Μετά το άδοξος τέλος της συνεργασίας του VW Group με την Tata, ο CEO της Skoda δήλωσε πως η εταιρία του εξακολουθεί να είναι ανοικτή σε συνεργασία με άλλο κατασκευαστή, σχετικά με την ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου χαμηλού κόστους που θα προορίζεται για τις αναπτυσσόμενες αγορές.

Το VW Group αναζητά τρόπους ώστε η MQB-A0 πλατφόρμα να γίνει αρκετά φθηνή προκειμένου το αυτοκίνητο να έχει χαμηλή τιμή. Ο CEO της Skoda, Bernhard Maier, δήλωσε:

Είμαστε ανοικτοί σε εταιρικές σχέσεις υπό την προϋπόθεση πως θα δώσουν τις επιθυμητές τεχνικές και οικονομικές συνέργειες. Έχουμε έρθει σε συνομιλίες με μια ομάδα τοπικών προμηθευτών της Ινδίας έτσι ώστε να βγάλουμε ένα μοντέλο χαμηλού κόστους που θα μπορεί να ανταποκριθεί στις αυστηρότερες απαιτήσεις εκπομπών και ασφάλειας που θα ισχύουν στην Ινδία από το 2020.

Το συγκεκριμένο μοντέλο εκτός από την αγορά της Ινδίας θα πωλείται επίσης σε αγορές της Μέσης Ανατολής και της Νοτίου Αμερικής, με το VW Group να αναπτύσσει επίσης ένα ακόμη χαμηλού κόστους αυτοκινήτου με τους Κινέζους εταίρους της, που θα πωλείται στη τοπική αγορά το 2019.

  • Nikolas Karampelas

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί
    Α) Επιμένουν ότι δεν υπάρχει αγοραστικό κοινό εντός της ΕΕ
    Β) Δεν ακολουθούν το παράδειγμα της Renault – Dacia

    Παίρνεις τεχνολογία από 2 μοντέλα πριν και γλιτώνεις όλο το κόστος του RnD, κάνεις ένα design χαμηλού κόστους, βάζεις ανταλλακτικά που έτσι και αλλιώς πουλάς και παράγεις μαζικά για τα παλιά και νέα σου μοντέλα, ανοίγεις εργοστάσιο συναρμολόγησης σε χώρα εντός της περιοχής ελεύθερου εμπορίου της ΕΕ αλλά όχι με €, ώστε να έχεις φθηνότερα εργατικά, κάνεις μια φθηνή διαφημιστική καμπάνια και βουαλά, φθηνό αμάξι…

    Κάντε με CEO ΤΩΡΑ!