Την τρίτη του νίκη στο DTM κατέκτησε ο Rene Rast σήμερα στο Spielberg και η Audi επανέλαβε το χθεσινό “1-2-3“. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Mike Rockenfeller και τρίτος ο Nico Müller. Eξαιρετικά άτυχος στάθηκε ο πρώτος του αγώνα μέχρι και 2′ πριν το τέλος Green και το πρωτάθλημα παίρνει ξαφνικά άλλη τροπή και να είναι στην ουσία υπόθεση των οδηγών της Αudi.

Στο ίδιο έργο θεατές στα μεσημεριανά δοκιμαστικά, καθώς η pole position κρίθηκε κυριολεκτικά στο νήμα. Ο Jamie Green είχε για αρκετή ώρα τον καλύτερο χρόνο, ο Rene Rast απάντησε λιγότερο από ένα λεπτό πριν το τέλος, αλλά τελικά, ο Βρετανός κατάφερε σε νεκρό χρόνο να πάρει το αίμα του πίσω, κάνοντας το 2/2 στις pole positions στην αυστριακή πίστα. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Marco Wittmann.

Στην εκκίνηση του αγώνα, οι πρωτοπόροι διατήρησαν τις θέσεις τους και ο Ekström ‘ήδη μπήκε στα pits από τον πρώτο γύρο. Το ζήτημα ήταν τώρα ο Σουηδός να κάνει γρήγορους γύρους, να πλησιάσει τους πιο μπροστά συνδυασμούς, περιμένοντας πότε θα μπουν στα pits. O Paffett, ο πιο γρήγορος του αγώνα στους πρώτους γύρους, πέρασε τον Muller για την έκτη θέση στον τρίτο γύρο. Μπροστά, ο Rast δεν ξεκολλούσε από τον Green και οι Wittmann, Rockenfeller πλησίαζαν σταθερά την πρώτη δυάδα.

Muller, Paffett, Glock βρίσκονταν στις θέσεις “5-7”, ο Βρετανός πίεζε τον Ελβετό οδηγό τηςAudi κι ο Glock περίμενε κάποιο λάθος των δύο οδηγών, την ίδια στιγμή που Wittmann και Rockenfeller είχαν την δική τους μάχη στον όγδοο γύρο. Ο “Rocki” πέρασε στην δεύτερη ευθεία τον Wittmann και ανέβηκε στην τρίτη θέση και αμέσως άνοιξε τη μεταξύ τους διαφορά. Ένα γύρο μετά, Wittmann και Blomqvist μπήκαν στα pits για να μην χάνουν άλλο χρόνο κι ο πρωταθλητής βγήκε μπροστά από τον Ekström στη 13η θέση.

Η μάχη των Red Bull φούντωνε σιγά σιγά, ο “Eki” προσπαθούσε να προσπεράσει τον Wittmann στην ευθεία και οι δύο οδηγοί πήγαιναν πλάι-πλάι. Η ώρα του πρωτοπόρου του αγώνα Green για το pit stop έφτασε στον 13ο γύρο και συγχρόνως, ο Wittmann έπαιρνε μια μικρή ανάσα διαφοράς από τον Ekström. To ζητούμενο για τον Green ήταν να βγει μπροστά από τον Σουηδό, που τελικώς το κατόρθωσε (11ος) και να καταφέρει να φέρει τα κρύα ελαστικά του σε ιδανική θερμοκρασία.

Rast και Μuller ήταν οι επόμενοι οδηγοί που μπήκαν για το pit stop τους κι ο Wittmann πήρε την εκδίκησή του από τον Rockenfeller, και μάλιστα από την εξωτερική, ανεβαίνοντας στην 10η θέση. Στη μάχη για την είσοδο στην δεκάδα, ο Paffett σημείωνε γρήγορους χρόνους στην προσπάθειά του να φτάσει τον Blomqvist στη 12η θέση κι ο Rockenfeller πλησίαζε γύρο με το γύρο τον Ekström (110ς και 10ος αντίστοιχα).

Ο Muller δεν άφηνε τον Wittmann να απομακρυνθεί, φτάνοντας να απέχει από τον Γερμανό μόλις 0.2”. Στα μέσα του αγώνα, το ενδιαφέρον είχε επικεντρωθεί στις μάχες Wittmann-Muller και Ekstrom-Rockenfeller, και τελικώς, ο Ελβετός οδηγός της Audi κατάφερε να προσπεράσει τον πρωταθλητή. Blomqvist, Paffett και Martin είχαν δημιουργήσει το τρενάκι για την 10η θέση κι ο Rockenfeller ηταν πιο γρήγορος από τον Εkstrom, αλλά ο Γερμανός δεν έπαιρνε το ρίσκο να προσπεράσει.

Mετά τη συμπλήρωση 27 γύρων, η τάξη αποκαταστάθηκε και οι δέκα πρώτοι ήταν: Green, Rast, Muller, Wittmann, Rockenfeller, Ekstrom, Paffett, Martin, Glock, Blomqvist. Ωστόσο, οι διαφορές θα εκμηδενιστούν, αφού, μετά τη σύγκρουση Auer-Spengler, το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του. Ο Αυστριακός εγκατέλειψε τον αγώνα και, μετά και την τελευταία θέση στα δοκιμαστικά, μάλλον δε θα θέλει να θυμάται και πολλά από αυτό το Σαββατοκύριακο ο νεαρός οδηγός της Mercedes.

Στην old school επανεκκίνηση, διατηρήθηκαν οι Green και Rast στην πρωτοπορία, χαμένος ήταν ο Wittmann που έπεσε τρεις θέσεις και ακολούθως να διαμαρτύρεται στην ενδοεπικοινωνία ότι τον έκλεισαν και είχε κάποιες επαφές, αλλά από την άλλη, κερδισμένοι ήταν οι Rockenfeller και Ekstrom.

Eπειδή ο αγώνας λήγει με το πέσιμο της καρό σημαίας, ο πρωτοπόρος Green είδε την τύχη να του γυρνάει την πλάτη, διότι, 2′ πριν το τέλος, ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων, τον ανάγκασε να χάσει πολλές θέσεις. Έτσι, ο Rast πέρασε πρώτος τη γραμμή εκκίνησης-τερματισμού, δεύτερος τερμάτισε ο Rockenfeller και τρίτος-ξανά- ο Muller. Tη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Paffett, Ekström, Wittmann, Glock, Duval, di Resta, Wickens.

Στη βαθμολογία, όλα λειτούργησαν σήμερα για χάρη του Εkström. Ο Σουηδός παραμένει επικεφαλής του πρωταθλήματος, πηγαίνει στον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος στο Hockenheim το Σαββατοκύριακο 14-15 Οκτωβρίου έχοντας συγκεντρώσει 172 βαθμούς. Δεύτερος, πια, πέρασε ο Rast (151 βαθμοί) και τρίτος είναι ο Green με 137 βαθμούς. Στους κατασκευαστές, η Audi εξακολουθεί να είναι πρώτη (697 βαθμοί), δεύτερη είναι η Μercedes με 531 βαθμούς και πάντα τελευταία είναι η BMW (484 βαθμοί).

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον κ. Αλέξανδρο Αντωνιάδη για τις παρακάτω φωτογραφίες που μας έστειλε από την αυστριακή πίστα.

Ακολουθούν το βίντεο του αγώνα και τα αποτελέσματα.

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Γύροι Βαθμοί
1 Rene Rast Audi RS5 DTM 57:21.893   39 25
2 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM 57:22.918 1.025 39 18
3 Nico Müller Audi RS5 DTM 57:23.717 1.824 39 15
4 Gary Paffett Mercedes-AMG C 63 DTM 57:25.634 3.741 39 12
5 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 57:28.029 6.136 39 10
6 Marco Wittmann BMW M4 DTM 57:29.861 7.968 39 8
7 Timo Glock BMW M4 DTM 57:30.074 8.181 39 6
8 Loic Duval Audi RS5 DTM 57:30.350 8.457 39 4
9 Paul di Resta Mercedes-AMG C 63 DTM 57:31.221 9.328 39 2
10 Robert Wickens Mercedes-AMG C 63 DTM 57:33.198 11.305 39 1
11 Maxime Martin BMW M4 DTM 57:34.019 12.126 39  
12 Augusto Farfus BMW M4 DTM 57:34.589 12.696 39  
13 Tom Blomqvist BMW M4 DTM 57:36.638 14.745 39  
14 Jamie Green Audi RS5 DTM 57:38.647 16.754 39  
15 Maro Engel Mercedes-AMG C 63 DTM 57:49.148 27.255 39  
16 Bruno Spengler BMW M4 DTM 57:50.464 28.571 39  
Edoardo Mortara Mercedes-AMG C 63 DTM 47:43.079   32  
Lucas Auer Mercedes-AMG C 63 DTM        
  • Mika

    Καταπληκτικες ο φωτογραφιες σας κε Αντωνιαδη!
    Audi is on a roll!!!