Το ημερολόγιο έγραφε 30 Νοεμβρίου 2013, όταν ο διάσημος ηθοποιός σκοτώθηκε βρισκόμενος στη θέση του συνοδηγού μιας Porsche Carrera GT, που οδηγούσε ο φίλος του o Roger Rodas.


Μετά το δυστύχημα, η Meadow Walker, η κόρη του ηθοποιού που αγαπήθηκε από το κοινό κυρίως για την συμμετοχή του στις Fast and Furious ταινίες, είχε καταθέσει μήνυση κατηγορώντας την Porsche πως ευθύνεται για τον τραγικό θάνατο του πατέρα της ισχυριζόμενη πως η ζώνη ασφαλείας ήταν ελαττωματική και παγιδεύτηκε, ενώ υποστήριζε πως η Porsche γνώριζε ότι η Carrera GT “είχε ιστορικό αστάθειας και ζητημάτων ελέγχου” ενώ κατηγορούσε την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία για προσπάθεια συγκάλυψης και απόκρυψη πληροφοριών, χαρακτηρίζοντας την Carrera GT ως μια “επικίνδυνη παγίδα θανάτου”.

Meadow Walker Paul Walker

Τελικά η Meadow και η Porsche έφτασαν σε διακανονισμό κλείνοντας την υπόθεση. Οι όροι της συμφωνίας είναι εμπιστευτικοί και οι δύο πλευρές ζήτησαν να κλείσει η υπόθεση.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Απρίλιο, σε αγωγή που είχε καταθέσει η Kristine Rodas, σύζυγος του Roger Rodas που οδηγούσε το αυτοκίνητο, το ομοσπονδιακό δικαστήριο του Λος Άντζελες είχε αθωώσει την εταιρία για το δυστύχημα του Paul Walker, τονίζοντας ως δεν υπάρχουν επαρκείς αποδείξεις για τους ισχυρισμούς των εναγόντων.

Η Meadow Walker τον Απρίλιο του 2016 πήρε το ποσό των 10,1 εκατ. δολαρίων μετά από διακανονισμό με την οικογένεια του Roger Rodas, τον άνθρωπο που οδηγούσε την μοιραία Porsche Carrera GT, μέσα στην οποία έχασαν τη ζωή τους οι δύο άνδρες το 2013. Επίσης η κόρη του Walker έχει μηνύει και παλαιότερα την Porsche, θεωρώντας την εταιρία υπεύθυνη για τον θάνατο του πατέρα της, αλλά δικαστής αποφάσισε πως η η Porsche δεν φταίει για το ατύχημα του Paul Walker

  • Renesis1

    Όλα τα αυτοκίνητα είναι μια παγίδα θανάτου, εφόσον οδηγούνται επικίνδυνα και στο όριο, πόσο μάλλον τα supercar / hypercar. Με βάση τα στοιχεία που βγήκανε στη δημοσιότητα δεν φταίει καμία Porsche, όταν οδηγείς πάνω από το επιτρεπόμενο όριο, μέσα σε πόλη, με υπεραυτοκίνητο πισωκίνητο 612 ίππων, με ελαστικά …9 ετών… και πέφτεις με πολλά πάνω σε στύλο.

    Αυτό που ήθελε η μικρή το κατάφερε, 10,1 από την οικογένεια Rodas, άλλα τόσα πιθανότατα και από την Porsche, οπότε όλα καλά και όλα ωραία, το έλυσε το βιοποριστικό της. Να ζήσει να τον θυμάται..

    • sotirisb

      Δε νομιζω οτι τα χρηματα ειναι αυτα που σε ενδιαφερουν οταν χανεις καποιον δικο σου. Απλα ηθελε καποιος να “πληρωσει” για αυτο που εγινε, μεταφορικα και κυριολεκτικα φανταζομαι.

    • Γιάννης

      Εάν πράγματι ήθελε να πληρώσει η Porche, και εφόσον θεωρούσε ότι είχε δίκιο, τότε γιατί πήγε σε εξωδικαστικό συμβιβασμό; Αν θεωρείς ότι έχεις δίκιο και φταίει ο άλλος και το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να “πληρώσει”, το πας μέχρι τέλους. Ήθελε απλώς χρήματα. Δεν την αδικώ. Αλλά η στάση της αυτό έδειξε ότι ήθελε, γιατί αν ήθελε μια δικαστική απόφαση που θα τη δικαίωνε, θα το πήγαινε μέχρι τέλους.

    • mixalhs7

      Έβλεπα ενα review μια Ζ8 Alpina στο smoking tyre που ο παρουσιαστης ειπε πως δεν θα πιέσει το αυτοκίνητο γιατι φορούσε ακόμα τα εργοστασιακά λάστιχα!
      Ο λογος που δεν ειχαν αλλαχτει ειναι γιατι οσο πιο στοκ ειναι ενα τετοιο αυτοκινητο τοσο περισσότερο ανεβαίνει η τιμη του γιατί εκει στην Αμερικη οι συλλέκτες πληρώνουν παραπάνω για εντελώς στοκ αυτοκίνητο!
      Ίσως γι αυτό το λόγο η CGT φορούσε ακόμα μαμά λάστιχα!

    • Renesis1

      Αν μπορώ και εγώ να σκεφτώ ένα λόγο να έχει κάποιος λάστιχα 9 ετών, ίσως, αλλά και πάλι λάστιχα τέτοιας ηλικίας σε ένα υπεραυτοκίνητο με 612 άλογα και με τρελές τάσεις υπερστροφής, το θεωρώ αυτοκτονικό και ηλίθιο. Δεν θα χρησιμοποιούσα αυτούς τους χαρακτηρισμούς αν το αυτοκίνητο ήταν garage queen, αλλά εφόσον το οδηγούσαν κανονικά και με ταχύτητες παραπάνω του ορίου, τότε είναι απλά ανεκδιήγητοι.. Και είδες τι έγινε τελικά..

      Στο RX8 έκανα το λάθος να αφήσω τα προηγούμενα ελαστικά πάνω 6,5 χρόνια. Μέγα σφάλμα.Το έκανα με τη δικαιολόγηση οτι επειδή δεν το παίρνω κάθε μέρα, επειδή το παρκάρω σε κλειστό γκαράζ και δεν το βλέπει ο ήλιος για να του ξεράνει τα ελαστικά, θα μπορούσα να τα αφήσω παραπάνω. Και το RX8 με τα 231 άλογα πίσω, (πριν τα αλλάξω) έφευγε με το πλάι για πλάκα, να μην σου πω στη βροχή τι γινόταν, χωρίς να το πιέζω.. Σκέψου με μια σκληροπυρηνική CGT και με 9 χρόνια τα λάστιχα. Για ξύλινη επιφάνεια μιλάμε πλέον..

      Αν το είχανε συλλεκτικό και κλειδωμένο, να καταλάβω τα 9 χρόνια. Αλλά εφόσον το οδηγούσαν και με συγκεκριμένες ταχύτητες, καταλαβαίνεις για τι έγκλημα μιλάμε. “Κλείσανε” 2 σπίτια, φύγανε 2 νέοι άνθρωποι. Μεγάλο κρίμα..

  • Smartass

    Σίγουρα η Pors τα ακούμπησε όχι όσα ήθελε η κόρη του Paul αλλά το ποσό είναι αρκετά σεβαστό. Ευτυχώς με το διαδίκτυο υπάρχει ελεύθερη ενημέρωση. Παλιά ο κάθε επαγγελματίας δημοσιογράφος ή αυτοαποκαλούμενος δημοσιογράφος ή σχολιαστής έγραφε ή έλεγε στον αέρα ότι ήθελε αυτός που τον είχε μισθώσει.
    Για αυτούς που δεν ξέρουν ότι τα κιβώτια της Pors PDK είναι της ZF!!
    http://www.hollywoodreporter.com/news/paul-walker-death-jay-leno-663191
    http://people.com/crime/paul-walkers-death-a-look-at-the-porsche-carrera-gt/
    http://edition.cnn.com/2013/12/03/us/paul-walker-crash-car/index.html
    :D

    • απο τα λιγα που ξερω απο ιστορια…το PDK ειναι πατεντα της Porsche εδω και καμια 30 χρονια..που το ειχε παρουσιασει στα group C !!

      ”Don’t be fooled by that introduction year for the production PDK transmission—the super-quick-shifting dual-clutch automatic has been in Porsche’s parts bin for more than 30 years. PDK stands for Porsche Doppelkupplungsgetriebe, or Porsche “dual-clutch transmission.” Incorporating two concentric shafts, one for even gears and the other for odd gears, and each driven by its own clutch, the transmission’s key appeal to Porsche’s race maestros was that it starts to engage the next gear as soon as the clutch on the previous gear’s shaft starts to disengage, allowing a continuous flow of engine power and keeping the firm’s turbocharged race cars in the boost. It first appeared in a testing capacity as a five-speed in the 956 race car in 1983 before later migrating to the 962 (pictured above), in which it won its first race at Monza in 1986.”

      https://blog.caranddriver.com/shift-this-a-history-of-porsches-sportomatic-tiptronic-and-pdk-transmissions/

      στην τελικη αποφασισε…..τελικα τα κιβωτια που φορανε τα καγιεν και τα λοιπα πορσικα ειναι της ZF..η της AISIN ??? σε αλλα αρθρα μας λες αλλα……εδω μας λες αλλα……..

  • Mika

    Kαταλαβαινουμε ολοι πως επεσαν μπικικινια, και πως στο μελλον θα δουμε τη νεαρα με κανα μοντελο Πορσε, να βολταρει με τις φιλεναδες της…

  • Christos Dimou

    Τα λεφτά δεν χαριζουν την ευτυχία αλλά δίνουν την επιλογή της δυστυχίας που θες.

    Τελικά ούτε ο πατέρας δεν είναι υπεράνω χρημάτων.

  • Bon Viveur

    Πλάκα θα έχει να την δούμε στον δρόμο με κανένα Carrera GT…. :P