Στα τέλη Ιουλίου, η Rolls-Royce αποκάλυψε την 8η γενιά της Phantom, ένα όνομα το οποίο έχει ζωή για σχεδόν 100 χρόνια, και το βρετανικό Autocar είχε την τύχη να την δοκιμάσει.

Η νέα Phantom γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμη, με τον σχεδιασμό της να είναι εξελικτικός, όντας πιο επιβλητικός. Η μάσκα πλαισιώνεται από τα νέα laser φωτιστικά σώματα, τα οποία περιβάλλονται από ένα εκφραστικό δαχτυλίδι των LED φώτων ημέρας.

Η Phantom έχει εξοπλιστεί με λωρίδες από ανοξείδωτο ατσάλι, που καμπυλώνουν κατά μήκος των άνω άκρων της οροφής και γύρω από το παρμπρίζ, με την εταιρία να αναφέρει ότι το μοντέλο διαθέτει το μεγαλύτερο ενιαίο κομμάτι χειροποίητου ανοξείδωτου χάλυβα από οποιοδήποτε αυτοκίνητο, γύρω από τα παράθυρα και την πίσω κολόνα. Εντύπωση κάνουν και οι τροχοί 22 ιντσών, με το πίσω μέρος τις εξαιρετικά πολυτελούς λιμουζίνας να διαθέτει ένα πιο απότομα κωνικό παράθυρο, που περιβάλλεται από πλαίσιο από ανοξείδωτο ατσάλι.

Το εσωτερικό της, και η νέα Phantom είναι ότι πιο πολυτελές έχει δημιουργηθεί. Η Rolls-Royce προσφέρει πολλές διαφορετικές διαμορφώσεις της πίσω σειράς καθισμάτων, με τον οδηγό να έχει μπροστά του δύο οθόνες TFT, 12.3 ιντσών, το κλασικό αναλογικό ρολόι, και μια ποικιλία χειροποίητων διακοσμητικών ξύλων. Οι αλλαγές στο εσωτερικό δεν σταματούν στα πολυτελή υλικά, καθώς οι μηχανικοί της εταιρίας ήθελαν η όγδοη γενιά της Phantom να είναι το πιο ήσυχο αυτοκίνητο στον κόσμο.

Γι’αυτό έχουν τοποθετήσει πάνω από 130 κιλά ηχομονωτικών υλικών, μεγάλους αρμούς από χυτό αλουμίνιο, με τα κρύσταλλα να έχουν επιφάνειες δύο στρωμάτων, 6 χιλιοστών. Η εταιρεία πρόσθεσε επίσης τα ελαστικά “Silent-Seal”, τα οποία έχουν μέσα τους ένα στρώμα αφρού, που μειώνουν το θόρυβο από τα ελαστικά κατά 9 dB.

Μηχανικά, και κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός V12 κινητήρας, χωρητικότητας 6,75-λίτρων, ο οποίος με την βοήθεια διπλών turbo η απόδοση του ανέρχεται στα 570 άλογα και η ροπή του στα 900 Nm, από τις μόλις 1.700 σ.α.λ. Συνδυάζεται με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,3 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • gv

    μπορει να ειναι ισως η καλυτερη και πιο exclusive μαρκα της αγορας,ομως στη σχεδιαση του εσωτερικου προτιμω bentley..
    εχουν βελτιωθει βεβαια αλλα τα προηγουμενα rolls μου φαινονταν ασχημα απο μεσα ειδικα το τιμονι!

  • καλα εχει τοση ησυχια μεσα..που αμα ημουν κανας ραπερ…χαλαρα θα εκανα μια ηχογραφηση εκει μεσα !!!! κινητο στουντιο λεμε !!!!!!!!
    κατα ταλλα αδιαφορο αυτοκινητο….αδιαφορη κατηγορια για τα γουστα μου !!!

    • PAO

      Μη βαζεις ιδεες , ραπερ ειναι αυτοι…

    • φημες λενε πως ο Σνικ αφου διαβασε αυτο το σχολιο…..ψηνει να το κανει πραξη !!!!! :-P

    • PAO

      Του ταιριαζει εξαλλου τετοια ποιοτητα

    • δεν ξερω αν του ταιριαζει…..αλλα το αξιζει !!!!
      τι οχι ???? LOL

    • PAO

      κοροιδευεις εσυ , αλλα οι εξελιξεις σ εχουν προλαβει

      https://www.autoblog.gr/2017/01/18/rolls-royce-dawn-by-wald/

    • ωωωωωωω το ειχα ξεχασει αυτοοοοοοο!!!! LOL

    • manowar

      Ο σνικ δεν μπορει να αγοράσει ουτε τα 4 της λαστιχα οχι ολη την ροης..

    • 4αδα ????? αχχχαααχ ουτε την κανονικη ρεζερβα !!!!!
      παντως δεν ειναι της χλιδας….ειναι τιφοζι ο τυπος !!!! :-D
      https://www.youtube.com/watch?v=8YRya40Gfx0

    • manowar

      Δεν ειναι τιφοζι φλουφλοζι είναι

  • a_f_a

    σα ψυγειοκαταψύκτης που έχει πέσει και του χωσαν 4 ρόδες εινια.
    ποτέ δε μου άρεσαν οι “νεες” ΡΡ.
    οκ, χλίδα υλικά αλλά καμία αναλογία σε όλο το αυτοκίνητο.

  • Mika

    Η επιτομη της χλιδης….Δεν λεω….Αλλα σ αυτο το ασπρο χρωμα φαινοταν παρα πολυ τετραγωνη, ειδικα το μπροστινο της μερος…Ισως σ αλλα χρωματα να δειχνει ακομα πιο επιβλητικη..

  • Gmph fast

    πάντως εκεί στο 1:25 που δείχνει το πλαίσιο του αυτοκινήτου, άνετα θα μπορούσε να είναι κάποιο κομμάτι από φουσκωτό