Η Ford στο περιθώριο της Sema παρουσίασε το Drift Stick performance e-brake, ένα αλουμινένιο χειρόφρενο, που μιμείται τον σχεδιασμό των αγωνιστικών και τοποθετείται πάνω από το υπάρχον χειρόφρενο. Το σύστημα διαθέτει ηλεκτρική μονάδα που επιτρέπει στο Focus RS να “πηγαίνει με το πλάι”, όπως συμβαίνει με τα υδραυλικά χειρόφρενα των αγωνιστικών τύπου ράλι.
https://youtu.be/z-SHQw8G5SE
Το σύστημα θα είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ από την 1η του Δεκέμβρη, με κόστος τα 999 δολάρια.
Παράλληλα, η Ford Performance σε συνεργασία με την Roush ανακοίνωσαν πως έχουν αναπτύξει ένα κομπρεσοράτο kit που κάνει τον 5,0-λίτρων Coyote V8 κινητήρα των Mustang GT και του F-150 να παράγει 700 άλογα με 827 Nm ροπής στο Mustang και 640 άλογα με 814 Nm ροπής στο F-150.