Στη χειρότερή της φάση για τη φετινή σεζόν βρίσκεται η Ferrari. Αυτό έχει να κάνει καθαρά με την αξιοπιστία του μονοθεσίου, καθώς έχουν παρουσιαστεί τρία προβλήματα με το power unit στα δύο τελευταία Grands Prix, γεγονός που έχει πληρώσει περισσότερο ο Sebastian Vettel, αφού αυτός είναι ο βασικός διεκδικητής του πρωταθλήματος για λογαριασμό της Scuderia.

Τα προβλήματα αυτά φαίνονται αρκετά… φυσιολογικά για τη Mercedes. Αν αυτό σου φαίνεται περίεργο, τότε θα πρέπει να διαβάσεις την άποψη του Toto Wolff. Ο επί κεφαλής των Γερμανών πιστεύει ότι οι μηχανικοί της Ferrari πιέζουν στα όρια την ανάπτυξη του μονοθεσίου, με αποτέλεσμα να το πληρώνουν με την αξιοπιστία, μιας και δεν είναι εύκολο να έχεις και τα δύο ταυτόχρονα: μεγάλη βελτίωση και αξιοπιστία.

Στο άθλημα, όλα έχουν να κάνουν με το ταχύτερο μονοθέσιο, τον καλύτερο οδηγό και την καλύτερη απόδοση. Εμείς το έχουμε καταφέρει. Είχαμε δύσκολες στιγμές για τον καθένα από τους οδηγούς μας όσον αφορά την αξιοπιστία. Όταν πιέζεις στα όρια, τελικά θα φτάσεις αυτά τα όρια. Η ανάπτυξη της Ferrari από το 2016 στο 2017 ήταν σπουδαία, και πιθανόν αυτό έχει να κάνει με την φάση ανάπτυξης. Μπορώ να καταλάβω πώς είναι να παίρνεις πολύ λίγους βαθμούς σε τρεις αγώνες, και δεν είναι ωραίο συναίσθημα.

Ο 45χρονος δηλώνει χαρούμενος που οι μηχανικοί του τα έχουν καταφέρει πολύ καλά μέχρι στιγμής με την αξιοπιστία, όμως η Ferrari δεν είναι ακόμα σε αυτή τη φάση, αφού έχουν δημιουργήσει ένα κορυφαίο σε απόδοση μονοθέσιο και τώρα θα πρέπει να φροντίσουν και την αξιοπιστία.

Υπάρχει ένα ρητό που λέει ότι «για να τερματίσεις πρώτος, πρώτα πρέπει να τερματίσεις.» Αλλά, είναι μέρος της καμπύλης εκμάθησης της κάθε ομάδες. Κυνηγάς απόδοση και προσπαθείς να το κάνεις με αξιόπιστο τρόπο. Έχουν βρει σίγουρα απόδοση και τώρα είναι στη φάση της αξιοπιστίας, αλλά δεν ξέρω πολλά από αυτά που συμβαίνουν στη Ferrari.

Είμαι χαρούμενος που εμείς το πετύχαμε μαζί, και οι άνθρωποι που ελέγχουν την ποιότητα και οι σχεδιαστές μας έχουν κάνει έξοχη δουλειά, δίνοντάς μας αξιοπιστία φέτος. Ωστόσο, μένουν άλλοι τέσσερις αγώνες, οπότε ας χτυπήσουμε την πλάτη μας όταν περάσουν αυτοί οι αγώνες.

  • Gestione Sportiv@

    Σύμφωνο ότι, τα προβλήματα αξιοπιστίας στην SF70-H προέρχονται από την πίεση που ασκούσαν-ασκούν οι μηχανικοί της Ferrari για την επίτευξη νικών ώστε να κατακτήσει το πρωτάθλημα ο Vettel (ουσιαστικά είναι του Hamilton, αλλά μαθηματικά δεν έχει τελειώσει τίποτα ακόμα).
    Στα 3 τελευταία GP που η ιταλική ομάδα φαινόταν ότι είχε την δυναμική να ανταγωνιστεί (αν όχι να κερδίσει) τη Mercedes, τα αποτελέσματα για την ομάδα του Maranello ήταν κάκιστα.
    Στη Σιγκαπούρη είχαμε τη σύγκρουση των Seb-Max-Kimi, στη Μαλαισία είχαμε τα θέματα με το ιταλικό PU στον μεν Vettel στέρησε τη συμμετοχή στις κατατακτήριες και έτσι εκκίνησε από το τέλος του grid και στον δε Raikkonen στέρησε τη συμμετοχή του στον αγώνα.
    Στον αγώνα της Ιαπωνίας, είχαμε το γνωστό θέμα με το μπουζί στο PU του Vettel, το οποίο δεν αντικαταστάθηκε εγκαίρως και έτσι ο Γερμανός εκκίνησε το ιαπωνικό GP έχοντας σε λειτουργία τους 5 από τους 6 κύλινδρος.
    Τα θεματάκια τα οποία αντιμετωπίζονται τον τελευταίο καιρό στον τομέα κινητήρων της Ferrari είναι πολλά και σημαντικά, κάτι που στέρησε σημαντικούς βαθμούς, ίσως και νίκες για την ιταλική ομάδα, που θα της επέτρεπαν να διεκδικεί ακόμα τον τίτλο στους οδηγούς (στους κατασκευαστές εδώ και καιρό ξέρουμε ότι “πάει” στο Brackley).
    Αντίθετα, στους τομείς του σασί και της αεροδυναμικής η Ferrari τα πήγε εξαιρετικά και συνεχίζει να τα πηγαίνει περίφημα.
    Είναι η πρώτη χρονιά μετά το 2008, που η Ferrari ξεκινάει με ένα καλοσχεδιασμένο μονοθέσιο από της αρχή της αγωνιστικής χρονιάς και φτάνει στο τέλος με την εξέλιξη να είναι εντατική και ταυτόχρονα αποδοτική (αναλυτές μιλούν για το κορυφαίο μονοθέσιο στο τομέα σχεδίασης), αλλά άμα δεν είναι δυνατό και αξιόπιστο το κομμάτι που θέτει σε κίνηση το μονοθέσιο τι να το κάνεις.
    Πάντως, θεωρώ πολύ σημαντικό ότι ξεκινάμε της σχεδίαση του μονοθεσίου του 2018 βασιζόμενοι σε ένα μονοθέσιο καλοσχεδιασμένο, όπως η SF70-H και στόχος των επιτελών της ιταλικής ομάδας να εξελίξουν ακόμα περισσότερο και ταυτόχρονα να καταφέρουν να βελτιώσουν το PU το οποίο θα είναι πιο ανταγωνιστικό και αναγκαία πιο αξιόπιστο για να νικήσουν της ομάδα της Mercedes.

    • nikos

      σε όλη την εξίσωση για φέτος βάλε και την απομάκρυνση του υπευθυνου κινητηρα μες την χρονιά

  • Mika

    Λογικο ειναι, πιεζουν στο μαξιμουμ, οσο μπορουν..Και λαθη θα γινουν και παραλειψεις, και στη πιεση θα εχουν θεματα αποδοσης και επαναληψιμοτητας…Οταν τα λυσουν ομως, θα δουμε ποσο ψηλα μπορουν να φτασουν κι αν αυτο ειναι αρκετο…

  • Mitsos Ribopaido

    Ειδα το βίντεο της liberty media..Πραγματικά να κλαίς.. Κρίμα
    Συμφωνώ
    οτι είναι θέμα πίεσης… Το να έχει αστοχία ενα μπουζί ομως δεν ειναι
    θέμα πίεσης μονο..Ειναι όλο το σκηνικό του χρόνου.Το να πηγαίνει ο
    λάουντα ο κωλόγερος να κοιταει τι αλλαγές κάνει η φερράρι για να κάνει
    report .. Δεν περιμένω τίποτα παραπάνω απο ενα βρωμόγερο που συκοφάντησε
    μαζί με τον άλλον τον SS τον τοτο γκέμπελς το μεγαλύτερο μυαλό της
    f1..Τον brawn..
    Λάουντα
    Seb πάμε δυνατά του χρόνου θα έχουμε πολλά καλούδια ελπίζουμε..
    Μπράβο στην μέρκ για φέτος και στον χαμιλτον που εκμεταλλεύτηκε τα πάντα και έκανε τον μπότας μαντάμ.. https://uploads.disquscdn.com/images/24f2a55eab947d791d8db2a26a22c02810ba62c4440ab15bc4de9728d6efd924.jpg

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Βριζεις τον Lauda που στο παρελθον εχει παρει 2 πρωταθληματα οδηγων και 3 κατασκευαστων με τη Ferrari και 15 νικες. Την δουλεια του κανει, για αυτο πληρωνεται, οσο και να μην μας αρεσει αυτοι οι ανθρωποι δεν εχουν συναισθηματα στον αγωνιστηκο τομεα. Π.χ ο Allison που πηγε στη Mercedes.

    • Mitsos Ribopaido

      Τον πιάνει όπως και να έχει.. Δεν υπάρχουν συναισθήματα όταν παίζει τόσο χρημα το ξέρω κώστα

    • Ahilleas Tsikelis

      Τωρα κανεις σαν κλασσικος Ελληναρας,για την αποτυχια μας δεν φταιμε εμεις,μας φταινε παντα οι αλλοι.Ορθα ηταν εκει παρον να καταγγειλει το οτιδήποτε στην ΦΙΑ.Με αυτό το σκεπτικο και η Φερραρι μην γκρινιαζει στην ΦΙΑ για καταναλώσεις λαδιου,για σχεδιασμο αναρτησεων κτλ…..δν είναι λογικες αυτές.Οι ομαδες δεν είναι φιλανθρωπικα ιδρυματα.

    • Mitsos Ribopaido

      Να σαι καλα.. Πρώτος κατηγόρησα την ομάδα μου..Αλλα εσυ λές για αυτό…Αφήνω τα γραπτά προς διάθεση όλων.
      Ορθα ηταν εκει πάντως , οι γέροι καλό ειναι να κάνουν βόλτες… Οσο ζούν

    • nikos

      Δημήτρη δεν πρέπει να την παλευεις, βγαζεις τόση κακία τόσο μίσος τι να πω. αντί να καθόμαστε να χαβαλεδιαζουμε όλοι μαζί για ενα σπορ υπάρχουν τύποι σαν και σένα που τα γ@@@νε όλα. κρίμα και ευτυχώς ειστε λίγοι

    • Mitsos Ribopaido

      Νίκο σεΕυχαριστώ για τα καλά σου λόγια .. Δε θεω συνομιλία μαζί σου όπως έχω ξαναπεί εγώ και αρκετοί στο φόρουμ γιατί δεν είσαι για συζήτηση…μην μου μιλάς εσύ για χαβαλέ γιατί τα ποστ μου χαβαλέτζιδικα είναι εσύ είσαι ο σοβαρός που πετάς βόμβες.. Ευτυχώς είστε λίγοι λεει..ουστ από δω.
      Παρακαλώ κανένα άλλο μήνυμα

    • nikos

      Η ζωη σου ολη ενα μπλοκ….

    • Red Flag

      ακόμα του απαντάς αυτού? χαχαχαχ

    • Mitsos Ribopaido

      Πολλά like φίλε

  • Anestis Genk

    Για να τερματίσεις πρώτος πρέπει πρώτα να είσαι πρώτος και μετά να τερματίσεις, αν δοκιμάσεις πρώτα να τερματίσεις και μετά να πας για την πρωτιά…δεν θα δουλέψει :P

    Υποθέτω πιο σωστά το νόημα θα αποδιδόταν αν έλεγε, για να νικήσεις πρέπει και να φτάσεις στον τερματισμό.

    • Mitsos Ribopaido

      Θεός