Για πρώτη φορά φέτος ακούστηκε ο σουηδικός εθνικός ύμνος προς τιμήν του Mattias Ekström, αφού ο πρωταθλητής του 2004 και 2007 κατέκτησε τη νίκη μετά από έναν συναρπαστικό αγώνα και δίνοντας μάχη μέχρι τέλους με τον οδηγό της Audi Jamie Green. Το βάθρο των νικητών συμπλήρωσε ο Nico Müller.

Στα μεσημεριανά χρονομετρημένα δοκιμαστικά, ο Jamie Green σημείωσε την καλύτερη επίδοση και εξασφάλισε τη 12η pole position της καριέρας του στο DTM. Μάλιστα, ήταν ο ταχύτερος οδηγός και στις δύο ελεύθερες δοκιμές (χθες και σήμερα), ενώ φαίνεται ότι η αυστριακή πίστα ταιριάζει στον Βρετανό, καθώς είχε κατακτήσει και την pole position πέρσι στον κυριακάτικο αγώνα. Τον δεύτερο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Nico Müller και στην τρίτη θέση της εκκίνησης, θα βρεθεί ένας ακόμη οδηγός της Audi, o πρωτοπόρος της βαθμολογίας Mattias Ekström. Δίπλα του στην εκκίνηση θα βρισκόταν ο πρωταθλητής Marco Wittmann, ο Robert Wickens κατέκτησε την έβδομη θέση, όντας ο γρηγορότερος οδηγός της Mercedes στα δοκιμαστικά. Να θυμίσω σε αυτό το σημείο ότι και τα 18 αγωνιστικά θα ζυγίζουν από εδώ και στο εξής το ίδιο (1.115 κιλά), μιας και τα βάρη επίδοσης καταργούνται από τον σημερινό αγώνα.

Iδανικές οι συνθήκες του αγώνα και μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα του αγώνα, ο Green υπερασπίστηκε την πρώτη θέση από τον Müller και τον Ekström, ενώ ο έβδομος Wickens έκανε εκπληκτική εκκίνηση και βρέθηκε στην πέμπτη θέση, πίσω από τον Wittmann. Blomqvist και Paffett μπήκαν πριν την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου στα pits για το υποχρεωτικό pit stop,

Στη συνέχεια, ο Ελβετός οδηγός της Audi δεν άντεξε την πίεση του Σουηδού και δέχθηκε το προσπέρασμα, την ίδια ώρα που ο Wickens περνούσε στην τέταρτη θέση. Ο Farfus έκανε την M4 DTM του λίγο “off-road”, αφού έχασε τον έλεγχο τoυ αυτοκινήτου, κολλημένος πισω από τον Auer.

O Αυστριακός, που αγωνιζόταν μπροστά στους συμπατριώτες του, προσπέρασε τον di Resta στον όγδοο γύρο για την ένατη θέση και σταθερά στην πρωτοπορία του αγώνα, ο Green άνοιγε την διαφορά του απ΄τον Ekström, κι ο έκτος Rast αύξανε την πίεσή του στον Wittmann. Wickens, Wittmann και Rast δημιούργησαν ένα “τρενάκι” για την τρίτη θέση, με τον Martin να πλησιάζει και στις πίσω θέσεις, Paffett και Rockenfeller είχαν τη δική τους μάχη, ύστερα από το λάθος του Γερμανού στην τελευταία στροφή που έδωσε το δικαίωμα στον Βρετανό πρωταθλητή του 2005 να πλησιάσει και να τον περάσει στη συνέχεια.

Στον 12ο γύρο, Wickens, Wittmann, Martin μπήκαν ταυτόχρονα στα pits, χωρίς καμιά αλλαγή στις μεταξύ τους θέσεις. Rockefeller και Paffett κυνηγούσαν τον Martin που βγήκε μπροστά τους, με τον Auer να μπαίνει σφήνα ανάμεσά τους έπειτα από το δικό του pit stop. Ο Ekström έπεσε στην ένατη θέση μετά την αλλαγή ελαστικών, αλλά μπροστά από Wickens και Wittmann. O Rast εχασε τη θέση του από τον Wittmann για τη δέκατη θέση, αλλά ο πρωταθλητής επωφελήθηκε από μια μικρή σύγκρουση μεταξύ του Γερμανού οδηγού της Audi και του Wickens και ο Ekström προσπέρασε στο τέλος της πίσω ευθείας τον Müller.

Άσχημη η εξέλιξη του αγώνα για τον Rast καθώς εκβίασε το προσπέρασμα στον Martin, συγκρούστηκε με τον Βέλγο, οδηγώντας τον σε τετ α κε και αναπόφευκτα έπεσε στην τελευταία θέση. Στα μέσα του αγώνα, οι μόνοι που δεν είχαν μπει στα pits ήταν οι Μortara, Spengler, Duval και Engel και το δίδυμο Paffett-Rockenfeller χάριζε ωραίες μάχες. Ο Green, με πιο φρέσκα ελαστικά, χάνει 2” στο γύρο από τον Εkström που έχει κλείσει τη διαφορά από τον Βρετανό για την (προσωρινή) πέμπτη θέση.

Στην όγδοη θέση, ο Wickens δεχόταν την πίεση από Wittmann, Martin και Rockenfeller κι ο τελευταίος ήθελε διακαώς να κερδίσει όσο τον δυνατόν περισσότερους βαθμούς για να μην απομακρυνθεί από το παιχνίδι του πρωταθλήματος, κι στον 26ο γύρο, ο πρωτοπόρος Mortara μπήκε για το απαραίτητο pit stop. Βγαίνοντας, συνάντησε την προαναφερθείσα τετράδα οδηγών, αλλά τα κρύα ελαστικά του δεν τον βοήθησαν να υπερασπιστεί τη δέκατη θέση από τον Rockenfeller.

H τάξη αποκαταστάθηκε στον 30ο γύρο, με τον Engel να μπαίνει στα pits και να κλείνει το “χορό” των pit stops, κι ο Green βρέθηκε ξανά στην πρωτοπορία, 1,5” μπροστά από τον Ekström. Tους δύο οδηγούς χωρίζουν 21 βαθμοί στο πρωτάθλημα κι ο Green θέλει όσο τίποτε άλλο να μειώσει τη διαφορά από τον Σουηδό στη βαθμολογία. Έξι λεπτά πριν το πέσιμο της καρό σημαίας του τερματισμού, η μάχη φούντωσε για τα καλά, ο Σουηδός πρωταθλητής βρισκόταν εντός παραθύρου DRS (0,7″) και το προσπέρασμα πάνω στον Βρετανό συνέβη στη δεύτερη ανηφορική στροφή της πίστας.

Ο Green δεν το έβαλε κάτω, μείωνε διαδοχικά τη διαφορά από τον Ekström, o Müller προσπαθούσε να επωφεληθεί από ένα λάθος του Βρετανού, αλλά οι τρεις οδηγοί της Audi διατήρησαν τις θέσεις τους. Ο Ekström κατέκτησε την πρώτη του νίκη για φέτος και 23η στην καριέρα του, η Audi έκανε το “1-2-3” και τη δεκάδα έκλεισαν οι Wickens, Wittmann, Μartin, Rockenfeller, Auer, Mortara και Glock.

Τα αυριανά δοκιμαστικά θα πραγματοποιηθούν στη 13.00 ώρα Ελλάδος και ο αγώνας στις 16.15. Ακολουθούν το βίντεο του αγώνα και τα αποτελέσματα.

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Γύροι Βαθμοί
1 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 57:00.812 25
2 Jamie Green Audi RS5 DTM 57:01.210 +00.398 18
3 Nico Müller Audi RS5 DTM 57:01.414 +00.602 15
4 Robert Wickens Mercedes-AMG C 63 DTM 57:22.437 21.625 12
5 Marco Wittmann BMW M4 DTM 57:22.930 22.118 10
6 Maxime Martin BMW M4 DTM 57:23.560 22.748 8
7 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM 57:23.879 23.067 6
8 Lucas Auer Mercedes-AMG C 63 DTM 57:24.264 23.452 4
9 Edoardo Mortara Mercedes-AMG C 63 DTM 57:24.573 23.761 2
10 Timo Glock BMW M4 DTM 57:26.371 25.559 1
11 Paul di Resta Mercedes-AMG C 63 DTM 57:26.750 25.938
12 Bruno Spengler BMW M4 DTM 57:27.259 26.447
13 Rene Rast Audi RS5 DTM 57:27.600 26.788
14 Loic Duval Audi RS5 DTM 57:27.908 27.096
15 Maro Engel Mercedes-AMG C 63 DTM 57:28.326 27.514
16 Tom Blomqvist BMW M4 DTM 57:33.763 32.951
17 Gary Paffett Mercedes-AMG C 63 DTM 57:46.533 45.721
Augusto Farfus BMW M4 DTM