Τον περασμένο Μάρτιο η Tata και ο όμιλος VW υπέγραψαν ένα μνημόνιο κατανόησης (MoU), ούτως ώστε να αναπτύξουν από κοινού μια σειρά μοντέλων που θα απευθύνονται αποκλειστικά για την ινδική αγορά.


Δυστυχώς όμως, η συμφωνία ναυάγησε και έτσι οι δύο εταιρίες δεν θα προχωρήσουν στην ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου χαμηλού κόστους που θα προορίζεται για τις αναπτυσσόμενες αγορές.

Σύμφωνα με το Reuters, η αιτία του «ναυαγίου» είναι η άρνηση των Γερμανών να χρησιμοποιήσουν ως βάση την σύνθετη αρθρωτή πλατφόρμα ΑΜΡ της Tata, καθώς φοβήθηκαν ότι θα χρειαζόταν πολύ μεγάλες και ακριβές βελτιώσεις, καθιστώντας το τελικό προϊόν ασύμφορο οικονομικά.

Το VW Group είχε προτείνει αρχικά την από κοινού ανάπτυξη της MQB-A πλατφόρμας, αλλά αυτό αποδείχθηκε πάρα πολύ ακριβό για την ινδική αγορά. Αντ ‘αυτού η νέα συμμαχία αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τη σύνθετη αρθρωτή πλατφόρμα (AMP) της Tata, η οποία έχει την ευελιξία να χτιστούν πάνω της ένα ευρύ φάσμα μοντέλων, καθώς και το πλεονέκτημα κόστους, έναντι της MQB-A.

Η Ινδική εταιρία είχε συμφωνηθεί να είναι υπεύθυνη για τους κινητήρες, καθώς αυτοί της VW είναι επίσης πάρα πολύ ακριβοί, ειδικά για την τοπική αγορά. Από την άλλη πλευρά, η VW θα ήταν υπεύθυνη για τα ηλεκτρικά των αυτοκινήτων.

  • Mika

    Aπο τα λιγα που διαβασαμε, υπηρχε μεγαλο χασμα γενεων στις αποψεις και τη φιλοσοφια, οποτε αστο να παει αστο..

    • στην ΤΑΤΑ ευτυχως θα λενε που υπαρχει το dieselgate…αλλιως η VW τωρα θα ηταν ετοιμη να τους αγορασει !!!! :-)

  • Smartass

    Fabricado!!
    YΓ. Η ιερή τριάδα των εγκάθετων ψευδωνύμων πότε θα επιτεθεί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  • SAMURAI-66

    Κατι θα μυριστηκαν οι ινδοι και αλλαξαν πορεια
    Ακολουθησαν την τακτικη suzuki…..μακρυα και αγαπημενη απο τα προβληματικα μουτρα του χωρου!