Τον περασμένο Μάρτιο, το PSA Group προχώρησε στην εξαγορά της Opel από την GM έναντι 2,2 δισ. ευρώ, η οποία επισημοποιήθηκε στην καρδιά του καλοκαιριού. Ο γαλλικός όμιλος γνωρίζει ότι η Opel είναι εδώ και χρόνια ελλειμματική, με τον CEO της PSA, Carlos Tavares να έχει ενημερώσει τους μετόχους της εταιρίας του πως και για φέτος, αναμένεται η Opel να παρουσιάσει ελλείμματα.
Σύμφωνα με το εβδομαδιαίο περιοδικό Automobilwoche, το οποίο επικαλείται πηγές από την Opel και την PSA, οι παραπάνω “φοβίες” έχουν βάση. Πιο συγκεκριμένα, το δεύτερο τρίμηνο του έτους η γερμανική εταιρία λέγεται ότι εμφάνισε ζημιές ύψους 250 εκατ. δολάρια, κάτι που σημαίνει ότι η Opel έχανε περίπου €4 εκατ. κάθε εργάσιμη ημέρα. Το πρώτο τρίμηνο του έτους η ζημιά ανήλθε σε 210 εκατ. δολάρια, με την Opel να αρνείται να σχολιάσει το συγκεκριμένο δημοσίευμα.
H PSA έχει συμφωνήσει ότι η Opel θα μπορεί να καθορίζει μόνη της, την δικιά της κατεύθυνση σε πολλούς τομείς, αν και πολλοί από τους κινητήρες της Opel πιθανόν να αντικατασταθούν από αντίστοιχους της PSA. Το άσχημο της υπόθεσης λέγεται ότι ο εκπρόσωπος των εργαζομένων φοβάται ότι θα χρειαστούν μόνο 800 από τους 7.700 εργαζόμενους που βρίσκονται στην εξέλιξη των μοντέλων της.
Ο Tavares δήλωσε ότι η Peugeot θα κινηθεί γρήγορα ώστε να εισαγάγει τις πλατφόρμες της στα οχήματα της Opel, ένα βήμα που θα αυξήσει τις οικονομίες κλίμακας και την αποδοτικότητα και για τις δύο εταιρείες. Η PSA θέλει την Opel να επιστρέψει σε διαρκή κέρδη πολύ πριν το 2020, με τον στόχο για το περιθώριο κέρδους να είναι το 2% το 2020, και περίπου 6% μέχρι το 2026.