Με τις πωλήσεις του νέου Fiesta να έχουν ξεκινήσει, η Ford πιστεύει πως με αυτό θα καταφέρει να προσελκύσει νέους πελάτες. Η Μπλε Οβάλ εταιρία θεωρεί πως το κοινό του Fiesta πλέον έχει μεγαλώσει, έχει φύγει από το σπίτι των γονιών του και βγάζει αρκετά χρήματα προκειμένου να μπορεί να αγοράσει μια έκδοση του Fiesta με πλουσιότερο εξοπλισμό.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, το πιο ώριμο κοινό του Fiesta θα στραφεί στην αγορά των Fiesta ST-Line και Fiesta Vignale, με τις πωλήσεις τους να αφορούν το 25% και 10% αντίστοιχα, με την Ford να προσδοκά στη μείωση κατά 8% (35% από 43%) των πωλήσεων του best-seller Fiesta Titanium.
Διάβασε επίσης: