Η BMW Z8 ήταν στην παραγωγή από το 1999 μέχρι το 2003, και συνολικά βγήκαν από το εργοστάσιο 5.703 αυτοκίνητα. Εξ’αυτών οι 555 φορούσαν το σήμα της Alpina, με τις 450 να καταλήγουν στις Η.Π.Α., που παρότι πρακτικά είναι ένας βελτιωτής, στην Γερμανία θεωρείται ως ανεξάρτητος κατασκευαστής.

Η Z8 της BMW κάτω από καπό φορούσε έναν 4,9-λίτρων V8 κινητήρα (S62), ο οποίος απέδιδε 400 άλογα και 500 Nm ροπής, ενώ συνδυαζόταν μόνο με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Η Alpina, όμως, θέλοντας να μετατρέψει το αυτοκίνητο από sportscar, σε grand tourer έκανε αρκετές τροποποιήσεις. Ποιες ήταν αυτές;

Καταρχήν, στη θέση του παραπάνω κινητήρα τοποθέτησε έναν άλλον V8, χωρητικότητας 4,8-λίτρων με κωδική ονομασία M62, ο οποίος προερχόταν από την Alpina B10 V8 S (E39), ενώ αυτός, πλέον συνδυαζόταν με ένα 5-τάχυτο αυτόματο Steptronic κιβώτιο της BMW. Η ιπποδύναμη του έφτανε τα 375 άλογα και τα 519 Nm, με την τελευταία να ήταν διαθέσιμη σε πολύ χαμηλότερες σ.α.λ, σε σχέση με το “μαμά” μοντέλο, καθώς ο σκοπός του αυτοκίνητου ήταν οι πιο ήρεμες μετακινήσεις.

Οι αλλαγές δεν σταματούσαν εκεί, καθώς η Alpina είχε τοποθετήσει νέες, πιο μαλακές αναρτήσεις, και οι 18άρες ζάντες με τα -σκληρά- run-flat ελαστικά είχαν αντικατασταθεί με νέες, 20άρες ζάντες και συμβατικά ελαστικά, με πιο μαλακά πλαϊνά.

Στο εσωτερικό είχε τοποθετηθεί ακόμα πιο μαλακό Nappa δέρμα, ενώ νέος ήταν και ο πίνακας οργάνων, με την υπογραφή της Alpina. Τέλος, καινούριο ήταν το τιμόνι, το οποίο διέθετε τα απαραίτητα κουμπιά για τις αλλαγές των ταχυτήτων, με το ποια σχέση ήταν επιλεγμένη να το εμφανίζει μια ειδική οθονίτσα πίσω από το τιμόνι.

Όπως κατάλαβες, μια από αυτές της 555 Z8 της Alpina βρίσκεται προς πώληση στην Αμερική. Είναι βαμμένη σε μαύρο χρώμα, με το εσωτερικό της να είναι επενδυμένο με μπεζ/μαύρο δέρμα. Από το 2003 έχει διανύσει μόλις 39.545 χλμ., και γι’αυτο πωλείται στην τιμή 244.900 δολάρια.