Δοκιμάζοντας τη νέα Rolls-Royce Phantom. Η πολυτέλεια σε ρόδες

Σχετικά άρθρα

Στα τέλη Ιουλίου, η Rolls-Royce αποκάλυψε την 8η γενιά της Phantom, ένα όνομα το οποίο έχει ζωή για σχεδόν 100 χρόνια, και το βρετανικό Autocar είχε την τύχη να την δοκιμάσει.

Η νέα Phantom γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμη, με τον σχεδιασμό της να είναι εξελικτικός, όντας πιο επιβλητικός. Η μάσκα πλαισιώνεται από τα νέα laser φωτιστικά σώματα, τα οποία περιβάλλονται από ένα εκφραστικό δαχτυλίδι των LED φώτων ημέρας.

Η Phantom έχει εξοπλιστεί με λωρίδες από ανοξείδωτο ατσάλι, που καμπυλώνουν κατά μήκος των άνω άκρων της οροφής και γύρω από το παρμπρίζ, με την εταιρία να αναφέρει ότι το μοντέλο διαθέτει το μεγαλύτερο ενιαίο κομμάτι χειροποίητου ανοξείδωτου χάλυβα από οποιοδήποτε αυτοκίνητο, γύρω από τα παράθυρα και την πίσω κολόνα. Εντύπωση κάνουν και οι τροχοί 22 ιντσών, με το πίσω μέρος τις εξαιρετικά πολυτελούς λιμουζίνας να διαθέτει ένα πιο απότομα κωνικό παράθυρο, που περιβάλλεται από πλαίσιο από ανοξείδωτο ατσάλι.

Το εσωτερικό της, και η νέα Phantom είναι ότι πιο πολυτελές έχει δημιουργηθεί. Η Rolls-Royce προσφέρει πολλές διαφορετικές διαμορφώσεις της πίσω σειράς καθισμάτων, με τον οδηγό να έχει μπροστά του δύο οθόνες TFT, 12.3 ιντσών, το κλασικό αναλογικό ρολόι, και μια ποικιλία χειροποίητων διακοσμητικών ξύλων. Οι αλλαγές στο εσωτερικό δεν σταματούν στα πολυτελή υλικά, καθώς οι μηχανικοί της εταιρίας ήθελαν η όγδοη γενιά της Phantom να είναι το πιο ήσυχο αυτοκίνητο στον κόσμο.

Γι’αυτό έχουν τοποθετήσει πάνω από 130 κιλά ηχομονωτικών υλικών, μεγάλους αρμούς από χυτό αλουμίνιο, με τα κρύσταλλα να έχουν επιφάνειες δύο στρωμάτων, 6 χιλιοστών. Η εταιρεία πρόσθεσε επίσης τα ελαστικά “Silent-Seal”, τα οποία έχουν μέσα τους ένα στρώμα αφρού, που μειώνουν το θόρυβο από τα ελαστικά κατά 9 dB.

Μηχανικά, και κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός V12 κινητήρας, χωρητικότητας 6,75-λίτρων, ο οποίος με την βοήθεια διπλών turbo η απόδοση του ανέρχεται στα 570 άλογα και η ροπή του στα 900 Nm, από τις μόλις 1.700 σ.α.λ. Συνδυάζεται με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,3 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις εδώ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Η BMW i5 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Η BMW i5 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73 χλμ/ώρα. Το...

Ο Luka Doncic έχει αυτό θηριώδες Jeep Gladiator Apocalypse Hellfire 6×6

Το αστέρι των Ντάλας Μάβερικς, ο 25-χρονος Σλοβένος Luka Doncic, χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις του αυτό το Jeep Gladiator Apocalypse Hellfire 6x6. https://youtu.be/GfoOyCn01hw Η εμφάνισή του...
Autoblog.gr