Οδηγούμε στο όριο στις Σέρρες με μια BMW M4 CP και τα Michelin Pilot Sport 4 S [w/video]

Σχετικά άρθρα

Δεν θα το κρύψω, είχα άγχος. Έστω μικρό. Όταν μας έστειλε την πρόσκληση η Michelin Ελλάδος για να οδηγήσουμε στην πίστα των Σερρών τα νέα supersport της ελαστικά της, μετά τον αρχικό ενθουσιασμό ήρθε άμεσα η νευρικότητα “to deliver” που λένε οι αγγλοσάξονες. Να αποδώσω τα μέγιστα. Και αυτό, παρότι έχω οδηγήσει στην πίστα των Μεγάρων, στου Hungaroring και στου Estoril. Είναι δημιουργικό, όμως, άγχος, καθώς σε βοηθάει να αυτοσυγκεντρώνεσαι στον σκοπό.

Όλα, όμως, έσβησαν όταν κάθισα -για μια ακόμα φορά- στο εκπληκτικό bucket της Μ4 εφοδιασμένη με το Competition Package, που είχε φέρει η BMW Σπανός στο event του Speedsector, το οποίο έγινε το περασμένο Σαββατοκύριακο, στην καλύτερη πίστα των Βαλκανίων. Ναι, αυτή είναι η πίστα των Σερρών.

Έχοντας αποστηθίσει την κάθε στροφή της πίστας μέσα από onboard videos του YouTube, και “παίζοντας” την παλιότερα σε διάφορα video games, ο πρώτος αναγνωριστικός γύρος μόνο χαλαρός δεν ήταν. Και αυτό εξαιτίας της εμπιστοσύνης μου στο νέο ελαστικό της Michelin, με το Pilot Sport 4 S, που αντικαθιστά το Pilot Super Sport στην γκάμα των ελαστικών υπερ-υψηλών επιδόσεων, αλλά και του οδηγού που ήταν μπροστά και οριοθετούσε τον ρυθμό.

Με την αυτοπεποίθηση πλέον στα ύψη, χάρη στον απίστευτο χειρισμό, την διάρκεια στην απόδοση, και την τρομερή πρόσφυση που προσφέρουν τα Michelin, οι επόμενοι δύο γύροι ήταν πραγματική απόλαυση. Σου βγάζει πάθος για οδήγηση, τόσο στο δρόμο, όσο και στην πίστα.

Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες αναφορές για το βιογραφικό της Michelin. Η γαλλική εταιρία συμμετέχει σε πολλές οργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε όλον τον κόσμο. Αξιοποιεί αυτούς τους αγώνες σαν εργαστήριο για την ανάπτυξη των τεχνολογιών του μέλλοντος στα ελαστικά, οι οποίες στη συνέχεια χρησιμοποιούνται στην ανάπτυξη ελαστικών που απευθύνονται σε μένα και σε σένα.

Τα δεδομένα που συλλέγονται από τους αγώνες και κυρίως από “εμπιστευτικές” τεχνολογίες των ελαστικών ή συνταγές μειγμάτων γόμας, αποκαλύπτουν πολύτιμα ευρήματα στους μηχανικούς της Michelin. Το Pilot Sport 4 S, το οποίο είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα σπορ ελαστικά που έχει σχεδιαστεί από τη Michelin για το ευρύ κοινό, χρησιμοποιεί μεθόδους παραγωγής και υλικά που προέρχονται κατευθείαν από πρωταθλήματα όπως είναι το FIA World Endurance Championship (WEC), τον διάσημο 24ωρο αγώνα του Le Mans, τη Formula E και το WRC.

Είναι σχεδιασμένο για σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, και αυτό φαίνεται άμεσα στην αμεσότητα των εντολών στο τιμόνι, και στη σταθερότητα τόσο στις κλειστές στροφές (όπως η K5 ή η Κ10), σε ανοιχτές παρατεταμένες καμπές (όπως η Κ2 και Κ13), και σε συνεχείς αλλαγής κατεύθυνσης στα τεχνικά “εσάκια” που διαθέτει η πίστα των Σερρών.

Και μπορεί το προηγούμενο Σάββατο να ήταν μια όμορφη ηλιόλουστη μέρα, δεν έχω κανέναν λόγο να μην πιστέψω του υπεύθυνους της γαλλικής εταιρίας που ανέφεραν ότι το Pilot Sport 4 S έχει άριστες επιδόσεις, τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο οδόστρωμα, χάρη στη χρήση της τεχνολογίας «bi-compound». Ναι, καλά κατάλαβες το πέλμα του ελαστικού έχει δύο ειδών γόμες. Στο εξωτερικό μέρος της γόμας, χρησιμοποιείται ένα υβριδικό μείγμα που βοηθά την πρόσφυση στο στεγνό οδόστρωμα, ενώ στο εσωτερικό μέρος χρησιμοποιείται μία νέα γόμα με πυρίτιο και λειτουργικά ελαστομερή, τα οποία επιτρέπουν στο ελαστικό να έχει σταθερή πρόσφυση στο βρεγμένο οδόστρωμα.

Οι υψηλές επιδόσεις σε στεγνές και βρεγμένες επιφάνειες, αποτελούν συχνά αντικρουόμενα χαρακτηριστικά στον κόσμο των σπορ ελαστικών, αλλά το συγκεκριμένο ελαστικό τα “παντρεύει” αρμονικά, αντιμετωπίζοντας οποιαδήποτε πρόκληση. Δεν θα σου αναφέρω τα τεκμηριωμένα νούμερα για καλύτερο φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό του Pilot Sport 4 S, ούτε ότι βγήκε πρώτο -μεταξύ του ανταγωνισμού- σε ανεξάρτητες δοκιμές, όντας κατά μέσο όρο σχεδόν κατά 1 δευτερόλεπτο γρηγορότερο σε πίστα 2,6 χλμ., αλλά αυτό που με εντυπωσίασε είναι η διάρκεια στην απόδοση τους.

Για να καταλάβεις, η συγκεκριμένη M4, μαζί με μια Μ2 και ένα Mini Cooper JCW με όλα τα καλούδια της Schintzer ήταν τα pace cars του event του Speedsector. Σε αυτό υπήρχε η αφρόκρεμα των σημερινών supercars, όπως Lamborghini Huracan Perfomante, McLaren 720S, Porsche 911 GT3 RS, Ferrari 458 Challenge και πολλά πολλά άλλα. Έτσι, τα ελαστικά ήταν ήδη χρησιμοποιημένα, χωρίς να πω ταλαιπωρημένα.

Από τους έξι δημοσιογράφους απ’όλη την Ελλάδα, που βρεθήκαμε στην πίστα, ήμουν ο πρότελευταίος που οδήγησε το αυτοκίνητο. Με πρόχειρα μαθηματικά, τα ελαστικά είχαν ήδη περίπου 20 με 22 γύρους στην “πλάτη” τους. Παρόλα αυτά όταν θέλησα να κινηθώ γρήγορα, η πρόσφυση ήταν εκεί, δείχνοντας με τον πιο έμπρακτο τρόπο την διάρκεια στην απόδοση τους, κάτι που εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, όταν το μοναδικό ελαστικό στην κατηγορία του, που μπορεί να ξεπεράσει το φράγμα των 50.000 χλμ.

Το Michelin Pilot Sport 4 S αποτελεί επιλογή πρώτης τοποθέτησης για αρκετά αυτοκίνητα, με την γαλλική εταιρία να συνεργάζεται στενά με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως για να παρέχει τα πιο κατάλληλα ελαστικά που συμπληρώνουν τις επιδόσεις των πιο exclusive μοντέλων τους. Έτσι, αυτό έχει εξελιχθεί για να καλύψει τις ανάγκες των οδηγών με αυτοκίνητα από εταιρείες, όπως η BMW M, Ferrari, Mercedes-AMG και Porsche, με τελευταίο παράδειγμα να είναι και η νέα Mustang GT με το V8 κινητήρα και τα 460 άλογα της.

Τέλος, το Pilot Sport 4 S έχει ένα πρακτικό και αισθητικά όμορφο προστατευτικό ζάντας το οποίο σε πολλές περιπτώσεις αποτρέπει την επαφή μεταξύ της ζάντας και του κράσπεδου. Μιλώντας για τοποθέτηση, το νέο ελαστικό της Michelin είναι διαθέσιμο σε 34 διαστάσεις, για 19 και 20 ιντσών ζάντες, καλύπτοντας το 92% της αγοράς.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στα 360 kW ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής στην Ελλάδα

Ο ΣΕΑ στον Κορινό, που βρίσκεται στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, διαθέτει πλέον τον ισχυρότερο DC ταχυφορτιστή στην Ελλάδα, ο οποίος ανήκει στο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών...

BMW M2 CSL από την Alpha-N Performance

Η Alpha-N Performance πρόλαβε την BMW και παρουσίασε την CSL έκδοση της νέας γενιάς της M2. Στιλιστικά η εταιρία τοποθετεί στην Μ2 νέο bodykit...

Αυτό είναι το BMW Vision Neue Klasse X Concept

Αυτό είναι το Vision Neue Klasse X Concept, το νέο πρωτότυπο της BMW που θα παρουσιαστεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες και μας δείχνουν το...
Autoblog.gr