Η BMW παρουσίασε επίσημα το ανανεωμένο i3 που αποκτά και μια δυνατή έκδοση, την i3S. Το i3 αποκτά μικρές στιλιστικές αλλαγές με νέους LED προβολείς, δύο νέα εξωτερικά χρώματα (Melbourne Red Metallic και Imperial Blue Metallic), νέους προφυλακτήρες, νέους προβολείς ομίχλης και νέες ζάντες.


Το i3S αποκτά μια πιο σπορ εμφάνιση με μαύρα γυαλιστερά στοιχεία, με το συνολικό πλάτος του να αυξάνεται κατά 40 mm σε σχέση με το απλό i3, ενώ η ανάρτηση έχει μειωθεί κατά 10 χλστ., προκειμένου να βελτιωθεί η οδική του συμπεριφορά. Η σπορ έκδοση του ανανεωμένου i3 αποδίδει πλέον 137 kW (184 άλογα) και 270 Nm ροπής, νούμερο που το καθιστούν κατά 14 άλογα και κατά 20 Nm πιο δυνατό από την απλή έκδοση. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,9 δευτερόλεπτα, ενώ προσφέρει “βελτιωμένες ικανότητες ηλεκτρικής οδήγησης”.

Η αυτονομία έχει βελτιωθεί και πλέον φτάνει τα 300 χλμ με την χρήση του Range Extender κινητήρα για το i3 και τα 280 χλμ για το i3S, με τα i3 και i3S να φέρουν το αναβαθμισμένο BMW iDrive 6 και το νέο ConnectedDrive.

Πατάει σε 20άρες αλουμινένιες ζάντες, οι οποίες είναι ελαφρώς πιο φαρδιές, σε σχέση με το απλό i3, με το μοντέλο να διαθέτει φρέσκια εμφάνιση, με νέους προφυλακτήρες, νέες ζάντες και νέα εξωτερικά χρώματα. Στο εσωτερικό του ανανεωμένου μοντέλου συναντάμε την τελευταία έκδοση του συστήματος BMW iDrive, με συμβατότητα Apple CarPlay, όπως και νέα διακοσμητικά και νέους χρωματικούς συνδυασμούς.

Παράλληλα η BMW παρουσίασε και έναν νέο ταχυφορτιστή, τον TurboCord που επιτρέπει στον κάτοχο να φορτίσει το i3 του με 3,6 kW, συνδέοντας το σε πρίζα είτε 120 είτε 240-volt.

  • charris

    σπορ εμφάνιση και λάστιχα ποδηλάτου….!!!

  • manowar

    Οοοο μαδα φακαζ..αυτο ειναι ωραιο ρεε μλκες…

    για εναν περιεργο λογο ενω σιχαίνομαι το απλο αυτο μαρεσει..

    καλα μέσα η ποιοτητα του αυτοκινητου επιδη εχω τυχει να μπω,,οκ τελος…. πιανει ταβανι..δεν υπαρχει… σε μπεντλευ να μπεις και μετα στο ι3 το ιδιο και το αυτο..τρομερα υλικά,,, αλλα πολυ μελλοντικό εσωτερικο πολυ allien
    x files εμενα μαρεσουν τα πιο κλασσικ γηινα εσωτερικά..καλατο οτι ειναι αμαξακι-πιπιλα πολης και κανει 0-100 σε 6 sec με 20ριδες τροχους αυτο παλι ειναι απο τα κουφα που κανουν εκει οι παλαβιαριδες μπεμβεδαιοι

    • και το απλο μια χαρα ειναι …εχω δει 2 να κυκλοφορουν θεσσαλονικη……..στο κλασικο χρωματισμο……απλα ειναι πανακριβα ακομα !!!!
      θα εχει πλακα να σε λενε ”αποροφητηρα” οι πετρολχεντς με τα κορολα/γολφ/φοκους/σιβικ και μεχρι 1800cc αν ειναι….να τους δικαζεις στο φαναρι !!!! :-P

    • a_f_a

      ναι ρε μπαμπινο, αλλά σε 3 φανάρια μετά θα θες κανα πολύμπριζο ενω το σιβικάκι θα του ρίξει ισόβια του ι3 στο 4ο και θα φτάσει και στο προορισμό του.
      ακριβά παιχνίδια του μαρκετινγκ.
      με κάποιες καλύτερες λογικές η Τογιοτα με τα υβριδικά νομμίζω έχει τις καλύτερες προτάσεις αυτη τη στιγμή όταν όλοι οι άλλοι πουλανε ακριβές (οκ, γρηγορες) τοστιέρες.

    • σε 3 φαναρια δεν θα μεινει με τιποτα απο ρευμα…..τωρα αμα πατησετε σε ολα τα φαναρια της πολης οκ…..εκει εχεις δικιο !!!
      αμα πχ θελεις αυτην τη στιγμη οχημα για να βγαζεις αθηνα-θεσσαλονικη…τοτε τα ηλεκτρικα δεν σου ειναι η σωστη επιλογη….αν ομως γραφεις 30?50?80 χιλιομετρα ημερησιως….γιατι οχι ????

    • a_f_a

      το ξέρω, απλά ήθελα να τσιρίξω.
      αλλα και πάλι, τουότα γιαρις υβρίδιο η μια και μοναδική λύση.. μπεμβε και τεσλα ειναι ποζερια και μόνο.
      παντως το Σουιφτ με αρκουδίσιο φουλ (ακόμα ζέστη) , κινηση στη πολη και αυτόματο (λένε καιει λίιιιγο παραπάνω) γράφει 5.4 … (με χαλαρή οδήγηση όμως).

    • το μονο αρνητικο που εχουν σημερα τα ηλεκτρικα ειναι υψηλη τιμη τους !!!!
      πχ αν ενα αυτοκινητο τυπου yaris σε ηλεκτρικο κοστιζε μονο +2000 ευρω παραπανω απο το υβριδικο….τοτε δεν θα τα λεγαμε αυτα !!! :-D

      αλλα δεν πιστευω πως θα αργησουμε να δουμε αυτες τις τιμες……

  • SAMURAI-66

    Δεν τους πηρε και πολυ να κανουν το ασχημο να φαινεται πανασχημο…..τραγικο κουβαδακι!!

    • manowar

      Καλα ναι ναι…Ρε συ σαμουραι σε αρθρο με αλονσο προς μακλαρεν ((η εγω η συνεχίζεται με honda κινητηρες))

      Που εισαι εκει και σε ψαχνουμε σαν πστηδες ολοι να σχολιασεις……τι γινεται;; το autoblog τα στελνει σε ολους μας αυτα τα αρθρα και τα βλεπουμε ,,εσενα δεν σ ερχονται;;😊😊😊 χε χε χε ……χε χε χε χε..

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Μιλωντας για κουβαδες,τουγιοτα βιλεντα 2017! https://uploads.disquscdn.com/images/0c41516780eff01ae788b632ca647966e01d8d4a2dc600ce202238b2618e0578.jpg

    • manowar

      Σαν ψαρι που του εχεις ριξει μπουνια με και εχει παθει εγγεφαλικο ειναι

    • ad276

      Ρε παιδια αυτο μου θυμιζει Mazda 2 sedan

    • ad276
    • ///M5 Αλεξανδρος

      Εχεις δικιο,αυτο που ανεβασα ειναι η εκτελεση ,ονομα και πραγμα της τουγιοτα ,επι του 2 sedan ,φυσικα αυτο δεν το κανει λιγοτερο κουβα.
      Για αποφυγη παρεξησων γουσταρουμε Mazda,χωρις να χρειαζονται τα εξαιρετα RX,αρκει που τολμουσε απο τα παλια με κατασκευες οπως mx5 mk1 η το ιδαιτερο και λατρεμενο xedos6

    • ad276

      Και εγώ αν και VAGιτης την πάω την Μάζντα.Χίλιες φορες που δεν βλέπουμε στην Ελλάδα και επισήμως τα 3αρια και τα MX5.

  • Sensei Konstantinos

    πολλά λεφτα για το τίποτα

  • ad276

    Σπορ το i3 γελανε και οι πέτρες………χαχαχαχαχαχαχαχα.Πιο μεγάλη βλακεια απο αυτό δεν υπάρχει.Το τερμάτισαν οι Βαυαροί……..
    Υ.Γ. όχι υπάρχει κι αλλη βλακεία σήμερα τα Σιτροέν c3 _και c4 cactus.

  • Mika

    Για καποιο περιεργο λογο, το i3 S μου κανε καποιο κλικ..Ισως ειναι τα μαυρα γυαλιστερα προσθετα…
    Θα μπορουσαν να εχουν σχεδιασει ενα ομορφοτερο τιμονι ομως…!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Το i3 S είναι πιο σπορ, και γενικά είναι πάντα φουτουριστικό. Περισσότερο μ’ αρέσει το i8 όμως.

  • bulgary

    Για πόλη ή και κοντινές αποστάσεις ότι καλύτερο!Στα θετικά του η ροπή του ηλεκτροκινητήρα!Τα σέβη μου BMW!