Επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι, όλοι προσπαθούμε να εξοικονομήσουμε χρήματα προκειμένου να καλύψουμε όσες περισσότερες ανάγκες μας. Ωστόσο δεν πρέπει να κάνουμε “εκπτώσεις” στην ασφάλεια μας και έτσι, η επιλογή των κατάλληλων ελαστικών για τα αυτοκίνητά μας είναι ζωτικής σημασίας.

Στο video θα δεις ένα συγκριτικό ανάμεσα στα Continental SportContact 6s και στα Rotalla RU01 S-Paces. Δες το και βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα.

  • Tony T

    επειδή τυχαία είδα από εχθές το video , αυτό που κατάλαβα είναι ότι μόνο σε feeling χάνει το φθηνό λάστιχο εκτός από μια διαφορά της τάξης του 5% που μπορεί να είναι παρόμοια με ένα άλλο ακριβό λάστιχο… και η διαφορά τιμής κοντά στο 40%…
    Συμπέρασμα δικό μου… βάλτε επώνυμα ελαστικά όχι για τους λόγους που έλεγε ο τύπος στο video αλλά γιατί με τα λάστιχα ΔΕΝ παίζεις… αν θες να κάνει οικονομία κάνε αλλού.στα λάδια,τα τακάκια,στα φίλτρα, άστο άπλυτο το ρημάδι ρε αδερφέ στη τελική …..

    στα λάστιχα βάζεις πάντα το καλύτερο που μπορείς…….

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Άν είσαι μλκας στον δρόμο και κάνεις μλκίες,δεν σε σώζει ούτε το πιο πανάκριβο ελαστικό.
    Υπάρχουν ΜΗ επώνυμα ελαστικά, τα οποία έχουν καλή ποιότητα, με χαμηλό κόστος κτήσης.

    Για ΧΡΗΣΗ ΔΡΟΜΟΥ, σημαντικότερο είναι η ΣΩΣΤΗ επιλογή ελαστικών,ανάλογα τις κλιματικές συνθήκες της ΚΑΘΕ Χώρας.
    Τα ελαστικά 4ΕΠΟΧΩΝ,είναι τα ιδανικότερα για το κλίμα της Χώρας μας.

    Τα θερινά που φοράνε η πλειοψηφία των ασχετόβιων ”οδηγών” στην Χώρα μας,
    με το που πιάνουν οι πρώτες καλές βροχές και τα ελαφριά χιονάκια,ψάχνονται γιατί πάνε βάρκα γιαλό.

    • Nikolaos

      Αρχικα συμφωνούμε. Απο κει και πέρα, η γενικευση δεν ειναι σοφή προσέγγιση. Δεν θα πρότεινα το ίδιο ελαστικό σε κάτοικο Φλώρινας και Κρήτης..
      Παρόλα αυτά θα προσθέσω και το οδόστρωμα που κινείται το αυτοκίνητο.
      Συμφωνω με προλαλησαντες, premium over budget σε καθε περίπτωση.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Τα ίδια ακριβώς σκέφτονται και οι οδηγοί στην Κρήτη και αρχίζουν το βάρκα γιαλό μόλις δούνε την πρώτη χιονονιφάδα.
      Διότι τα θερινά χρέπια που φοράνε,μόλις πλησιάσει η θερμοκρασία στους 15-10 βαθμούς με βροχή μόνο,γίνονται σαπουνολάστιχα.
      Καλά στο λίγο χιονάκι, αρχίζει ο κλαυσίγελος και ψάχνουν τις αλυσίδες εν έτη 2017.
      http://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/kriti-egklovismenoi-odigoi-sta-xionia-provlimata-kai-kleista-sxoleia/1202403/
      http://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/kairos-i-epelasi-toy-xionia-stin-kriti-oi-eikones-tis-kakokairias-pics/1201398/
      http://www.candianews.gr/2017/01/07/chionia-ke-thermokrasies-konta-sto-miden-ke-stin-kriti-apo-simera/

      Υ.Γ Συνονόματε, έχουμε ήδη πολύ δυνατό καλοκαίρι με καύσωνες φέτος.
      Αναμένεται και πολύ βαρύς χειμώνας, όπως γίνεται για συνεχόμενα έτη στην Χώρα μας.
      Τις θερινοπαπάτζες ελαστικά, που συνεχίζει να φορά η ασχετόβια πλειοψηφεία,είναι άκρως επικίνδυνα για το κλίμα μας.

  • Giannisk

    Η δοκιμή θα είχε νόημα αν γινόταν σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο και όχι στην C63 AMG. Οι απαιτήσεις της συγκεκριμένης merc από ένα ελαστικό, είναι πολλαπλάσιες από ένα αυτοκίνητο των <180 ίππων. Κάντε μία δοκιμή με ένα astra,golf,focus κλπ που έχει νόημα. Εξάλλου αν έχεις αυτοκίνητο των 50.000€ και βάλε, δεν θα τσιγγουνευτείς σε ελαστικά.

    • Interstellar

      Aσε φίλε μην το λες!!! Έχω βάλει Budget λάστιχα σε πολλά αμάξια που έχουν σήματα βαριά!!!!

    • Spider

      Για πες.

    • Interstellar

      Τι να πω; Αμάξια και τι ελαστικά έβαλαν;

    • Spider

      Ε ναι ρε και εντυπώσεις.

    • Interstellar

      Καταρχήν υπάρχει άνθρωπος που θα βάλει σε BMW M3 ή Μ4 ή S3 ή CLK 63AMG φθηνά και να σου πει ναι έκανα πατατιά;;;; Όχι θα σου πουν Ε! καλό είναι δεν το τρέχω κιόλας,το βγάζω μια φορά στο τόσο κτλ κτλ…. Διάφορες χαζοδικαιολογιες για να μην πουν ότι δεν παίζει σάλιο (αλλά το κρατάν το αμάξι).

    • Spider

      Βουλκανιζατέρ έχεις?

    • Interstellar

      Ναι.

    • Spider

      Για πες μας την εμπειρία σου από τα φθηνά, όχι για τα ελαστικά επιδόσεων αλλά για τα απλά,τα καθημερινά.

    • Interstellar

      (Dayton,viking,Barum,sava,kleber κτλ κτλ) γενικά θυγατρικά μεγάλων εταιριών να προτιμάς και όχι κίνας-Ινδίας και αυτό βέβαια αφού κάνεις έρευνα αγοράς γιατί ποτέ δεν ξέρεις εάν θα βρεις κάποια προσφορά στα καλά!!!

    • Spider

      Ευχαριστώ.

    • Giannisk

      Δεν λέω ΄τι δεν γίνεται. Λέω ότι δεν είναι σωστό. Το αμάξι μου είναι 100 ps και του βάζω πάντα επώνυμα (continental, michelin κλπ). Γιατί? Γιατί βάζω το κορμί μου εκεί μέσα και θέλω να είναι ασφαλές.

    • Giannisk

      Δεν λέω ΄τι δεν γίνεται. Λέω ότι δεν είναι σωστό. Το αμάξι μου είναι 100 ps και του βάζω πάντα επώνυμα (continental, michelin κλπ). Γιατί? Γιατί βάζω το κορμί μου εκεί μέσα και θέλω να είναι ασφαλές.

    • μετα απο μια 8ετια…..ομως το αυτοκινητο των 50.000+..κοστιζει οσο..μπορει και λιγοτερο απο ενα super mini με τις ζελατινες……και τοτε αμα το παρει ο babinos ….θα ψαχνει οχι φτηνο λαστιχο……αλλα τις αυλακωσεις για να δει αν πρεπει να τα αλλαξει…..

    • Giannisk

      O babinos να πάρει ένα αμάξι που να μπορεί να το συντηρήσει σωστά. Μια χαρα είναι το golf.

    • oπου babinos o καθε πικραμενος καγκουρας που ηθελε το πουλ μουρ….αλλα δεν σκεφτηκε το μετα!!!!
      ο babinos o original ξερει που τον παιρνει να απλωσει τα ποδια και τα χερια του !! :-D

    • Giannisk

      Ο babinos ξέρει.

  • Nikolas Karampelas

    Δεν κατάφερα να βγάλω κάποιο συμπέρασμα, τι να μου πει το τουμπανάμαξο; Εγώ στο atos άλλαξα τα επώνυμα dunlop με τα “δεύτερης διαλογής goodyear” της sava και είδα καλύτερες επιδώσεις, είχα φοβηθεί ότι θα σκληρύνουν γρηγορότερα αλλά κοντεύω 5 χρόνια τώρα και από το ΚΤΕΟ μου είπαν άνετα περνάει και το επόμενο με αυτά. Στον δρόμο λίγο στην εκκίνηση γλιστράει καμιά φορά η δεξιά ρόδα, αλλά λογικό τέτοιο κτήνος που είναι το αμάξι, δεν βαστιούντε τα άλογα :P

  • Spider

    Όπως σε όλα τα προϊόντα υπάρχουν διάφορες ποιότητες και διάφορες τιμές, έτσι και στα ελαστικά υπάρχει ποικιλία.
    Το θέμα είναι να βρεις αυτό που για τα χρήματά του και για την χρήση που το θέλει κανείς είναι καλό.
    Το γεγονός ότι τελευταία διάφορες μάρκες (η Michelin κυρίως) μας τα ζαλίζουν συνέχεια,λέγοντας ότι τα επώνυμα και ακριβά είναι καλύτερα, μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι η τσαπού έχει φτάσει στο…στομάχι από τα ποιό φθηνά ελαστικά. Ε ας πρόσεχαν. Όταν έφτιαχναν εργοστάσια στην Τουρκία, στην Κίνα,στην Ινδία και αλλού, για χαμηλότερο κόστος και υψηλότερο κέρδος έπρεπε να περιμένουν ότι κάποια στιγμή οι υπάλληλοι θα γίνουν αφεντικά και θα τους ανταγωνίζονται.
    Επειδή ψάχνω για χειμερινά ελαστικά για το Abarth αυτήν την εποχή, είμαι σε μεγάλο δείλημα,λόγω και της μεγάλης διαφοράς στην τιμή. Και μπορεί εγώ λόγω τρόπου οδήγησεις μάλλον να καταλήξω στο ποιό καλό-ακριβό, δεν ξέρω αν συμβαίνει το ίδιο και με τον γείτονά μου, που θέλει ένα απλό χειμερινό ελαστικό για το golf 5 1.6 που έχει….

  • George McR

    4season
    ” jack of all trades master of none ” ….
    ” … seem to have followed the same path as _____, and traded a little snow performance for wet grip …”
    Προσέξτε τι προτείνεται. Το θέμα ελαστικό είναι χαοτικό ειδικά στη χώρα μας. Έχετε ζήσει σε νησί; Στο νότο; Στο βορρά; Έχετε ζήσει στο υψίπεδο Κοζάνης Φλώρινας; Με το ίδιο αυτοκίνητο; All season round … Ξανά και ξανά … Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα … Των 4 εποχών ναι υπό προϋποθέσεις .. που μένεις πως οδηγείς πόσο μυαλό έχεις να έχεις το νου σου συνεχώς ότι στο βρεγμένο θα έχεις θέμα σε κάποιες περιπτώσεις … ίσως … Διαβάζεις τα τεστ όσα περισσότερα (ελεγχόμενα σχεδόν εργαστηριακά και σε άλλη χώρα, άλλη διάσταση συνήθως, με άλλο καιρό αλλά είναι μια ένδειξη), βλέπεις ενδείκτες (μέχρι να σκάσει το επόμενο “σκάνδαλο” και για αυτούς), μελετάς πολύ, ρωτάς (υποκειμενικό αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος) και στο τέλος εσύ και μόνο εσύ , με το δικό σου αυτοκίνητο, στο δικό σου μέρος, με το δικό σου στυλ, κάνεις ταμείο στο δρόμο … Προς το παρόν όμως σε ένα καλό ποσοστό οι ενδείκτες συμβαδίζουν με τα διάφορα τεστ … Περίπου … Γενικός κανόνας όμως – περίπου όμως ε; – ό,τι πληρώνεις, παίρνεις …. Πολλά περίπου αλλά είπαμε χαοτικό το θέμα … χώρος για γνώμες και αρπαχτικά …