Η νέα βασίλισσα του Nurburgring Nordschleife είναι από σήμερα η Porsche 911 GT2 RS, μιας και το γερμανικό αυτοκίνητο, όπως ανακοινώθηκε επίσημα, σημείωσε χρόνο 6:47.3.

Το ρεκόρ ταχύτερου γύρου αυτοκινήτου παραγωγής στη Πράσινη Κόλαση σημειώθηκε στις 20 του Σεπτέμβρη, με τον Frank-Steffen Walliser, αντιπρόεδρο του τμήματος GT της εταιρίας αλλά και του τμήματος motorsport να δηλώνει:

Στην αρχή της διαδικασίας ανάπτυξης της νέας 911 GT2 RS είχαμε θέσει ως στόχο έναν χρόνο μικρότερο των 7 λεπτών και 5 δευτερόλεπτων. Τελικά καταφέραμε να σημειώσουμε έναν χρόνο κατά 17,7 δευτερόλεπτα ταχύτερο από τον στόχο, χάρη στους μηχανικούς και στους οδηγούς μας. Το αποτέλεσμα αυτό καθιστά την GT2 RS την δυνατότερη και την ταχύτερη 911 που κατασκευάστηκε ποτέ.

Οι δύο οδηγοί της Porsche, Lars Kern και Nick Tandy κατάφεραν αρχικά να σημειώσουν χρόνο λίγο κάτω από το 6:50, και τελικά τον “έριξαν” στο 6:47.3. Ο οδηγός που σημείωσε το ρεκόρ ήταν ο Lars Kern, έχοντας μέση ωριαία ταχύτητα τα 184,11 χλμ/ώρα. Αξίζει να σημειωθεί πως η Porsche κατάφερε να κάνει 6 γύρους ταχύτερους από το προηγούμενο ρεκόρ της Huracan.

  • Moby Dick

    Aυτός ο χρόνος θα κάνει πολλούς να χάσουν τον ύπνο τους. Και όχι μόνο επειδή έγινε απ’ την Porsche, αλλά κυρίως επειδή έγινε απο 911. Ξέρετε, εκείνο εκεί το αμάξι με την λάθος κατανομή βάρους και την λάθος θέση του κινητήρα…

    Συγχαρητήρια στην Porsche

    και ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ στους υπόλοιπους.

    • mixalhs7

      Νομίζω πως η ουσία του όλου εγχειρήματος βρίσκετε στη παρακάτω δήλωση :

      «Δεν είναι μόνο ο χρόνος ρεκόρ που επιτεύχθηκε από την GT2 RS που καταδεικνύει την κλάση του αυτοκινήτου, αλλά και η σταθερή απόδοση σε κάθε γύρο. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για το γεγονός ότι αυτό επιτεύχθηκε με δύο διαφορετικά οχήματα και δύο διαφορετικούς οδηγούς, καθώς αυτό υπογραμμίζει την ικανότητα της GT2 RS να αναπαράγει το αποτέλεσμα-ρεκόρ ξανά και ξανά», δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος που είναι υπεύθυνος για τις εκδόσεις GT, Andreas Preuninger.

      Ραντεβού πάλι σε 7 χρόνια με την επόμενη γενιά GT2RS :))

    • Moby Dick

      Mέχρι τότε θα το ξανασπάσουμε με το ηλεκτρικό!

    • manowar

      Μερικοι που το χαρακτήριζαν σκαραμπι τωρα βαφουν το μανικιούρ… ξυλωσε την άσφαλτο παλι.απο την πωτη στιγμη που ειδα το ονομα gt2 rs λεω νταξξ..σκορπιστε

  • Akis-F1 FAN

    Εξωφρενικά γρήγορη. 10 sec καλύτερο χρόνο από την 918 που είναι μια κατηγορία πάνω, μόλις 4 χρόνια μετά.

    • mixalhs7

      Μην κοιτάμε τους χρόνους μεμονωμένα αλλά τι σκοπό εξυπηρετεί το κάθε αυτοκίνητο.
      Η 918 ήταν ένα παράδειγμα, μια άσκηση συνδυασμού efficiency και ταχύτητας. Αυτη η 911 είναι η top perfomance εκδοχή της turbo s η οποία να είσαι σίγουρος πως χρησιμοποιεί όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια της 918!!

    • Akis-F1 FAN

      Ναι δε διαφωνώ η 918 ήταν πιο πολύ μια “επίδειξη τεχνολογίας” και όχι τόσο track focused όσο η GT2, αλλά και πάλι όταν βγήκε σχεδόν τίποτα δεν μπορούσε να την κοντράρει σε πίστα…και ήταν Hypercar !! Και τώρα μόνο 4 χρόνια μετά ένα supercar, που θεωρητικά είναι μια κατηγορία κάτω ( χωρίς υβριδικά συστήματα κτλ ), κατέβασε 10 sec το χρόνο της στο ring. Όπως και να το δεις αυτό λέει πολλά για το πόσο γρήγορα εξελίσσονται τα αυτοκίνητα επιδόσεων.

    • mixalhs7

      Σκέψου μόνο πως αυτή η GT2RS έχει μεν 180 ίππους και καμιά 300αρια κιλά λιγότερα απο την 918 αλλά έχει δε όλα τα ηλεκτρονικά που φορούσε το hypercar να την κρατάνε στις στροφές.
      Άρα το μόνο που χρειαζόταν ήταν έναν οδηγό να μπορεί να κρατήσει την μ.ω.τ. στα 180km/h
      Εμένα η συγκεκριμένη επίδοση δεν προκάλεσε έκπληξη!
      Έκπληξη μου προκάλεσε η επίδοση της 918 λόγο του υπερβολικού της βάρους. Να θυμίσω πως το 1975 ο Νικι Λαουντα με Ferrari F1 είχε γράψει 6:58.6. Ενδεικτικό της προόδου που εχει γινει απο τοτε μέχρι σήμερα!

    • Moby Dick

      Χρησιμοποιεί τα πάντα εκτός απ’ τον υβριδισμό. Έχουμε να δούμε μεγάλα πράγματα στο μέλλον. Υβριδικές – ηλεκτρικές 911 και πάει λέγοντας.

      Αυτή η 911 GT2 RS ουσιαστικά είναι μια RSR δρόμου. Όλη σπουδή που αποκτάται όλα αυτά τα χρόνια απ’ τους αγώνες WEC – CUP κτλ, περνιέται σταδιακά στον δρόμο. Και να τα αποτελέσματα.

      Άσε τους αδαείς να απορούν και να αναρωτιούνται και να ψάχνουν τον Χ καράφλα για να σπάσει το ρεκόρ ή τις άλλες χαζοεταιρείες της Ιταλίας.

      Porsche – there is no substitute

  • Sciroccomaniac

    Κάποιοι μιλούσαν για εξοχικά και άλλες τέτοιες μπούρδες.
    Χαλαρώστε και απολαύστε!
    Μπορεί σε μερικούς οι χρόνοι στο Ring να λένε πολλά, σε άλλους να μη λένε και τίποτα.
    BTW, εξωφρενική επίδοση και συγχαρητήρια στους οδηγούς και στην Porsche

  • Sciroccomaniac

    Κάποιοι μιλούσαν για εξοχικά και άλλες τέτοιες μπούρδες.
    Χαλαρώστε και απολαύστε!
    Μπορεί σε μερικούς οι χρόνοι στο Ring να λένε πολλά, σε άλλους να μη λένε και τίποτα.
    BTW, εξωφρενική επίδοση και συγχαρητήρια στους οδηγούς και στην Porsche

  • Andy

    Ο χρονος της McLaren P1 LM 6:43,02 δεν μετραει?

    https://www.autoblog.gr/2017/07/09/etsi-h-mclaren-p1-lm-petyxe-to-neo-rekor-sto-nurburgring/

    • δεν είναι μοντέλο παραγωγής η lm

  • manowar

    Φαμπρικαντο γιοτομπαλαντο.. Που σαι;; βλεπεις;;ολες αυτες οι κινεζικες παπατζες των εκατομμυρίων με τον ηλεκτρισμό σκορπανε οταν βλεπουν μπροστα τους αυτο το απλο σπορ βενζινοκινητο κτηνος.. Ο βιαστης τα βιασε ολα παλι PORSCHE

  • mixalhs7

    Ευτυχώς που δεν έπιασε τιμόνι ο Αυστραλος γκαντεμοσαυρος και ξαναείδαμε ρεκόρ!!

    • Mika

      Αγιο ειχαν!!! Αν και σου ειπα, κι ο παππους Roerl καλυτερο χρονο θα εκανε!!!
      :p

    • manowar

      Χαχαχαχαχα αφου τον αγαπας μελι σταζει η γλωσσα σου καθε φορα

  • xoul

    Χιλια μπραβο σε μια απο τις καλυτερες αυτοκινητοβιομηχανιες που γνωρισε ποτε ο πλανητης!!RESPECT!!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Μεγάλο μπράβο στην Porsche για το νέο πύραυλό της… Η γρηγορότερη και ισχυρότερη 911 που υπήρξε ποτέ.

  • Yiannis P

    Κτήνος!! Η καλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της ιστορίας μόνο πίσω από Ferrari..

    • manowar

      Δν θα την εβαζα πισω απο την φεραρρι θα την εβαζα παράλληλα….αλλη χαρη το ενα αλλη το αλλο 😀 F1 ομως ειμαι βαμμένος τιφοζι

    • mother1russia

      Τι ειναι αυτα που λετε ρε , η Porsche ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με Ferrari .
      Και καλυτερα γενικα αυτοκινητα και φουλ αξιοπιστια

    • Yiannis P

      Ισχύει, απλά έβαλα την Ferrari πρώτη λόγω αυτής του Ιταλικού πάθους που βγάζουν τα αυτοκίνητα της και λόγω F1. Αλλά μηχανικά η Porsche είναι η καλύτερη όλων, συμφωνώ.

  • Dimi S.

    Porsche.Εσπασε για πλάκα το ρεκορ με ελαστικά όχι αγωνιστικα…….

  • George Liverpool

    Σιγα μην αφηνε!!

  • zet125

    Bravo porsche εκπληκτικος χρονος!!
    Μεση ταχυτητα 180χλ τρενο ειναι!
    Μολις εσπασε η ησυχια που ειχαμε καιρος για πολεμο στο ρινγκ!

    Υγ εγω μια gt3 με χειροκινητο θελω

    • Sciroccakias

      PDK

  • jonjon

    Μεγάλη τεχνογνωσία! Αμάξι 🚗 🚆!

  • E.G.

    Πώς πάει έτσι το πριόνι…? Χεράς το τύπος και Τέρας το αυτοκίνητο. ΝΑ ΣΕΒΕΣΤΕ

  • charris

    Μέση 180χιλ..!!!!… βγάζοντας τον παράγοντα αυτοκίνητο (δεν νομίζω να υπαρχει κάποιος που να το αμφισβητεί) μπράβο στους οδηγούς… χεραδες Όχι αστεία….

  • Bad Belmondo

    Δεν πιστεύω ούτε γράμμα από αυτά που λένε εκεί στην Porsche.

    • manowar

      Βγαλε τον ντεσπεραντο που κρύβεις μεσα σου 😀

    • Bad Belmondo

      Δύσκολο! Γιατί έχω διαβάσει τα πάντα εκτός από το αυτονόητο: το τετακέ λόγω του βάρους εκεί πίσω!

  • Dimi S.

    O Webber έφτασε τα 336 km στην μεγάλη ευθεία,αρκετά πάνω από τα 313 km.Μηπως θα έκανε καλύτερο χρόνο αν ήταν οδηγός αυτήν την ημέρα;;;Όπως και να έχει η Porsche έχει ξεφύγει από τον ανταγωνισμό……

    • Moby Dick

      Δεν σημαίνει κάτι αυτό. Mπορεί στον συνολικό γύρο να ήταν αργότερος.
      Οχι οτι είναι λίγος οδηγός ο Μark, αλλά το nurburgring χρειάζεται κάποιον οδηγό με καλύτερη φυσική κατάσταση, πιο νέο και πιο σταθερό. Δεν είναι τυχαίο ότι το προηγούμενο ρεκόρ της 918 Spyder το έκανε ο Lieb και οχι ο μέγας Röhrl, που τότε ήταν αρκετά μεγάλος πια. Επίσης η Porsche δεν έχει δώσει αυτόν τον ρόλο στον Webber, αλλά τον ρόλο του πρεσβευτή της εταιρείας κατά μια έννοια, ώστε να βγαίνει μπροστά στα videakia, στα ταξίδια και στην προβολή. Κάτι σαν αντρική Sharapova.

    • Dimi S.

      Ναι όντως έτσι είναι.Παντως ειναι ενα θεματακι πως ο Webber εφτασε αυτήν την τελική ταχυτητα.Αν ο οδηγός του ρεκόρ έβγαινε η με 10-15 km παραπάνω στην ευθεία ίσως να κερδιζε κάποια δευτερόλεπτα,ίσως κοντά στο 6:45.Παντως έχουμε να δουμε πολλά από την Porsche….Όπως έγραψες πιο πάνω πονάει πολλούς γιατί είναι με την 911 που έχει “λάθος κατανομή βάρους” “λάθος διάταξη κινητήρα” κτλ…

  • Αλέξης 33

    Τί να τις κανείς τις ικανοτητες και τα δευτερόλεπτα ,αμα το βλέπεις και μοιάζει με φτιαγμένη 911 περασμένης δεκαετίας…τι διαφορά θα καταλάβει ένας μέσος οδηγός που έχει την απλή με τα 400+ άλογα στο δρόμο…άσχημο ,βαρετό και αδιάφορο δε σε τραβάει να το χαζέψεις να το “χαϊδέψεις “να του “μιλήσεις”…. εμφανισιακά δεν περνάει ούτε το face control ,δεν. μπορει να σταθεί ούτε στην τελευταία σειρά ανάμεσα στα υπόλοιπα supercar….

    • Sciroccakias

      xD

  • 180 μωτ….οταν εγω εκει παιζει να εχω ΜΑΧ τα 179 !!!! :-P
    τερας το πορκε !!!!! τα ρεκορ ειναι για να σπανε !!!!!!
    πλεον ο πυχης ανεβηκε πολυ ψηλα…..αντε να δουμε ποιος θα το σπασει το ρεκορ!!!
    καμια προβλεψη καποιος ??? :-D
    τα γραπτα μενουν!!!! :-)

  • Sciroccakias

    Η βασίλισσα της πίστας. Το απόλυτο αυτοκίνητο, χωρίς να υποτιμώ την GT3 RS βέβαια.