Καταρχήν για να σου βοηθήσω την μνήμη, το Roborace είναι το πρωτάθλημα με τα αυτόνομα αγωνιστικά Robocar, με τους αγώνες αυτού να διεξάγονται παράλληλα με αυτούς της Formula E. Στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Roborace μοιραζόταν ένα περίπτερο με την Michelin, και κατά την συνέντευξη τύπου ανακοινώθηκε ότι ο νέος CEO του πρωταθλήματος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής της Formula E.

Ο 33-χρονος Βραζιλιάνος οδηγός, συμμετέχει από το 2014 στο πρωτάθλημα των ηλεκτρικών μονοθεσίων, ενώ το 2010 είχε τρέξει -όλη τη σεζόν- και στην Formula 1, με την ομάδα της Virgin, χωρίς επιτυχία.

Στόχος για το πρώτο πρωτάθλημα αυτόνομων αγωνιστικών αυτοκίνητων στην ιστορία, είναι το Robocar να γίνει η πλατφόρμα για τους καλύτερους μηχανικούς του κόσμου, προκειμένου να δημιουργήσουν το καλύτερο λογισμικό, το οποίο θα αλλάξει τους δρόμους του κόσμου, μιας και η Roborace θέλει η τεχνογνωσία των αυτόνομων αγωνιστικών να περάσει στα μοντέλα παραγωγής. Η Roborace παρέχει μια ανοικτή AI πλατφόρμα για τις εταιρίες να αναπτύξουν το δικό τους λογισμικό πρόγραμμα οδήγησης.

Ο φουτουριστικός σχεδιασμός του Robocar αντλεί στοιχεία από τις ταινίες Tron: Legacy και Oblivion. Το αγωνιστικό ζυγίζει 975 κιλά, έχει 4,8 μέτρα μήκος, 2 μέτρα πλάτος και 2,8 μέτρα μεταξόνιο. Κίνηση παίρνει από 4 ηλεκτροκινητήρες 300 kW ο καθένας, που αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 540 kW. Κατασκευασμένα από carbon, τα Robocars μπορούν να πιάσουν ταχύτητα μεγαλύτερη των 320 χλμ/ώρα.

Σε ένα κλασσικό αγωνιστικό ο οδηγός μπορεί να μην είναι μεγάλο βάρος, αλλά το cockpit έχει την μερίδα του λέοντος στο θέμα του όγκου που καταλαμβάνει. Απουσία πιλότου, πλέον, αυτόν τον όγκο τον καταλαμβάνουν οι μπαταρίες και το σύστημα ελέγχου. Τα τελευταίο χρησιμοποιεί το Drive PX2 της Nvidia και λαμβάνει δεδομένα από επιταχυνσιόμετρα, κάμερες, ανιχνευτές υπέρηχων, radar και LIDAR (LIght Detection And Ranging) που λειτουργούν με παλμούς laser, σαν οπτικό sonar, σαν τα radar της τροχαίας, ή μάλλον καλύτερα σαν τα συστήματα τοπογραφίας.

Η Michelin είναι επίσημος συνεργάτης του Roborace, παρέχοντας τα ελαστικά στα αυτόνομα οχήματα, με την Michelin να χρησιμοποιεί τα δεδομένα προκειμένου να αναπτύξει την επόμενη γενιά των ελαστικών δρόμου, που θα είναι σε θέση να χειρίζονται τις ταχύτητες και την οδική συμπεριφορά των αυτόνομων μοντέλων του μέλλοντος.