Volkswagen Golf 1.5 TSI Evo 130PS και 150PS ACT. Διαθέσιμα στην Ελλάδα από €20.900

Σχετικά άρθρα

Διαθέσιμα είναι πλέον στη Χώρα μας τα Volkswagen Golf 1.5 TSI Evo 130PS και 150PS ACT. Το τρίπορτο Golf 1.5 TSI Evo 130PS ξεκινά από τις 20.900 ευρώ (€24.450 με το 7-τάχυτο DSG κιβώτιο), με την έκδοση των 150 ίππων να ξεκινά από τις 23.950 ευρώ (€26.300 με το 7-τάχυτο DSG κιβώτιο). Αντίστοιχα οι τιμές της πεντάπορτης έκδοση είναι €21.850 (25.400 με το DSG) και €24.900 (€27.250 με το DSG).

Ο 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS ACT διαθέτει turbo μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) και κύκλο καύσης βασισμένο στον Κύκλο Miller με σχέση συμπίεσης της τάξης του 12:1. Η απόκριση του κινητήρα βελτιώνεται ειδικά στις πολύ χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας ουσιαστικά το φαινόμενο της υστέρησης απόκρισης (turbo lag) γεγονός που πιστοποιείται και από την μέγιστη απόδοση της ροπής των 200 Nm μόλις από τις 1.400 σ.α.λ. Ο 1.5 TSI EVO 150PS ACT επίσης προσφέρει τη μέγιστη ροπή του σε πολύ χαμηλό φάσμα στροφών, 250Nm από τις 1.500 σ.α.λ.

Το Golf 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS AC, έχει μέση κατανάλωση 4.8 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 110 γρ/χλμ, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 9,1 δευτερόλεπτα, έχοντας μέγιστη ταχύτητα 210 χλμ/ώρα. Το Golf 1.5 TSI EVO 150PS ACT έχει μέση κατανάλωση 5,0 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 114 γρ/χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8,3 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 216 χλμ/ώρα.

Το νέο Golf 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS με κιβώτιο DSG7, διαθέτει λειτουργία coasting και παράλληλα (για ταχύτητες μέχρι 130 χλμ/ώρα) λειτουργία απενεργοποίησης κινητήρα (engine-off) με αποτέλεσμα μειωμένη κατανάλωση κατά 0,4 λίτρα/100 χλμ (σε σχέση με τον 1.4 TSI 125PS). Κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα όλες οι ηλεκτρικές λειτουργίες του νέου Golf διατηρούνται σε πλήρη λειτουργία χάρη στην ενισχυμένη μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τροφοδοτεί τους ηλεκτρικούς καταναλωτές. Σε περίπτωση επιτάχυνσης ή αλλαγής σχέσης κιβωτίου, η λειτουργία coasting και απενεργοποίησης του κινητήρα σταματά χωρίς να γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά του νέου Golf.

Οι νέοι 1.5 TSI EVO διαθέτουν βελτιστοποιημένο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT. Σε ταχύτητες έως 130 χλμ/ώρα και από 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. σε χαμηλό φορτίο, το σύστημα απενεργοποιεί την τροφοδοσία των δύο μεσαίων κυλίνδρων προκειμένου να επιτυγχάνεται οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Η διαδικασία μετάβασης από τετρακύλινδρη σε δικύλινδρη λειτουργία και αντίστροφα, διαρκεί μόλις 13-36 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Η καινοτόμος θερμική διαχείριση του κινητήρα αποτελεί ένα ακόμη χαρακτηριστικό της νέας γενιάς κινητήρων 1.5 TSI EVO. Αντί για τον μηχανικό θερμοστάτη που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι κινητήρες, η πρωτοποριακή μονάδα ψύξης του 1.5 TSI EVO λειτουργεί ηλεκτρονικά με περιστροφικές βαλβίδες. Σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση, η θερμοκρασία του ψυκτικού ρυθμίζεται ιδανικά ώστε να επιτυγχάνεται αποδοτική διαχείριση της θερμότητας του κινητήρα και μείωση των τριβών τις οποίες υφίσταται.

Στον 1.5 TSI EVO 150PS η επικάλυψη APS στα χιτώνια των κυλίνδρων (επικάλυψη μέσω υψηλής ενέργειας ψεκασμού πλάσματος) συντελεί στη μείωση των τριβών στα ελατήρια εμβόλου, σε βελτιωμένη συμπεριφορά έναντι κρουστικής καύσης και προστασία από διάβρωση σε περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στα 360 kW ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής στην Ελλάδα

Ο ΣΕΑ στον Κορινό, που βρίσκεται στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, διαθέτει πλέον τον ισχυρότερο DC ταχυφορτιστή στην Ελλάδα, ο οποίος ανήκει στο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr