Ανακοινώθηκε από την ελληνική αντιπροσωπεία της Volkswagen η τιμή του ανανεωμένου e-Golf, η οποία ξεκινά από τις 38.800 ευρώ. Το μοντέλο είναι δυνατότερο, προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία και διαθέτει πλουσιότερο εξοπλισμό σε σχέση με την προ-facelift γενιά.

Το ηλεκτρικό Golf φορά μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 35,8 kWh (24,2 kWh το παλιό πακέτο) που αυξάνει την αυτονομία από τα 130 χλμ, στα 200 χλμ, ενώ στον ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών (NEDC) η αυτονομία του φτάνει στα 300 χλμ. Η φόρτιση τους γίνεται μέσω 7,2 kW φορτιστή, που χρειάζεται λιγότερο από έξι ώρες για την πλήρη φόρτιση, ενώ με χρήση ταχυφορτιστή, η μπαταρία γεμίζει κατά 80% μέσα σε 45 λεπτά.

Ο ηλεκτροκινητήρας από τα 115 άλογα και τα 290 Nm ροπής, πλέον αποδίδει 134 άλογα με 290 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 9,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 150 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ενέργειας διατηρείται στις 12,7kWh/100km, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία διαφορετικά προφίλ οδήγησης (Normal, Eco, Eco+).

Από στιλιστικής άποψης, το ανανεωμένο e-Golf διαθέτει όλα τα στοιχεία του ανανεωμένου Golf. Ξεχωρίζει ο ειδικής σχεδίασης εμπρός προφυλακτήρας με τα φώτα ημέρας σε χαρακτηριστικό σχήμα “C”, η διακοσμητική γραμμή σε μπλε χρώμα στα φώτα LED και τη γρίλια ψυγείου, οι ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16’’ και τα σχεδιαστικά στοιχεία σε μπλε χρώμα στο εσωτερικό.

Το νέο e-Golf εξοπλίζεται με τα προηγμένα, ευφυή συστήματα υποβοήθησης και ημι-αυτόνομης οδήγησης:

  • Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με City Emergency Braking και λειτουργία αναγνώρισης πεζών
  • Σύστημα υποβοήθησης Emergency Assist που αναλαμβάνει μέρος της διεύθυνσης του οχήματος σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης
  • Σύστημα υποβοήθησης κατά την κυκλοφοριακή συμφόρηση Traffic Jam Assist το οποίο διατηρεί το αυτοκίνητο στη λωρίδα κυκλοφορίας και ελέγχει αυτόματα το γκάζι και το φρένο ακολουθώντας το προπορευόμενο όχημα με ταχύτητα έως 60km/h.
  • Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist
  • Αισθητήρα Τυφλού Σημείου Blind Spot Monitor
  • Προειδοποίηση κίνησης πίσω Rear Traffic Alert
  • Σύστημα διαρκώς προσαρμοζόμενου φωτισμού μεγάλης σκάλας Dynamic Light Assist

Στο εσωτερικό υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″, όπως και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Discover Pro με οθόνη αφής 9,2″. Ο πλήρως ψηφιακός και διαδραστικός πίνακας οργάνων Active Info Display απεικονίζει τις εξειδικευμένες ενδείξεις του πίνακα οργάνων του e-Golf (μετρητή ενέργειας, επίπεδο ανάκτησης ενέργειας, επίπεδο φόρτισης κτλ.) ενώ ανάλογα με τις ανάγκες μπορούν να ενσωματωθούν επιπλέον πληροφορίες όπως για την πλοήγηση ή τα συστήματα υποβοήθησης.

  • Mika

    Πιο πλουσιο, με μεγαλυτερη αυτονομια και δυνατοτερο κινητηρα,αλλα παραμενει πολυ ακριβο…

  • αυτο ποτε θα τοκανετε Test Drive ???? :-D

  • SAMURAI-66

    Ωραιο αστειο….39 χιλιαρικα για vw!

    • giannisb

      φυσικά και είναι αστείο… ,ένας έξυπνος άνθρωπος θα έδινε 39κ για toyota.

    • autofn

      βαλε και στην εξισωση οτι η TOYOTA κανει δωρο και το
      πρωτοποριακο συστημα που κανει το γκαζι να μενει πατημενο για
      να μην κουραζεται ο οδηγος να το παταει, που μπορει να καρφωθει σε καμια κολωνα χωρις να το θελει ειναι αλλη ιστορια.

    • manowar

      καλα αυτο το νεο τρολλακι autofn που εννοειται οτι δεν εχει επαφη με το αντικειμενο θα χει πολυ πλακα…χε χε χε χε χε

    • manowar

      και τι να παει να δωσει κανεις;;39 χιλιαρικα για τα τουοτα που τρωνε σφαλιαρες πλεον στην αξιοπιστια απο τα ΚΙΑ και ειναι τα αυτοκινητα με τα χαμηλοτερα σπεκς ανακατηγορια που δεν σερνουν σε ανηφορα και ειναι ενα ψευτοπλαστικο σκληρο ολο το αμαξι;;πλακα κανεις;;τα VW ειναι καλυτερα αυτοκινητα και γιαυτο το 2016 πατησαν κατω σε πωλησεις τα τουοτα..λογικη..

    • manowar

      και τι να παει να δωσει κανεις;;39 χιλιαρικα για τα τουοτα που τρωνε σφαλιαρες πλεον στην αξιοπιστια απο τα ΚΙΑ και ειναι τα αυτοκινητα με τα χαμηλοτερα σπεκς ανακατηγορια που δεν σερνουν σε ανηφορα και ειναι ενα ψευτοπλαστικο σκληρο ολο το αμαξι;;πλακα κανεις;;τα VW ειναι καλυτερα αυτοκινητα και γιαυτο το 2016 πατησαν κατω σε πωλησεις τα τουοτα..λογικη..

  • giannisb

    Μπορεί να είναι ακριβό αλλά τα έχει όλα και δεν νομίζω να υπάρχει αντίστοιχο στην κατηγορία του ,στην αγορά,που να προσφέρει όλα αυτά που προσφέρει αυτό και να είναι φθηνότερο…

  • Christos Dimou

    Η τιμή θα έπρεπε να ήταν περίπου 5000€ πιο χαμηλή. Γιατί ως όχημα αυτή είναι η αξία του.

  • Gmph fast

    To Renault-Nissan ξεκινάει κάτω από τα 20 χιλιάρικα, με περισσότερη αυτονομία…
    Πόσο την χρεώνουν την ταμπέλα και τα μαλακά πλαστικά στην vw;; 20k;;

    • ποιο NISSAN κοστιζει κατω απο 20.000 ???? το Leaf με την 24ρα μπατρια στην αγγλια κοστιζει 25.000λιρες δηλαδη καμια 27.000+ ευρω….ε αμα βαλεις και φορους πολυτελειας και το ενα και το αλλο…..οταν θα ερθει εδω δεν θα κοστιζει και αυτο καμια 35.000 ??? η τα υπολοιπα ναι ειναι μια διαφορα τιμης για την ταμπελα !!

      αμα κανω καποιο λαθος διορθωσε με…διοτι νομιζω ακομα δεν εχουμε ηλεκτρικο αυυτοκινητο στην αγορα…

    • Gmph fast

      nissan leaf 23k στην γερμανία χωρίς επιδοτήσεις (είχα δει ότι έχει 19, αλλά είχε και την επιδότηση), επίσης στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά και τα plug-in υβριδικά δεν έχουν υψηλότερες τιμές (δεν πληρώνουν ολόκληρο το τέλος τεξινόμησης) η διαφορά στην τιμή τους προκύπτει από τον υψηλότερο φπα+εμπορος άρα δεν θα κάνει πάνω από 30 μην σου πω και λιγότερα. άμα δεις το e golf στην γερμανία χωρίς επιδοτήσεις ξεκινάει από 35k.
      Το παρατράβηξα όχι 20Κ διαφορά, αλλά και πάλι 12 χιλιάδες ευρώ διαφορά δες τη λες και μικρή.

    • giannisb

      την λες μια χαρά διαφορά τα 12κ ,διότι η nissan με το leaf δεν προσφέρει όσα προσφέρει η vw με το e-golf.Τεχνολογίες που δεν έχει ακόμα η nissan ούτε στον κατάλογο με τα εξτρά..Και δεν βάζω πάνω την διαφορά που έχουν στην ποιότητα …..

    • που το εχεις βρει κατω απο 20.000 χωρις επιδοτησεις ???
      εγω βρηκα το nissan leaf..οκ με την 30ρα μπαταρια στα 33.000 http://pushevs.com/2016/01/24/30-kwh-nissan-leaf-gets-discount-in-germany/ αν και αν διαβασεις στο αρθρο με τις εκπτωσεις παει στα 30.000….οταν το golf ξεκιναει οπως ειπες απο 35.000…. χωρις να υπαρχουν αυτη τη στιγμη καποιες εξτρα εκπτωσεις….
      αρα η διαφορα εγω αποσο ειδα..ειναι στα 2000+ ευρω….αλλα με καλυτερη μπαταρια στο NISSAN !!! διαφορα που την λες και λογικη !!

  • rafael

    και καπως ετσι ξεκινανε τα αρθρα με τα ηλεκτρικααααααα….τελος η βενζιναααααααααα τελος

  • Φωτόνιον

    Εάν έχεις 40k για ηλεκτρικό πας στην μπέμπα γιατί έχει πιο πολύ μούρη, τι να κάνουμε. Η μπέμπα είναι μπέμπα και η φάουβε, φάουβε…
    Μακάρι να ήμασταν αμέρικα να έδινες 20 χιλιάρικα και έπαιρνες leaf, ή Γαλλία που χτυπάς zoe με λίγο περισσότερα από 20… Στο Γιουνανιστάν….

  • shaoqing14

    Πλακα μας κανουν?39 χιλιαρικα για φαου βε και μαλιστα για την γκολφο?