Στις αρχές του περασμένου μήνα, η Bugatti γεμάτη χαρά ανακοίνωσε ότι ο Chiron έκανε παγκόσμιο ρεκόρ για την διαδικασία 0-400-0 χλμ/ώρα, ολοκληρώνοντας την σε 41,96 δευτ. Δυστυχώς για τη γαλλική εταιρεία, το ρεκόρ της κράτησε λιγότερο από ένα μήνα, καθώς στις αρχές Οκτωβρίου ήρθε η Koenigsegg με την Agera RS και ολοκλήρωσε την ίδια ακριβώς δοκιμασία σε μόλις 36,44 δευτερόλεπτα.

Ο Jason Fenske από την Engineering Explained ανέλυσε τα βίντεο και τα δεδομένα από τις Bugatti και Koenigsegg, και μας αναφέρει ότι ουσιαστικά η “μάχη” κερδήθηκε στα 300 και 400 χλμ/ώρα, με το Koenigsegg να φτάνει τα 400 χλμ/ώρα σχεδόν έξι δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τη Chiron.

Ενδιαφέρον έχει ότι η Chiron έπιασε τα 0-300 χλμ/ώρα 0,2 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την Agera RS, με το γαλλικό hypercar να είχε ακόμα μεγαλύτερο πλεονέκτημα μέχρι τα 200 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με την Koenigsegg, τα ελαστικά του πίσω άξονα της Agera RS δεν βρήκαν πρόσφυση μέχρι και τα 183,5 χλμ/ώρα, στον συγκεκριμένο δανέζικο διάδρομο όπου έγινε η δοκιμή. Από την άλλη, η τετρακίνητη Chiron δεν είχε κανένα τέτοιο προβλήματα στην πίστα της Volkswagen, Ehra-Lessien.

Η διαδικασία φρεναρίσματος των δύο υπερκατασκευών ήταν παρόμοια, με το Koenigsegg να ακινητοποιείται από τα 400 χλμ/ώρα μόλις 8 μέτρα πιο γρήγορα, με τον Fenske να θεωρεί ότι το ενεργό αερόφρενο της Chiron, το οποίο αργεί 0,8 δευτερόλεπτα για να ανοίξει, έδωσε στην Agera RS αυτό το προβάδισμα.

Ουσιαστικά, η Koenigsegg κέρδισε επειδή επιταχύνει πολύ πιο έντονα από την Chiron όταν βρει έλξη. Αυτό εξηγείται από τη διαφορά βάρους, με το βάρος της Agera RS να φτάνει στα 1.395 κιλά, όταν η Chiron ζυγίζει 1.995 κιλά, μια διαφορά 600 κιλών, με τον Fenske να θεωρεί ότι μπορεί να υπάρχει και ένα ελαφρύ αεροδυναμικό πλεονέκτημα.

  • Anestis Genk

    Μας αρέσει να γλεντάμε premium brands.

    • εχουν η οχι ιδιο target group τα 2 οχηματα ???

    • Anestis Genk

      Δεν είμαι σίγουρος. Η bugatti πουλάει ιστορία και υπεραρχοντιά ενώ οι άλλοι τεχνολογιοαποτελεσματικότητα χωρίς να χρειαζόντε δεκατίες ιστορίας και βαριά ονόματα.
      Το κόστος απόκτησης μπορεί να είναι παρόμοιο αλλά η ιδεολογία των αγοραστών διαφέρει νομίζω.
      Οπότε και οι 2 στοχεύουν στους πλούσιους, οι bugatti στους wannabe γαλαζοαίματους και οι άλλοι με οτ χαζό όνομα στους καγκουροαίματους.

    • Christos Dimou

      Καμία σχέση δεν θα είχε ένας τυπικός αγοραστής της Agera με ένα της Chiron. Το 2ο είναι πολύ πιο πολιτισμενο απο ρο πρώτο.

      Είναι η εξωφρενικοτητα του κόστους κτησης και χρήσης που τα κάνει να ενδιαφέρουν το πολύ 1,000,000 άτομα σε όλο τον κόσμο.

    • panos

      σας γλεντανε θα ελεγα, 600 κιλα βαρυτερα απο σας αλλα δεν τους φυγατε
      κ πολυ..

  • Christos Dimou

    Δεν είναι μικρό το αεροδυναμικο πλεονέκτημα. Η επιφάνεια της Chiron είναι τεράστια σε σχέση με της Agera.

  • Mika

    Επιβαλλεται η Bugatti να επιστρεψει δριμυτερη, για να αρχισει παλι ο καυγας!!
    :p

    • charris

      μη ξεχνάς πως ο καραφλακος δεν κατέβηκε καν με τη ναυαρχίδα….χοχοχοχο

  • giorgos

    στο ενα πινεις καφε στα 400 και στο αλλο εισαι με την ταυτοτητα στο στομα (οχι οτι αν τρακαρεις με 400 θα μεινει ταυτοτητα ποσο δε στομα)

  • giorgos

    η bugatti ειναι ενα hypercar ετσι οπως θα επρεπε να ειναι η agera ειναι ενα hypercar στα ματια ενος πλουσιου καγκουρα , εναν v8 και ενα σαλιγκαρι πιο μεγαλο απο την μηχανη . μπας και πιασει 1300αλογα.

  • Smartass

    Πρέπει οπωσδήποτε η VW να ξεπλένει την ντροπή γιατί έχει πέσει μεγάλη στεναχώρια
    στα εδώ ψευδώνυμα.
    Σου λέει πως ο τύπος που φτιάχνει αυτοκίνητα σε παράγκα ξευτέλισε την χοντρή.
    Πως γίνεται έναw ψωρο V8 (με πίεση 1,3bar 1,4 bar με Ε85) να νικήσει τον W12+4 του Φαέθων και την 4κίνηση της ZF.
    ΥΓ. Το 42 στην μάσκα της χοντρής είναι όλα τα λεφτά.
    ΥΓ.1 Διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον τα παπαρολογίας αναγνώσματα.
    :D

    • οπως το ειπες το ενα καιει Ε85 με οτι σημαινει αυτο…..και μια ερωτηση…η ”αδυνατη” γιατι δεν εχει παει μια βολτα απο to iihs ??

  • Henry Gloval

    Ανευ νοήματος η σύγκριση. Το ένα είναι ένα τεχνολογικό αριστούργημα (Bugatti) και το άλλο ένα πισωκίνητο καγκουρο-hypercar μιας βιοτεχνίας που δεν μπορεί να βρει πρόσφυση μέχρι τα 180! Το ένα το οδηγείς χαλαρά και το άλλο κάνεις το σταυρό σου και τάμα στην Παναγιά πριν το οδηγήσεις. Α, και είμαι σίγουρος πως υπάρχει ένας γκοτζίλας εκεί έξω με τουρμπίνα μεγαλύτερη από Rolls-Royce του Airbus A380 με 5000+ ίππους που βάζει τα γυαλιά και στα δύο hypercar. Και τί σημαίνει αυτό, ότι είναι καλύτερο αυτοκίνητο;

  • Fotis

    Συνεπώς εάν η κόντρα ήταν 0-300-0 το αποτέλεσμα θα ήταν αντίστροφο δηλαδή θα κέρδιζε η BUGATTI

  • Satsok

    Πεταμένα λεφτά και τα δύο. Παντελώς αδιάφορα για εμένα.
    Υ.Γ Επειδή πολλά γράφονται ,στα 400 είσαι όχι με την ταυτότητα στο στόμα αλλά με εισιτήριο για το νεκροτομείο στο κούτελο.