Στις αρχές του περασμένου μήνα, η Bugatti γεμάτη χαρά ανακοίνωσε ότι ο Chiron έκανε παγκόσμιο ρεκόρ για την διαδικασία 0-400-0 χλμ/ώρα, ολοκληρώνοντας την σε 41,96 δευτ. Δυστυχώς για τη γαλλική εταιρεία, το ρεκόρ της κράτησε λιγότερο από ένα μήνα, καθώς στις αρχές Οκτωβρίου ήρθε η Koenigsegg με την Agera RS και ολοκλήρωσε την ίδια ακριβώς δοκιμασία σε μόλις 36,44 δευτερόλεπτα.

Ο Jason Fenske από την Engineering Explained ανέλυσε τα βίντεο και τα δεδομένα από τις Bugatti και Koenigsegg, και μας αναφέρει ότι ουσιαστικά η “μάχη” κερδήθηκε στα 300 και 400 χλμ/ώρα, με το Koenigsegg να φτάνει τα 400 χλμ/ώρα σχεδόν έξι δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τη Chiron.

Ενδιαφέρον έχει ότι η Chiron έπιασε τα 0-300 χλμ/ώρα 0,2 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την Agera RS, με το γαλλικό hypercar να είχε ακόμα μεγαλύτερο πλεονέκτημα μέχρι τα 200 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με την Koenigsegg, τα ελαστικά του πίσω άξονα της Agera RS δεν βρήκαν πρόσφυση μέχρι και τα 183,5 χλμ/ώρα, στον συγκεκριμένο δανέζικο διάδρομο όπου έγινε η δοκιμή. Από την άλλη, η τετρακίνητη Chiron δεν είχε κανένα τέτοιο προβλήματα στην πίστα της Volkswagen, Ehra-Lessien.

Η διαδικασία φρεναρίσματος των δύο υπερκατασκευών ήταν παρόμοια, με το Koenigsegg να ακινητοποιείται από τα 400 χλμ/ώρα μόλις 8 μέτρα πιο γρήγορα, με τον Fenske να θεωρεί ότι το ενεργό αερόφρενο της Chiron, το οποίο αργεί 0,8 δευτερόλεπτα για να ανοίξει, έδωσε στην Agera RS αυτό το προβάδισμα.

Ουσιαστικά, η Koenigsegg κέρδισε επειδή επιταχύνει πολύ πιο έντονα από την Chiron όταν βρει έλξη. Αυτό εξηγείται από τη διαφορά βάρους, με το βάρος της Agera RS να φτάνει στα 1.395 κιλά, όταν η Chiron ζυγίζει 1.995 κιλά, μια διαφορά 600 κιλών, με τον Fenske να θεωρεί ότι μπορεί να υπάρχει και ένα ελαφρύ αεροδυναμικό πλεονέκτημα.