Στη χειρότερή της φάση για τη φετινή σεζόν βρίσκεται η Ferrari. Αυτό έχει να κάνει καθαρά με την αξιοπιστία του μονοθεσίου, καθώς έχουν παρουσιαστεί τρία προβλήματα με το power unit στα δύο τελευταία Grands Prix, γεγονός που έχει πληρώσει περισσότερο ο Sebastian Vettel, αφού αυτός είναι ο βασικός διεκδικητής του πρωταθλήματος για λογαριασμό της Scuderia.

Τα προβλήματα αυτά φαίνονται αρκετά… φυσιολογικά για τη Mercedes. Αν αυτό σου φαίνεται περίεργο, τότε θα πρέπει να διαβάσεις την άποψη του Toto Wolff. Ο επί κεφαλής των Γερμανών πιστεύει ότι οι μηχανικοί της Ferrari πιέζουν στα όρια την ανάπτυξη του μονοθεσίου, με αποτέλεσμα να το πληρώνουν με την αξιοπιστία, μιας και δεν είναι εύκολο να έχεις και τα δύο ταυτόχρονα: μεγάλη βελτίωση και αξιοπιστία.

Στο άθλημα, όλα έχουν να κάνουν με το ταχύτερο μονοθέσιο, τον καλύτερο οδηγό και την καλύτερη απόδοση. Εμείς το έχουμε καταφέρει. Είχαμε δύσκολες στιγμές για τον καθένα από τους οδηγούς μας όσον αφορά την αξιοπιστία. Όταν πιέζεις στα όρια, τελικά θα φτάσεις αυτά τα όρια. Η ανάπτυξη της Ferrari από το 2016 στο 2017 ήταν σπουδαία, και πιθανόν αυτό έχει να κάνει με την φάση ανάπτυξης. Μπορώ να καταλάβω πώς είναι να παίρνεις πολύ λίγους βαθμούς σε τρεις αγώνες, και δεν είναι ωραίο συναίσθημα.

Ο 45χρονος δηλώνει χαρούμενος που οι μηχανικοί του τα έχουν καταφέρει πολύ καλά μέχρι στιγμής με την αξιοπιστία, όμως η Ferrari δεν είναι ακόμα σε αυτή τη φάση, αφού έχουν δημιουργήσει ένα κορυφαίο σε απόδοση μονοθέσιο και τώρα θα πρέπει να φροντίσουν και την αξιοπιστία.

Υπάρχει ένα ρητό που λέει ότι «για να τερματίσεις πρώτος, πρώτα πρέπει να τερματίσεις.» Αλλά, είναι μέρος της καμπύλης εκμάθησης της κάθε ομάδες. Κυνηγάς απόδοση και προσπαθείς να το κάνεις με αξιόπιστο τρόπο. Έχουν βρει σίγουρα απόδοση και τώρα είναι στη φάση της αξιοπιστίας, αλλά δεν ξέρω πολλά από αυτά που συμβαίνουν στη Ferrari.

Είμαι χαρούμενος που εμείς το πετύχαμε μαζί, και οι άνθρωποι που ελέγχουν την ποιότητα και οι σχεδιαστές μας έχουν κάνει έξοχη δουλειά, δίνοντάς μας αξιοπιστία φέτος. Ωστόσο, μένουν άλλοι τέσσερις αγώνες, οπότε ας χτυπήσουμε την πλάτη μας όταν περάσουν αυτοί οι αγώνες.