Διαθέσιμα είναι πλέον στη Χώρα μας τα Volkswagen Golf 1.5 TSI Evo 130PS και 150PS ACT. Το τρίπορτο Golf 1.5 TSI Evo 130PS ξεκινά από τις 20.900 ευρώ (€24.450 με το 7-τάχυτο DSG κιβώτιο), με την έκδοση των 150 ίππων να ξεκινά από τις 23.950 ευρώ (€26.300 με το 7-τάχυτο DSG κιβώτιο). Αντίστοιχα οι τιμές της πεντάπορτης έκδοση είναι €21.850 (25.400 με το DSG) και €24.900 (€27.250 με το DSG).

Ο 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS ACT διαθέτει turbo μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) και κύκλο καύσης βασισμένο στον Κύκλο Miller με σχέση συμπίεσης της τάξης του 12:1. Η απόκριση του κινητήρα βελτιώνεται ειδικά στις πολύ χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας ουσιαστικά το φαινόμενο της υστέρησης απόκρισης (turbo lag) γεγονός που πιστοποιείται και από την μέγιστη απόδοση της ροπής των 200 Nm μόλις από τις 1.400 σ.α.λ. Ο 1.5 TSI EVO 150PS ACT επίσης προσφέρει τη μέγιστη ροπή του σε πολύ χαμηλό φάσμα στροφών, 250Nm από τις 1.500 σ.α.λ.

Το Golf 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS AC, έχει μέση κατανάλωση 4.8 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 110 γρ/χλμ, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 9,1 δευτερόλεπτα, έχοντας μέγιστη ταχύτητα 210 χλμ/ώρα. Το Golf 1.5 TSI EVO 150PS ACT έχει μέση κατανάλωση 5,0 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 114 γρ/χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8,3 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 216 χλμ/ώρα.

Το νέο Golf 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS με κιβώτιο DSG7, διαθέτει λειτουργία coasting και παράλληλα (για ταχύτητες μέχρι 130 χλμ/ώρα) λειτουργία απενεργοποίησης κινητήρα (engine-off) με αποτέλεσμα μειωμένη κατανάλωση κατά 0,4 λίτρα/100 χλμ (σε σχέση με τον 1.4 TSI 125PS). Κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα όλες οι ηλεκτρικές λειτουργίες του νέου Golf διατηρούνται σε πλήρη λειτουργία χάρη στην ενισχυμένη μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τροφοδοτεί τους ηλεκτρικούς καταναλωτές. Σε περίπτωση επιτάχυνσης ή αλλαγής σχέσης κιβωτίου, η λειτουργία coasting και απενεργοποίησης του κινητήρα σταματά χωρίς να γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά του νέου Golf.

Οι νέοι 1.5 TSI EVO διαθέτουν βελτιστοποιημένο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT. Σε ταχύτητες έως 130 χλμ/ώρα και από 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. σε χαμηλό φορτίο, το σύστημα απενεργοποιεί την τροφοδοσία των δύο μεσαίων κυλίνδρων προκειμένου να επιτυγχάνεται οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Η διαδικασία μετάβασης από τετρακύλινδρη σε δικύλινδρη λειτουργία και αντίστροφα, διαρκεί μόλις 13-36 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Η καινοτόμος θερμική διαχείριση του κινητήρα αποτελεί ένα ακόμη χαρακτηριστικό της νέας γενιάς κινητήρων 1.5 TSI EVO. Αντί για τον μηχανικό θερμοστάτη που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι κινητήρες, η πρωτοποριακή μονάδα ψύξης του 1.5 TSI EVO λειτουργεί ηλεκτρονικά με περιστροφικές βαλβίδες. Σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση, η θερμοκρασία του ψυκτικού ρυθμίζεται ιδανικά ώστε να επιτυγχάνεται αποδοτική διαχείριση της θερμότητας του κινητήρα και μείωση των τριβών τις οποίες υφίσταται.

Στον 1.5 TSI EVO 150PS η επικάλυψη APS στα χιτώνια των κυλίνδρων (επικάλυψη μέσω υψηλής ενέργειας ψεκασμού πλάσματος) συντελεί στη μείωση των τριβών στα ελατήρια εμβόλου, σε βελτιωμένη συμπεριφορά έναντι κρουστικής καύσης και προστασία από διάβρωση σε περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου.

  • Dimitris

    Στα λεφτα αυτα παω σε Nissan Pulsar εννοειται! Ειτε 1.2Τ ή 1.6Τ… Μακραν καλυτερο!

    • Nikolas_S1

      Μακραν καλύτερο…;;;;;
      Επειδη πισω το Pulsar εχει ημιακαμπτο αξονα και το Golf στις αντιστοιχες εκδοσεις πολλαπλών συνδεσμων;
      …ή επειδη τα εχεις οδηγησει και τα δυο στο οριο και οδηγικα βρηκες το Pulsar καλυτερο;

    • George Liverpool

      Το pulsar καλυτερο σε τι ακριβως;Γιατι εχω μπει και στα 2 και δεν εχουν σχεση.Τιμιο το puslar,αλλα μην τα παραλεμε…

    • giannisb

      Να πεις πως είναι καλύτερο από το octavia…άντε να το δεκτώ..άποψη-γνώμη σου και δεκτή-αντικειμενική μιας και μιλάμε για δυο αυτοκίνητα άμεσα ανταγωνίσιμα (που και πάλι θεωρώ το octavia καλύτερο-ανώτερο ) αλλά με το Golf?….είναι σαν να λέμε πως το octavia είναι καλύτερο από το Α3……. Που σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να συγκριθούν μιας και το ένα είναι VFM και το άλλο Premium διαφορετικό target group,διαφορετική ποιότητα,διαφορετικός εξοπλισμός,τεχνολογία και φυσικά διαφορετική τιμή ………..Και πλέον θα έλεγα πως οι Κορεάτες με την Hyundai-Kia έχουν ξεπεράσει σε όλους τους τομείς την Nissan,και προσπαθούν με όλες τους τις δυνάμεις να ανταγωνιστούν και να κοιτάξουν στα ίσια τους γερμανούς με VW-AUDI,MERC,BMW

  • gv

    μπορει φοβαμαι τα γκρουπατα αλλα αυτο το αμαξι πολυ μου αρεσει..
    βεβαια ειναι αρκετα λεφτα για hatch..
    ελπιζω αυτο το ηλεκτρονικο συστημα ψυξης να μη χαλαει ευκολα :P

  • Smartass

    Όσοι πιστοί περιμένετε πριν το αγοράσετε. Να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες
    η πρωτοποριακή μονάδα ψύξης του 1.5 TSI EVO.
    ΥΓ. Γιατί γελάει καλύτερα αυτός που δεν του έκατσε στραβή.
    :D

  • Smartass

    Όσοι πιστοί περιμένετε πριν το αγοράσετε. Να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες
    η πρωτοποριακή μονάδα ψύξης του 1.5 TSI EVO.
    ΥΓ. Γιατί γελάει καλύτερα αυτός που δεν του έκατσε στραβή.
    :D

    • Nikolas_S1

      Σωστος ας δοκιμαστει πρωτα…παντως και σε αυτο που φοβοταν ο κοσμος με την απενεργοποιηση κυλινδρων μια χαρα παει…ακομα και με Revo (xaxaxxa)

      https://uploads.disquscdn.com/images/b1213fbbd78a76002ffcd473fbf65060e3728eb4a5841230eb5d7005d1ca9071.jpg

    • Mika

      Tετραμπουκο??Τυφλα να εχει το R!!!!

    • Nikolas_S1

      Ναι…της Remus ειναι το συστημα…υπερβολικο αλλα δεν μπορεσα ν αντισταθω!!!

    • Nikolas_S1

      Ναι…της Remus ειναι το συστημα…υπερβολικο αλλα δεν μπορεσα ν αντισταθω!!!

    • Mika

      Mια χαρα ειναι, το ομορφαινει…Κι ειναι κι επωνυμο..Οχι μουφα…

  • δειχνει το τελειο για τα θελω μου !!!! αλλα δεν υπαρχει σαλιο γαμωτο !!!!!
    2 πραματα που μου εκαναν εντυπωση…..
    1- η διαφορα του ΙΔΙΟΥ DSG που αναλογα για ποια εκδοση μιλαμε…..στην πρωτη περιπτωση σου κοστιζει 3500 ενω σε αυτην των 150ps 2300 !!!
    2- ποσο θα κοστιζει αραγε η μπαταρια σε αυτο το μοντελο ??? και καθε ποτε θα θελει αλλαγη….το κοβω χαλαρα για πανω απο 100ευρω και στα 2 χρονια να θελει αλλαγη !!!!! εξοδα που δεν τα βλεπεις στην αρχη…..αλλα που θα τα σκεφτεις οταν θα ερθει η ωρα να τα πληρωσεις !

    • Spider

      1700€ κοστίζει στο 1.0tsi, 3550 στο 1.5 130ps και 2350 στο 150ps…!!!!!
      Τώρα πως σου ήρθε η μπαταρία στο μυαλό????

    • Νομίζω υπάρχει αυτο το θέμα στα bmw….. Και γενικά στα αυτοκίνητα που έχουν τέτοια συστήματά που η μπαταρία δουλεύει υπερωρίες !!

    • Spider

      Το start-stop τις ξελιγώνει, αλλά μπορείς να το ενεργοποιείς.

    • gronholm89

      Γ@μησε τα, ειναι πανακριβες! Εγω προσωπικα σπανια το εχω ενεργοποιημενο, οχι απο τσιγκουνια για την μπαταρια, αλλα μου την δινει να αναβοσβηνει καθε τοσο μεσα στην κινηση!

    • αυτο ξερω και γω…πως μπορει να κοστισουν και τα διπλασια….και ο χρονος ζωης ειναι πολυ μικροτερος !!! ειναι απο τα εξοδα που δεν σου μιλαει κανεις….και τα μαθαινεις οταν θα ερθει η ωρα να τα πληρωσεις!!!

      παντως εγω με το μονο αυτοκινητο που εχω συνπαρξει με start-stop για ευλογο χρονικο διαστημα ηταν το astra της αδερφης μου (εταιρικο) που δεν με ενοχλησε καθολου !!!

    • quattroliebe

      Επειδή ήταν εταιρικό και της αδερφής σου. Αλλιώς μπορείς να συνυπαρξεις με όλα τα Start/Stop :P

    • gronholm89

      Είναι όντως πανακριβες και τεράστιες σε μέγεθος σε σχέση με τις απλές! Εγώ πάντως δεν εχω μείνει ακόμη…

    • Spider

      Γιατί τεράστιες? Αυτή που φοράω στο golf είναι ιδίων διαστάσεων με τις απλές.

    • gronholm89

      Στο focus είναι γίγας!! 70αρα φοράει!!

    • ποσο καιρο το εχεις ??? για να κλαψουμεμαζι οταν θα ερθει η ωρα να πληρωσεις !!!! :-P

    • gronholm89

      2+ χρόνια!!

    • αν ειναι 2+ λογικο να το θυμαμαι σαν χθες !!! :-P

    • αν το εχω στο off…ποιος ο λογος να το εχω ????

    • Spider

      Αφού είναι στάνταρντ,δεν σε ρωτάει κανείς αν το θες. Συνεπώς για να μην σου την σπάει ή για να μην σου τρώει την μπαταρία και την μίζα,το απενεργοποιείς.

  • Jonh Nomikos

    25000 για vw .. ημαρτον

    • manowar

      τζον νομικος…..αλλο ενα προφιλ ..φτιαξε καμια 10ρια προφιλ να λες τον πονο σου στα γερμανικα θα χει γελιο .

    • manowar

      την 75 την αμερικα θα την φερετε σε κανενα κλαμπ…δεν υπαρχει πουθενα στα κεντρικα κλαμπ της αθηνας..σε γυαλα την εχετε βαλει;

  • sotirisb

    5 λιτρα στα 100 στον NEDC αρα γυρω στα 8-9 σε πραγματικες συνθηκες?

    • Nikolas_S1

      Ολα τα οχηματα που ταξινομουνται στην Ευρωπη σε αυτον τον κυκλο οδηγησης μετρουνται…εχει μεγαλη αποκλιση απο την πραγματικοτητα ομως οι διαφορες που προκυπτουν απο τα τεχνικα στοιχεια των κατασκευαστων ειναι πραγματικες αφου οι μετρησεις γινονται σε ιδιες συνθηκες με τον κυκλο NEDC

    • sotirisb

      Απλα καποια εχουν μεγαλες διαφορες και καποια μικροτερες. Δε νομιζω οτι πολλοι θα προτιμησουν το TSI απο το TDI.

  • theolvs

    Όλα καλά αλλά τα 25000 είναι πολλά….

  • gronholm89

    Ολα ωραια, ολα καλα, αλλα τα 25 ειναι πολλα!!!

  • tcdrifter

    Επειδή αναφέρθηκε σύγκριση με το Pulsar, το Nissan είναι απλά χάλια.. Ειδικά το εσωτερικό του δεν αντέχεται όπως και το πίσω μέρος. Και σε ποιότητα υλικών πολύ μέτριο. Αν θέλουμε να συγκρίνουμε με VFM αυτοκίνητα ας κοίτάξουμε προς Hyundai i30 και Kia Ceed Που είναι πολύ αμάξια για τα λεφτά τους..

  • tomilaw

    Σωληνακι και 50€…
    Χοντα ρε….

  • Gulag

    Καινούριοι κινητήρες η VW?
    Δηλαδή και οι Audi, Skoda, SEAT? Καλά..
    Ας δοκιμαστούν πρώτα καμιά 20αριά χρόνια, να την πατήσουν τίποτε άλλα κορόϊδα και όταν θα τους φτιάξουν σωστούς, το ξανασυζητάμε.
    Εκείνο το Polaki με τον ξεφτιλισμένο τον FSI, τζάμπα πήγε..

  • Mika

    Αν και παντα ειμαι υπερ της μεγαλυτερης εκδοσης σε ενα δεδομενο κινητηρα, εδω εχω καπως τις αμφιβολιες μου, κατα ποσο αξιζει ο 150αρης, μια κι ειναι κοντα σε επιδοσεις και καταναλωση με τον μικρο και την διαφορα στη τιμη μπορει να την καρπωθει καποιος στη τσεπη η να τη βαλει σε περισσοτερο εξοπλισμο….
    Oh well, διλημματα!!!