Πριν μια εβδομάδα η Genesis παρουσίασε το τρίτο μοντέλο της γκάμα της, το νέο G70, και μόνο αδιάφορο δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις. Αυτό τίθεται αντιμέτωπο με τον καταξιωμένο γερμανικό ανταγωνισμό (BMW Σειρά 3, Mercedes-Benz C-Class, και Audi A4), ενώ καθόλου αμελητέα δεν είναι η Alfa Romeo Giulia και η Cadillac ATS. Πιο πάνω υπάρχει το G80, το οποίο είναι η ανανεωμένη έκδοση αυτού που ξέραμε μέχρι πριν λίγα χρόνια ως Hyundai Genesis, και τίθεται απέναντι στα BMW Σειρά 5, Mercedes E-Class και Audi A6, ενώ στην κορυφή υπάρχει το G90 που στόχο έχει τα A8, S-Class και Σειρά 7.


Όπως παρατηρείς η γκάμα έχει σοβαρές ελλείψεις σε ένα μοντέλο κάτω από το G70, και σε κάποιο SUV. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της μάρκας, Manfred Fitzgerald, μιλώντας κατά την διάρκεια του λανσαρίσματος του G70, στη Νότια Κορέα, είπε χαρακτηριστικά:

Δεν θέλω να σχολιάσω τις κινήσεις των άλλων. Έχουμε μια αρκετά σαφή στρατηγική σχεδιασμένη με αυτό που θέλουμε να κάνουμε. Ως εκ τούτου, η σειρά των sedan είναι αρκετά πλήρης με τα G90, G80 και G70. Τα SUV θα ακολουθήσουν. Τώρα το να πάμε κάτω από το G70, όπως κάνουν οι άλλοι – δεν νομίζω ότι είναι στο playbook μας. Άλλες μάρκες, λόγω της ιστορίας τους και προς τα πού πηγαίνουν, θα μπορούσαν να σκεφτούν διαφορετικά.

  • SAMURAI-66

    Θα ερθει η καταξιωση μεσα στο χρονο σαν ονομα μαζι με την αναγνωριση απο τους πελατες στην μακροχρονια συμβιωση τους με τα genesis συμπεριλαμβανομενων των αυξημενων πωλησεων και μετα θα το σκεφτουν ωριμα και σε αλλη τελειως διαφορετικη βαση.
    Ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων και θα αναθεωρησουν στο μελλον τις αποψεις τους.

  • Gmph fast

    Ένα τόσο μικρό και φτηνό αυτοκίνητο ίσως κοστίσει στο brand name που θέλει να δημιουργήσει (ξεκινώντας πάντα και με το handicap hyundai). Την ίδια στιγμή όμως οι Γερμανοί δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα