Η GM, η Opel και η PSA, μέσω εκπροσώπων τους είχαν δηλώσει ότι η πώληση της Opel θα μπορούσε να ολοκληρωθεί μέχρι τις 31 του Ιούλη, αλλά έπεσαν έξω κατά μια μέρα. Και αυτό γιατί σήμερα επισημοποιήθηκε η εξαγορά της γερμανικής εταιρίας από τον γαλλικό όμιλο, κάτι που είχε ανακοινωθεί από τις 6 Μαρτίου.
Η Opel ήταν μέλος της General Motors για 88 χρόνια, με την τελευταία να εστιάζει όλο και περισσότερο σε μάρκες εκτός Ευρώπης. Με την εξαγορά φαίνεται ότι η Opel μπορεί να δει ξανά τον ήλιο, και να επιστρέψει στη κερδοφορία το 2020. Με την επισημοποίηση του γάμου, ο όμιλος γίνεται ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Ευρώπης, μετά την VW, με μερίδιο αγοράς 17%, ενώ προσφέρει προοπτικές για ακόμα καλύτερο μέλλον.
Για να ξαναδεί θετικά ισοζύγια η Opel αρκετά υψηλόβαθμα στελέχη της αντικαταστάθηκαν με νέα, προερχόμενα κυρίως από την PSA, με τα στελέχη που αντικαθίσταται να συνεχίζουν να εργάζονται στην General Motors.
Από τις 12 Ιουνίου χρέη διευθύνοντα συμβούλου της Opel κατέχει ο Michael Lohscheller, ο οποίος ήταν από το 2012 υπεύθυνος για τα οικονομικά (CFO) της Opel, όντας το δεξί χέρι του απερχόμενου CEO, δρ. Karl-Thomas Neumann.
Η PSA και η Opel ήδη συνεργάζονται για τρία μοντέλα, το Opel Crossland X/Peugeot 2008, το Grandland X/3008, και το νέο Opel Combo, με το τέταρτο να είναι το νέο Corsa, που αναμένεται το 2019.