Η Audi θέλησε να διαφημίσει το ολοκαίνουργιο R8 V10 RWS, το οποίο παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα στο περιθώριο της έκθεσης της Φρανκφούρτης.
Το πισωκίνητο μοντέλο για τις ανάγκες του διαφημιστικού driftάρει σε ένα υπόγειο parking, με την Audi να το περνά σε περιορισμένη παραγωγή 999 μονάδων, τόσο σε Coupe όσο και σε Spyder αμάξωμα, με την αφαίρεση του Quattro συστήματος τετρακίνησης να μειώνει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κατά 50 κιλά στην πρώτη -σύνολο 1.590- και κατά 40 κιλά στην δεύτερη -σύνολο 1.680.
Τα αρχικά του ονόματος προέρχονται από τις λέξεις Rear Wheel Series και μηχανικά δεν αλλάζει κάτι, με το R8 V10 RWS να κινείται από τον γνωστό ατμοσφαιρικό κινητήρα, χωρητικότητας 5,2-λίτρων, απόδοσης 540 ίππων και 540 Nm ροπής, όσα και στην κανονική “απλή” τετρακίνητη έκδοση. Το πισωκίνητο R8 επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτ., δηλαδή μόλις 0,2 δευτ. πιο αργά από το τετρακίνητο μοντέλο, ενώ το R8 V10 RWS στην Spyder έκδοση χρειάζεται 3,8 δευτ. -πάλι 0,2 δευτ. πιο αργά από την τετρακίνητη έκδοση. Η τελική ταχύτητα παραμένει απαράλλαχτη και στην Coupe έκδοση του μοντέλου φτάνει τα 320 χλμ/ώρα, ενώ στην Spyder τα 318 χλμ/ώρα.