Αν έχεις μελετήσει ιστορία της τεχνολογίας ή είσαι κάπως μεγαλύτερης ηλικίας θα θυμάσαι πολλά τεχνολογικά επιτεύγματα που παρουσιάζονται τώρα, είναι στην ουσία ξαναζεσταμένο φαγητό, ή για να το θέσω πιο σωστά, παλιές ιδέες που πλέον θεωρούνται ώριμες για να πλασαριστούν στην αγορά. Κάτι τέτοιο είναι και το BMW E1, το ηλεκτρικό BMW, πριν το i3!

Σίγουρα η τεχνολογία στις μπαταρίες έχει κάνει άλματα σε σχέση με το 1991 που παρουσιάστηκε το E1, αλλά 200 χιλιόμετρα αυτονομία και τελική 120 χλμ/ώρα δεν τα λες και άσχημα για ένα τέταρτο του αιώνα πριν. Σίγουρα δεν εντυπωσιάζουν αλλά σίγουρα μπορείς να ζήσεις στην αστική καθημερινότητά με αυτά. Μην λησμονείς πως και το i3 έχει τελική μόλις 150 χλμ/ώρα μιας και οι μεγάλες ταχύτητες είναι αρκετά ενεργοβόρες και τα στενά ελαστικά ίσως το καθιστούν ανασφαλές.

Η εμφάνιση ήταν αρκετά πρωτοποριακή για BMW της εποχής που κυριαρχούταν από τους τρεις όγκους και τον αυστηρό σχεδιασμό. Δεν ήταν μεγάλο, όπως δεν είναι και το i3, αλλά χωρούσε άνετα 4 ενήλικες και μερικές αποσκευές. Για να αντισταθμιστεί η επιπλέον μάζα των μπαταριών, το σασί ήταν από αλουμίνιο και το αμάξωμα από πλασικό και αλουμίνιο. Στοιχεία για τις μπαταρίες δεν υπάρχουν αλλά το πρωτότυπο ήταν πλήρως λειτουργικό και ήταν καθαρά για την επίδειξη εφαρμόσιμης τεχνολογίας.

  • manowar

    Μετα που το ξανα ειδαν βεβαια σ λενε κατσε μην το παρουσιάσουμε πουθενα και γινει ρεζιλει το λογότυπο μας,,και ετσι τελικα το θαψανε..καλα εκαναν

    • Mika

      Καλα εκαναν, αλλα μετα απο χρονια μας κοτσαραν το i3!

    • manowar

      Το i3 σκετο ειναι χαλι.. Το s μαρεσει γιαα κάποιον λογο χαχαχαχαχαχ

    • Mika

      Σ αυτο, ειμαι μαζι σου! 😜😜😜

    • panos

      ρε αυτα ειναι πανεμορφα μπροστα στο ντατσουν leaf που
      οταν κανει την εμφανιση του τρεχουν να κρυφτουν ακομα
      κ τα αΧουρις..

    • manowar

      Μα ετσι κιαλλιως αυτά ειναι κατωτερα πλαστικ shit

    • hellboy

      να σου πω.. για να ειναι ξεχασμενο προτυπο.. παρουσιαστηκε… και μαλιστα πανω απο μια φορα..λογικα για να παρει εντυπωσεις και να χτισει πελατολογιο…. γι αυτο..
      απλα η μελετες της εποχης δεν ηταν ενθαρυντικες.. και το πελατολογιο μικρο για την εποχη.. επισης οι απλες γραμες και γενικα το στυλ.. για 1991 ηταν 5-7 χρονια μπροστα….. συνεπως μια χαρα ηταν στο συνολο.. δεν ειχαν πελατες να το δωσουν γι αυτο δεν περασε παραγωγη και θαφτηκε..
      απο την αλλη το ασχημο 3 που περασαν….δεν σε ενοχλησε.. εμενα με ενοχλησε ποιο πολυ απο ενα leaf …. παντος.. το ποιο ασχημο οχημα της κατηγοριας και οτι ποιο ασχημο εχει παρουσιασει η bmw μετα τον πολεμο… επισης το ασχημο3 περασε λογο πελατολογιου στην αγορα..

  • SAMURAI-66

    Καρουμπαλο με ροδες…..ο προγονος του i3 ηταν για να κλεινεις τα ματια ισως και να τυφλωνεσαι ενω το ιδιο οτι πρεπει να γελας μεχρι δακρυων,μεγαλοπρεπεις αηδιες αμφοτερα!
    Απο την εταιρεια των trabant φωτοτυπιων βεβαια δεν περιμενεις και τιποτα αλλο!

    • manowar

      ολοι ξερουμε οτι εχεις εμπεδωσει το γεγονος οτι οι ιαπωνες δεν προκειται ποτε να φτασουν το γερμανικο engineering τοσα αρθρα…. τοσες αποδειξεις….. τα ουρλιαχτα σου τα μυριζομαι απο εδω ,,,,που μας χωριζει μια θαλασσα μηκους τοσου,,,,οση ειναι η ….τσα που εχει φαει ο ασιατης απο τον γερμαναρα τα 90 χρονια υπαρξης της αυτοκινησης…….οποτε μην κορδωνεσαι…ξερω οτι το χεις χωνεψει αυτα τα σχολια που κανεις ειναι κραυγες αποβολης…θες να αποβαλεις το γεγονος απο πανω σου αλλα σου ερχονται οι φαπες απο παντου..και το αρθρο με την πορσε την υβριδικη εχεις διαβασες που τα ξεβρακωνει τα τουοτα παντου ακομα και μεσα στην φουτσιτσου και της f1 τα αρθρα διαβαζεις τον εξεφτελισμο των ιαπωνων απο ευρωπαιους πιλοτους του αθληματος,,,και τους χρονους της νεας πορσε 911 gt2 rs διαβαζεις που εχει εξεφτελισει υπερκατασκευες,,και την πολυ ;απειροελαχιστη διαφορα της τουοτα σαν φιρμας με την bmw να πλησιαζει και μεχρι του χρονου θα την εχει περασει στην λιστα των μεγαλυτερων πολυεθνικων ειδαμε οτι η τουοτα εχει μεινει στασιμη ενω η bmw προχωρα χωρια οτι πουλαει τεχνολογια στην τουοτα και εχει γελασει ο καθε πικραμενος…..τα βιωνεις αυτα εδω μεσα …το μπουλινγκ που χει δεχτει ο οργανισμος σου απο τις αποδειξεις οτι ο ιαπωνας θα ειναι παντα μια κατωτερη φωτοτυπια της γερμανικης σχολης στην αυτοκινηση δεν το χει φαει κανεις jdm..

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Άθλιο καλύτερα που δε βγήκε.