύτητας. Μέχρι να μετρηθεί η Panamera Turbo S E-Hybrid, που αναμένεται να ακουμπήσει -ή και να ξεπεράσει- τα 330 χλμ/ώρα, οι Αμερικανοί κάνουν απρεπείς χειρονομίες με κινούμενα δάχτυλα στους Βορειοευρωπαίους συγκατοίκους μας στην τρέλα. Κάτι που έκανε την Alpina να «στραβώσει» ελαφρώς.

Όταν παρουσιάστηκε η B7, το νούμερο της τελικής βρισκόταν στα 310 χλμ/ώρα. Τόσο τουλάχιστον ανακοίνωνε η Alpina, καθώς επίσημη μέτρηση δεν είδαμε. Ούτε και χρειαζόταν, βέβαια, καθώς ήταν σχεδόν 20 χλμ/ώρα πίσω από το Hellcat. Με το λανσάρισμα της δεξιοτίμονης έκδοσης, ωστόσο, (εντελώς συμπτωματικά, λίγες μέρες μετά την παρουσίαση της  Jaguar XJR575) οι αριθμοί «στρογγυλοποιήθηκαν» προς τα πάνω, απόρροια ορισμένων βελτιώσεων.

Σύμφωνα με τον Γερμανό βελτιωτή, η Β7 Biturbo αποκτά μεγαλύτερα intercooler και ψυγεία για το 8τάχυτο κιβώτιο της ZF. Αυτές οι βελτιώσεις βελτιώνουν τη θερμοδυναμική απόδοση του μοτέρ, αναβαθμίζοντας την πρόβλεψη της τελικής ώστε να καλύψει τα 20 χλμ διαφοράς με το Charger. Πλέον, η λιμουζίνα της Alpina –λέγεται ότι- σταματάει να επιταχύνει στα 329,91 χλμ/ώρα, διακοσμώντας την Αστερόεσσα με μπύρες και σνίτσελ κατά 1.6 χλμ/ώρα.

Εν αναμονή της νέας Μ5 και της Panamera Turbo S E-Hybrid για τη συνέχεια του σίριαλ.

  • charris

    κατσανε και κάνανε βελτιώσεις σε μια λιμουζίνα μόνο για να επιτύχουν ρεκόρ τελικής….nobad…. σε λίγα χρόνια θα φτάσουμε να τα έχουμε σε φθηνές τεχνολογίες αυτά….

  • Smartass

    Fabricado!!
    ΥΓ Deutschland Uber Alles.

  • Mika

    Παμε φουλ για τα 350!!!

  • ///M5 Αλεξανδρος

    Η Aplina εχει βαθεια παραδοση σε σεντανοειδη,τουρμπισμενες υπερταχειες πολυτελειας.
    Απολυτα εντιμο το hellcat και χωρις να στοιχιζει οσο ρετιρε ατο Manhattan ,αλλα τα ρεκορ ας τα αφησει για αλλους.https://youtu.be/-6kpW3zBeus

  • πλεον εχουν μπλεξει τα μπουτια τους για να πευχουν αυτα τα ανουσια ρεκορ !!!!