Η φετινή χρονιά φτάνει στο τέλος της, αλλά η Honda παραμένει ο χειρότερος κατασκευαστής κινητήρων. Σίγουρα, οι Ιάπωνες έχουν παρουσιάσει βελτίωση εντός της χρονιάς, ωστόσο ο RA617H  εξακολουθεί να είναι στην τελευταία θέση, τόσο για την απόδοση όσο και για την αξιοπιστία. Αυτό ανάγκασε τη McLaren να διακόψει τη συνεργασία της με τη Honda, επιλέγοντας κινητήρες της Renault για το 2018.

Το γαλλικό power unit έχει παρουσιάσει, επίσης, σημαντική βελτίωση συγκριτικά με πέρυσι, σε όλους τους τομείς, όμως ο R.E.17 παραμένει στην τρίτη θέση, πίσω από τους M08 EQ Power+ και 062. Δεν ξέρω αν οι παρακάτω δηλώσεις σχετίζονται με την κίνηση της McLaren να συνεργαστεί με τη Renault, πάντως ο Yusuke Hasegawa, ισχυρίζεται ότι ο κινητήρας τους έχει πλησιάσει πολύ το γαλλικό power unit, λόγω της φετινής προόδου.

Από το ξεκίνημα της σεζόν, έχουμε βελτιώσει το power unit, όχι μόνο όσον αφορά την απόδοση, αλλά και για την αξιοπιστία. Από τη στιγμή που φέραμε τον «Spec 3.5» κινητήρα, πιστεύω ότι η απόδοσή μας είναι πολύ κοντά με αυτή της Renault. Δεν μπορώ να πω ότι είναι καλύτερη από της Renault, αλλά το σημαντικό είναι ότι η αξιοπιστία έχει γίνει πολύ καλύτερη.

Πιστή στο φετινό της concept θα παραμείνει η Honda και για το 2018, το οποίο είναι παρόμοιο με αυτό της Mercedes, και ο Ιάπωνας πιστεύει ότι υπάρχουν πολλές δυνατότητες βελτίωσης εν όψει της επόμενης χρονιάς, όταν και η Toro Rosso θα χρησιμοποιεί τους κινητήρες τους.

Πιστεύω ότι έχουμε κλείσει όσο ποτέ τη διαφορά από τους αντιπάλους μας. Δεν είμαστε αρκετά κοντά, αλλά η διαφορά είναι μικρή συγκριτικά με την περσινή σεζόν ή την πρώτη χρονιά. Δεν υπάρχει αμφιβολία στο τωρινό concept. Έχουμε διαλέξει ένα παρόμοιο concept με τη Renault, τη Ferrari και τη Mercedes. Δεν υπάρχει λόγος να πιστεύουμε ότι δεν μπορούμε να φτάσουμε στο ίδιο επίπεδο απόδοσης με το υπάρχον concept.

  • όλοι κάπου κοντά είμαστε.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Και που να ανοιξει και το Vtec, μετα θα τους ριχνουμε κανα second στο γυρο.
    Πες μου οτι θα πατε και για νικες;

    • Mika

      Ασταματητο τρολλαρισμα!!
      :p :p

  • gronholm89

    Η βελτιωση ειναι οντως αισθητη γ αυτο ο Alonso προχθες εκκινουσε απ την 130R…

  • Spider
  • Emmanouil Laios
  • George Liverpool

    Καθε φορα που κληρωνει το λαχειο,κι εγω ειμαι κοντα στο να κερδισω.Αλλο τι γινεται μετα…

  • LJ

    Ειχες μια σκ@τ@ μερα στη δουλεια, περιμενεις να τελεωσεις και μπαινεις λιγο autoblog να περασει πιο γρηγορα η ωρα και πεφτεις σε ενα θεμα σαν και αυτο. Δεν μπαινεις καν στον κοπο να διαβασεις τις βαλκειες που ειπε παλι ο Hase αλλα πας κατευθειαν στα σχολια για να γελασεις με οσα εχουν ποσταρει οι συνblogites. Αξια ανεκτιμητη!!!!

  • sotirisb

    Αντε και του χρονου με 100 αλογα λιγοτερα