Η Porsche ετοιμάζεται πυρετωδώς για την επίσημη παρουσίαση της τρίτης γενιάς της Cayenne, την οποία θα δούμε στις 29 του μηνός, αν δεν διαρρεύσει πιο πριν. Σήμερα η γερμανική εταιρία, θέλοντας να μας δείξει πόσο μεγάλη σημασία δίνει στο μοντέλο που την ορθοπόδησε και την εκτόξευσε οικονομικά, μιας και έχει πουλήσει ήδη περισσότερες από 760.000 Cayenne παγκοσμίως, μας ανακοινώνει ότι όλα τα πρωτότυπα της νέας γενιάς διένυσαν από το 2014, όταν και ξεκίνησε η εξέλιξη του μοντέλου, 4.400.000 εξαντλητικά χλμ. σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου.

Πιο συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της Porsche βρέθηκαν στο Dubai και στη Death Valley των Η.Π.Α., μέχρι τα χιόνια και τους πάγους της Alaska, δοκιμάζοντας το αυτοκίνητο σε κάθε δυνατή συνθήκη με θερμοκρασίες από -45 μέχρι 50 βαθμούς Κελσίου. Ακόμα, οδηγήθηκε σε συνθήκες πόλης και μέσα σε κίνηση, σε επαρχιακούς δρόμους, ενώ “πέρασε” και από τις πίστες του Nurburgring, του Hockenheimring, και του Nardo.

Η νέα Cayenne, με εσωτερική ονομασία E3, θα κατασκευαστεί πάνω στην MLB Evo πλατφόρμα, ίδια με αυτή που χρησιμοποιούν τα Audi Q7, Bentley Bentayga, VW Touareg και Lamborghini Urus, που κάνει χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής, με το βάρος της νέας Cayenne να μειώνεται έως και κατά 200 κιλά.

Σχεδιαστικά, θα αντλεί στοιχεία από τη νέα Panamera, με το αυτοκίνητο να διαθέτει ενεργή αεροτομή. Το εσωτερικό του νέου γερμανικού SUV αναμένεται να είναι παρόμοιο με αυτό της δεύτερης γενιάς της Panamera, με λιγότερα φυσικά κουμπιά, ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνης ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Μηχανικά αναμένεται να φορά μια γκάμα κινητήρων έξι και οκτώ κυλίνδρων και ανάμεσά τους θα συναντάμε έναν turbo 2,9-λίτρων V6, έναν V8 4,0-λίτρων και έναν plug-in υβριδικό V6 4,0-λίτρων απόδοσης 680 ίππων, ενώ αναμένεται και ένας diesel κινητήρας, οι πωλήσεις του οποίου θα καθυστερήσουν για κάποιους μήνες, για τους ίδιους λόγους που η Porsche έχει σταματήσει προσωρινά να δέχεται παραγγελίες των Panamera Diesel.

Η επίσημη παρουσίαση της νέας Cayenne θα γίνει τον ερχόμενο μήνα στο περιθώριο της έκθεσης της Φρανκφούρτης.

  • charris

    το σκισανε για αμαξι…..