Ευχάριστα τα νέα για τους απανταχού φιλάθλους του DTM και του Super GT, καθώς, στο Hockenheim, στον τελευταίο παραδοσιακά γύρο του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού, το Super GT θα στείλει δύο αυτοκίνητα, ένα Lexus LC500 και ένα Nissan GT-R. Τα δύο αυτά αυτοκίνητα θα συμπληρώσουν γύρους επίδειξης το Σάββατο και την Κυριακή (14-15 Οκτωβρίου) στη γερμανική πίστα και θα πάρουμε μια μικρή γεύση στο πώς θα μπορούσαν να μοιάζουν οι αγώνες από το 2019, αφού η υιοθέτηση των κοινών κανονισμών της Class One-που μοιράζονται DTM και Super GT-είναι πλέον μονόδρομος για την επιβίωση του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού και η προοπτική ενός παγκόσμιου πρωταθλήματος ανοίγεται διάπλατα.

Αρχής γενομένης από την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου, LC500 και GT-R θα πραγματοποιήσουν 30λεπτες δοκιμές και ακολούθως, Σάββατο και Κυριακή, σε φουλ ρυθμό και για 15 λεπτά την κάθε μέρα, θα τρέξουν στην πίστα του Hockenheim. Ακόμη δε γνωρίζουμε ποιοι οδηγοί θα είναι πίσω από το τιμόνι των δύο αγωνιστικών και αναμένουμε στο επίσημο χρονοδιάγραμμα των τριών ημερών την ακριβή ώρα που θα κάνουν την εμφάνισή τους τα δύο ιαπωνικά αυτοκίνητα.

Ιδιαίτερη σημασία έχουν οι δηλώσεις των “αφεντικών” του DTM και Super GT, Gerhard Berger και Masaaki Bandoh αντίστοιχα, για αυτήν την εκδήλωση στη γερμανική πίστα, η οποία είναι μέρος της κοινής συνεργασίας Γερμανών κι Ιαπώνων σε επίπεδο κανονισμών και τεχνογνωσίας και  επιτέλους θα οδηγήσει στην πολυαναμενόμενη αναβίωση της Class One. Ο Αυστριακός δήλωσε χαρακτηριστικά:

Είναι μεγάλη τιμή για εμάς. Είμαι ευχαριστημένος με το γεγονός ότι το Super GT θα παραβρεθεί για πρώτη φορά σε έναν αγώνα του DTM. Δεν είναι μόνο ένα “δώρο” από εμάς στους φιλάθλους μας, αλλά μια σοβαρή ένδειξη για το μέλλον του DTM και τη συνεργασία μας με το Super GT και τους τρεις κατασκευαστές και δουλεύουμε εντατικά πάνω στους κοινούς κανονισμούς.

Θέλουμε να βρούμε την ισορροπία μεταξύ τεχνολογικά προηγμένων αυτοκίνητων, μέσω των οποίων οι κατασκευαστές θα επιδεικνύουν την εξειδίκευσή τους, και των αγωνιστικών που θα τρέχουν χωρίς “αρμάδες” μηχανικών από πίσω τους. Σκοπός μας είναι τα υψηλή απόδοσης αγωνιστικά που θα δυσκολέψουν τους οδηγούς.

Ο ομόλογός του Massaki Bandoh δεν έκρυψε την ευχαρίστησή του για την εμφάνιση των Ιαπώνων στον τελευταίο γύρο πρωταθλήματος στο DTM και αποκάλυψε τα σχέδια για μια αντίστοιχη εμφάνιση αγωνιστικών του DTM σε αγώνα του Super GT μέσα στο 2017:

Ανυπομονούμε να δούμε εν δράσει τα αγωνιστικά μας στο Hockenheim. Αυτό είναι μια απόδειξη της στενής συνεργασίας Super GT και DTM, που σε αυτά τα δύο πρωταθλήματα συμμετέχουν κορυφαίοι, παγκόσμιοι κατασκευαστές. Υπάρχουν στα σχέδιά μας μια εμφάνιση των αγωνιστικών του DTM στον τελευταίο γύρο πρωταθλήματος του Super GT στην πίστα του Motegi το διήμερο 11-12 Νοεμβρίου.

NISMO GT500 2017

Πλέον, περιμένουμε τις επίσημες υπογραφές για την Class One του 2019, DTM και Super GT δείχνουν το δρόμο για μια εποικοδομητική συνεργασία, ήδη από το 2014  μοιράζονται τους ίδιους κανονισμούς όσον αφορά το σασί και τα αεροδυναμικά βοηθήματα και το “μεγάλο’ αγκάθι” ,όμως, ήταν οι κινητήρες. Οι Ιάπωνες χρησιμοποιούν τετρακύλινδρους, turbo κινητήρες δύο λίτρων, απόδοσης περίπου 620 ίππων, ενώ, οι Γερμανοί επιμένουν παραδοσιακά από το 2000 στους τετράλιτρους V8 κινητήρες, φέτος είναι οι ισχυρότεροι στην ιστορία του DTM (περίπου 550 ίππων), η “εμμονή” τους αυτή, το επιπλέον κόστος εξέλιξης νέων κινητήρων και το γεγονός ότι ήταν απόλυτα ευχαριστημένοι από τις επιδόσεις και το θέαμα, έβαλαν στον πάγο την εισαγωγή των νέων κινητήρων για το 2019. Ωστόσο, μέχρι τις επίσημες ανακοινώσεις, υπάρχει έντονα η φήμη ότι από το 2019 η νέα Class One θα “τρέχει” με υβριδικά σύνολα.

Τώρα, τα δεδομένα αλλάζουν και στο πλαίσιο περιορισμού του κόστους, από το 2019 θα ανοίξει ο δρόμος για τις ιδιωτικές ομάδες που πρακτικά θα μοιράζονται με τους κατασκευαστές τεχνογνωσία και, μέσω των χορηγιών, θα κρατηθεί το κόστος σε βιώσιμα και λογικά επίπεδα.

Bonus! Δράση από τον τρίτο γύρο του Super GT!

  • Mika

    Κλαμμα η περιγραφη αγωνα απο Γιαπωνεζους!! Σαν το καστρο του Τακεσι ειναι!!!

  • Anestis Genk

    Ξενέρα να μην τρέχουν τα αυτοκίνητα παραγωγής

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ειδικα το Btcc της δεκατιας του ’90 ηταν ο ορισμος του pure racing.