Ο J Mays, έχοντας δουλέψει 16 χρόνια στην Ford, έφτασε να γίνει αντιπρόεδρος παγκόσμιου σχεδιασμού και επικεφαλής δημιουργικού στην εταιρία, ενώ στο παρελθόν είχε δουλέψει σε Audi και BMW σε αντίστοιχα πόστα.

Από το 2014 έχει αποσυρθεί από τον χώρο, και έχει γίνει καθηγητής σχεδιασμού στο Royal College of Art του Λονδίνου, καθώς και σύμβουλος ταινιών. Έτσι, με το θάρρος που του δίνει η αποστασιοποίηση από την αυτοκινητοβιομηχανία σε πρόσφατη συνέντευξη του σχολίασε την κατεύθυνση μερικών εταιριών και φαίνεται ότι τα βάζει με τους Γερμανούς.

Πιο συγκεκριμένα, ο Mays είναι μάλλον αναστατωμένος από την τρέχουσα γκάμα των τριών premium γερμανικών εταιριών, τονίζοντας:

Επιμένω για πολιτιστική συνάφεια. Εάν πρόκειται να δουλέψεις στην Ιταλία, τη Γαλλία ή τη Γερμανία, θες πραγματικά να βεβαιωθείς ότι η μάρκα αντιπροσωπεύει την νοοτροπία του πολιτισμού από όπου προέρχεται. Νομίζω ότι οι Βρετανοί κάνουν μια πολύ καλή δουλειά, φαίνεται ότι παράγουν αυτοκίνητα που μοιάζουν βρετανικά.

Οι Γερμανοί; Όχι τόσο. Εξαιρώ την Porsche και νομίζω ότι η BMW και η Audi είναι κοντά, αλλά θα μπορούσαν να βελτιωθούν. Δεν θα μπορούσα να σας πω τι κάνει η Mercedes, αλλά σίγουρα δεν είναι γερμανικό.

Αντιθέτως, σύμφωνα με τον Mays οι Κορεάτες κάνουν την καλύτερη δουλειά, λέγοντας:

Πηγαίνετε πίσω, πριν ο Peter Schreyer πάει στην Hyundai, και θα έλεγες ότι οι Νοτιοκορεάτες δεν θα ήταν ποτέ σε θέση να σχεδιάσουν ένα αυτοκίνητο, αλλά σήμερα σχεδιάζουν μερικά από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα στον κόσμο.

Πρόσφατα ο Chris Bangle, ο εκκεντρικός πρώην σχεδιαστής της BMW είχε “στολίσει” τους σημερινούς σχεδιαστές των αυτοκινητοβιομηχανιών, κατηγορώντας τους ότι τα αυτοκίνητα της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας είναι βελτιωμένα σχέδια παλαιοτέρων μοντέλων.