Την πρώτη του νίκη για φέτος κατέκτησε ο Robert Wickens, σε ένα ιδανικό Σαββατοκύριακο για την Mercedes στην πίστα του Nürburgring, καθώς ο Paul di Resta τερμάτισε ξανά στη δεύτερη θέση, ολοκληρώνοντας το “1-2” για την εταιρεία από τη Στουτγάρδη. Το βάθρο των νικητών συμπλήρωσε ο πρωταθλητής Μarco Wittmann.


Στα μεσημεριανά δοκιμαστικά, η pole position κρίθηκε σε έναν ακόμη αγώνα κυριολεκτικά στο νήμα. Λίγα δευτερόλεπτα πριν την λήξη της 20λεπτης περιόδου, ο di Resta κρατούσε την πρωτιά, αλλά ο Wittmann δεν είχε πει την τελευταία του λέξη. Έτσι, ο Wittmann κατέκτησε pole και τους τρεις βαθμούς που δίνει αυτή, ο di Resta πήρε 2 και ο τρίτος Wickens έναν βαθμό.

Βροχή μπορεί να μην είχαμε, αλλά ο ουρανός πάνω από την πίστα που είναι δίπλα στο δάσος του Eifel ήταν αρκετά συννεφιασμένος. O Paul di Resta ξεκίνησε ιδανικά και βρέθηκε στην πρωτοπορία του αγώνα ήδη από την πρώτη στροφή. Ο Maxime Martin τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits λόγω jump start κι ο Auer επιτίθετο στον τέταρτο γύρο στο Wittmann για τη δεύτερη θέση, αλλά ένα λάθος του, τον οδήγησε σε τετ α κε και μοιραία βρέθηκε στην τελευταία θέση.

Στον ένατο γύρο, η μάχη για τις πίσω θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας είχε ανάψει για τα καλά, με τους Green, Engel και Ekström να έχουν δημιουργήσει “τρενάκι” για την κατάληψη της ένατης θέσης. Ο Wittmann δεν άφηνε τον di Resta να απομακρυνθεί και έκανε την κίνησή του στον 12ο γύρο χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ωστόσο, οι προσπάθειές του καρποφόρησαν τρεις γύρους μετά, προσπερνώντας τον οδηγό της Mercedes στα φρένα για την πρώτη στροφή. Ακολούθως, οι δύο οδηγοί μπήκαν στον 16ο γύρο για το υποχρεωτικό pit stop τους.

Πιο πίσω, ο Wickens προσπερνούσε τον Farfus για την όγδοη θέση και στη συνέχεια τον Wittmann, που είχε βγει στην έβδομη θέση μετά την ολοκλήρωση του pit stop του, κι ο Καναδός βρέθηκε έτσι στην έβδομη θέση. Glock και Paffett δεν ξεκολλούσαν ο ένας από τον άλλον και έδιναν συγκλονιστικές μάχες και στον 27ο γύρο, ο Wittmann προσπαθούσε να πάρει το αίμα του πίσω από τον Wickens, έχοντας ανέβει κι οι δύο στην τέταρτη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Μετά από 33 γύρους αγώνα, η δεκάδα ήταν η εξής: Wickens, Wittmann, di Resta, Spengler, Engel, Glock, Farfus, Blomqvist, Paffett, Ekström. O Paffett έχασε τη θέση του διαδοχικά από Ekström και Green λίγο μετά. Ο di Resta προσπέρασε τον Wittmann για τη δεύτερη θέση και η μάχη για την πρώτη θέση ήταν πλέον καθαρά υπόθεση των οδηγών της Mercdes. Το ίδιο έπραξε κι ο Ekström στον Farfus, ανεβαίνοντας στην έβδομη θέση. Σε αυτό το σημείο του αγώνα και τρεις γύρους να απομένουν για την καρό σημαία του τερματισμού, ο Spengler προσπάθησε να προσπεράσει τον Wittmann και ανέβει αυτός στο βάθρο, αλλά τελικώς έμεινε στην τέταρτη θέση.

Στην κορυφή, τα πράγματα δεν άλλαξαν και ο Wickens τερμάτισε 0,3” μπροστά από τον di Resta, με τους Wittmann και Spengler να συμπληρώνουν τις θέσεις “3-4” και η δεκάδα έκλεισε με τους Εngel, Ekström, Green, Glock, Farfus και Blomqvist.

Στη βαθμολογία των οδηγών, ο Auer απόλεσε σημαντικό έδαφος για να πλησιάσει ακόμα περισσότερο τον επικεφαλής Ekström, αφού, μετά το απόλυτο των βαθμών χθες (25 της πρώτης θέσης συν τους 3 της pole), δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί σήμερα. Ο Σουηδός είναι πρώτος με 136 βαθμούς, ακολουθεί ο Auer με 127 και τρίτος είναι ο Rast με 124, ενώ ακολουθεί ο Wittmann στην τέταρτη θέση με 115. Στους κατασκευαστές, προηγείται σταθερά η Αudi (550 βαθμοί), έπεται η Mercedes με 498 και στην τρίτη θέση βρίσκεται η BMW με 450 βαθμούς.

Ο επόμενος γύρος του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο 23-24 Σεπτεμβρίου στην πίστα του Spielberg στην Αυστρία, στον τελευταίο εκτός Γερμανίας γύρο του DTM. Ακολουθούν το βίντεο του αγώνα και τα αποτελέσματα.

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Γύροι Βαθμοί
1 Robert Wickens Mercedes-AMG C 63 DTM 56:49.795   40 25
2 Paul di Resta Mercedes-AMG C 63 DTM 56:50.157 +00.362 40 18
3 Marco Wittmann BMW M4 DTM 56:57.384 +7.589 40 15
4 Bruno Spengler BMW M4 DTM 56:57.750 +7.955 40 12
5 Maro Engel Mercedes-AMG C 63 DTM 57:05.790 +15.995 40 10
6 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 57:10.344 +20.549 40 8
7 Jamie Green Audi RS5 DTM 57:12.682 +22.887 40 6
8 Timo Glock BMW M4 DTM 57:29.991 +40.196 40 4
9 Augusto Farfus BMW M4 DTM 57:30.102 +40.307 40 2
10 Tom Blomqvist BMW M4 DTM 57:31.613 +41.818 40 1
11 Maxime Martin BMW M4 DTM 57:31.828 +42.033 40  
12 Rene Rast Audi RS5 DTM 57:33.419 +43.624 40  
13 Lucas Auer Mercedes-AMG C 63 DTM 57:37.146 +47.351 40  
14 Gary Paffett Mercedes-AMG C 63 DTM 57:38.553 +48.758 40  
15 Loic Duval Audi RS5 DTM 57:49.223 +59.428 40  
16 Edoardo Mortara Mercedes-AMG C 63 DTM 58:09.616 +1:19.821 40  
17 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM 58:17.773 +1:27.978 40  
Nico Müller Audi RS5 DTM        

 

  • manowar

    Ειμαι μπεμβεδακιας αλλα παραδεχομαι οτι
    1των ο δικος μας ο κρουγκερ ειναι καραγκιόζης και χεστηκα αν χτιζει οικονομικούς κολοσσους,,
    2ων η Μερσεντες τα τελευταια χρονια στην αυτοκίνηση ειναι σαν την ρεαλ μανδριτης στο ποδοσφαιρο..οποιον πετύχει μοιραζει πτσες παντου απο δω αποκει απο πισω στον ιταλο στον γαλλο στον αγγλο παντου πτσες…..διαθετει υπερτεχνολογια στους αγωνες η μπεεμβε απεχει δυστηχως.ενδιαφερεται μονο για ελεκτρικ φακινγκ shits και ξεχναει τα motorsport..ποια η μπεεμβε του Μ3 e30 dtm και του λευκου μονοθεσιου με εναν v10 που στην ευθεία ολοι οι κατασκευαστες με οδηγους σουμαχερ και χακιννεν εψαχναν την μπεεμβε στον ερυθρο σταυρο..ο καλυτερος v10 ολων σε ενα τεραστιο επιπεδο..και τωρα βγαζει i3 ι4…βγαλτε και ενα i5 ψυχολογικό και αναβολη…