Αν έχεις μελετήσει ιστορία της τεχνολογίας ή είσαι κάπως μεγαλύτερης ηλικίας θα θυμάσαι πολλά τεχνολογικά επιτεύγματα που παρουσιάζονται τώρα, είναι στην ουσία ξαναζεσταμένο φαγητό, ή για να το θέσω πιο σωστά, παλιές ιδέες που πλέον θεωρούνται ώριμες για να πλασαριστούν στην αγορά. Κάτι τέτοιο είναι και το BMW E1, το ηλεκτρικό BMW, πριν το i3!

Σίγουρα η τεχνολογία στις μπαταρίες έχει κάνει άλματα σε σχέση με το 1991 που παρουσιάστηκε το E1, αλλά 200 χιλιόμετρα αυτονομία και τελική 120 χλμ/ώρα δεν τα λες και άσχημα για ένα τέταρτο του αιώνα πριν. Σίγουρα δεν εντυπωσιάζουν αλλά σίγουρα μπορείς να ζήσεις στην αστική καθημερινότητά με αυτά. Μην λησμονείς πως και το i3 έχει τελική μόλις 150 χλμ/ώρα μιας και οι μεγάλες ταχύτητες είναι αρκετά ενεργοβόρες και τα στενά ελαστικά ίσως το καθιστούν ανασφαλές.

Η εμφάνιση ήταν αρκετά πρωτοποριακή για BMW της εποχής που κυριαρχούταν από τους τρεις όγκους και τον αυστηρό σχεδιασμό. Δεν ήταν μεγάλο, όπως δεν είναι και το i3, αλλά χωρούσε άνετα 4 ενήλικες και μερικές αποσκευές. Για να αντισταθμιστεί η επιπλέον μάζα των μπαταριών, το σασί ήταν από αλουμίνιο και το αμάξωμα από πλασικό και αλουμίνιο. Στοιχεία για τις μπαταρίες δεν υπάρχουν αλλά το πρωτότυπο ήταν πλήρως λειτουργικό και ήταν καθαρά για την επίδειξη εφαρμόσιμης τεχνολογίας.