Με την Land Rover να συνεχίζει την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς του Defender, αναφορές θέλουν το μοντέλο να προσφέρεται τουλάχιστον σε μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Σύμφωνα με αναφορές, το πρωτότυπο του σκληροπυρηνικού off-road μοντέλου θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο 2018, έτσι ώστε να κυκλοφορήσει η έκδοση παραγωγής του το 2019.


Σχεδιαστικά αναμένεται να διατηρήσει τα χαρακτηριστικά στοιχεία του, φέροντας ταυτόχρονα και φρέσκες πινελιές, προκειμένου να προσελκύσει πιο νέους ηλικιακά πελάτες. Το νέο Defender θα διαθέτει καλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες και για να συμβεί αυτό θα εξοπλίζεται με μια σειρά από τεχνολογίες, που θα είναι πιο προηγμένες από αυτές του νέου Discovery. Το νέο μοντέλο θα διαθέτει κατά μήκος τοποθετημένο τον κινητήρα, θα έχει το ίδιο μεταξόνιο με το απερχόμενο μοντέλο, αλλά θα είναι πιο συμπαγές σε διαστάσεις, ώστε να εξασφαλιστεί με τον τρόπο αυτό η ευελιξία του.

Το Defender θα κάνει εκτενή χρήση αλουμινίου, με την εμφάνιση του να έχει αποφασιστεί και σύμφωνα με τον επικεφαλής της Jaguar Land Rover, Dr. Ralf Speth, θα είναι φανταστική. Το νέο Defender θα μοιράζεται αρκετά μέρη του με άλλα αυτοκίνητα της Land Rover έτσι ώστε να μειωθεί όσο γίνεται το κόστος έρευνας και ανάπτυξης. Θα βασίζεται στην αλουμινένια D7U unibody πλατφόρμα των Range Rover και Range Rover Sport, δεν θα έχει κάποια “συγγένεια” με τα Discovery Sport και Evoque, ενώ θα προσφέρεται με τουλάχιστον δύο διαφορετικού μήκους μεταξόνια και σε πέντε διαφορετικά στυλ αμαξώματος.

Η Land Rover εκτιμά πως θα πουλά περίπου 50.000 Defender ετησίως σε όλο τον κόσμο, και το νέο μοντέλο της θα διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση και θα φορά Ingenium κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που θα συνδυάζονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια.

  • Spider

    Να είσαι στη ζούγκλα στην Αφρική ή στον Αμαζόνιο και να ψάχνεις μπαλαντέζα να φορτίσεις το εργαλείο…
    Άντε στην έρημο να απλώσεις φωτοβολταϊκά για να φορτίσει,αλλά Mat Damon στο “The Martian”, αλλά στην ζούγκλα? Άσε που ώσπου να φορτίσει θα σε έχουν φάει οι σκορπιοί.
    Μας έχει φάει η ….πρόοδος (πονηρά μυαλά)

  • SAMURAI-66

    Αξια διαχρονικη στα τετρακινητα που εχει το δικο του πιστο κοινο,περασε και αυτο στην συγχρονη εποχη ασπαζομενο την ηλεκτροκινηση.
    Στα δυναμικα εκτος δρομου χαρακτηριστικα του λιγα μπορουν να κανουν αφου ηδη ειναι αγριοκατσικο σε καθε οδοστρωμα….απο τους δρομους των πολεων μεχρι τα ψηλοτερα βουνα καθε ενας που το εχει γνωρισει το γνωριζει.

  • gv

    το παραξενο θα ηταν αν δεν το έβγαζαν και σε ηλεκτρικο..