Η Continental εκτός από την κατασκευή ελαστικών, συνεχίζει να πειραματίζεται με το μέλλον της αυτοκίνησης και μετά την ασύρματη φόρτιση και το ηχοσύστημα αυτοκινήτου χωρίς ηχεία, η εταιρία παρουσιάζει το New Wheel Concept. Τι είναι αυτό; Πρόκειται για έναν τροχό που ενσωματώνει το σύστημα πέδησης και προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ο πρωτότυπος αυτός τροχός βελτιστοποιεί την πέδηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μειώνοντας παράλληλα το βάρος τους. Επιπλέον, μειωμένο είναι και το κόστος συντήρησης, μιας και ο δίσκος αλουμινίου έχει σχεδιαστεί για να διαρκεί για όλη τη ζωή του αυτοκινήτου και έτσι το μόνο που θα χρειαστεί αλλαγή θα είναι τα τακάκια. Ο τροχός αποτελείται από δύο αλουμινένια, ομόκεντρα τμήματα.

Το ένα μέρος, το εσωτερικό, συνδέεται με την πλήμνη, έχει αστεροειδή διάταξη και φιλοξενεί το σύστημα πέδησης, ο δίσκος του οποίου έχει μεγάλη διάμετρο, λίγο μικρότερη από αυτή του τροχού, ενώ το εξωτερικό μέρος έχει επαφή με το ελαστικό. Η εταιρία δεν αναφέρει το αν και το πότε ο πρωτότυπος αυτός τροχός θα περάσει στη παραγωγή.

  • Marios Georgiades

    Φαντάζομαι δεν είχαν στο νου τους του Ελληνικούς δρόμους…

    • Τους ελληνικούς ….ποιους;;;;

  • gv

    όντως η continental δεν περιορίζεται στον τομέα της και έχει αναπτύξει ένα ευρύ πεδίο δραστηριότητων μπράβο της!

  • Tsou Kostas

    και αν σε πιάσει λάστιχο θα αλλάζεις και δαγκάνα?

    • θα το γεμιζεις με αφρο !!! :-P η θα ειναι ραν φλατ μονο !!! :-D

    • Tsou Kostas

      δεν γινεται παντα αυτο, μπορει να σκιστει, αλλά τωρα που το ξαναείδα, μπορεί να λύνεις την μισή ζαντα, και να αλλάζεις μόνο το στεφάνι, το κέντρο με τα φρένα μένει στο άκρο.

    • Mika

      Αυτο ακριβως που ειπες πιστευω θα γινεται…

    • Anestis Genk

      Λύνεις τις 5 περιμετρικές βίδες και βγάζεις το στεφάνι ενώ το κέντρο του τροχού παραμένει συνδεμένο στην πλύμνη και στο δισκόφρενο.

  • tomilaw

    παντως το σκεφτομουν οτι αργα η γρηγορα τα (ταψια) που εχουν τα αυτοκινητα για φρενα θα εξαφανιστουν με νεες τεχνολογιες.

    • Christos Dimou

      Όσο εξελίσσονται οι τεχνολογίες για την ανάκτηση ενέργειας κατά την πεδηση τόσο λιγότερες θα είναι και οι απαιτήσεις για αναλώσιμα.

      Τα ταψια όμως προβλέπω οτι δύσκολα θα εξαφανιστουν. Γιατί πάντα χρειάζονται σε φρεναρισμα πανικού και τα βάρη θα ξεπεράσουν σε λίγα χρόνια τους 2 τόνους. Οπότε….