Η Porsche είναι μια από τις πλέον τεχνολογικά προηγμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, προσφέροντας στην αγορά από σπορ αυτοκίνητα που πετυχαίνουν τον απόλυτο χρόνο στο Nurburgring, λέγε με 911 GT2 RS, μέχρι και υβριδικά μοντέλα με εκατοντάδες άλογα, λέγε με Panamera Turbo S E-Hybrid Sport. Η γερμανική εταιρία, ευτυχώς, δεν έχει καμία πρόθεση να αλλάξει τον χαρακτήρα της, καθώς αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη πρόκλησή της, των τελευταίων δεκαετιών, την ηλεκτροκίνηση.


Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Lutz Meschke, CFO της Porsche, εξήγησε πως η εταιρία του θέλει να παραμείνει εξαιρετικά κερδοφόρα και στη νέα εποχή. Επί του παρόντος ο Γερμανός κατασκευαστής απολαμβάνει περιθώριο κέρδους 17,6%, με τους πρώτους εννέα μήνες του 2017 να πουλά 185.898 αυτοκίνητα, έχοντας έσοδα 17,1 δισ. ευρώ και λειτουργικά κέρδη 3 δισ. ευρώ. Όπως είπε ο Meschke, κάθε ηλεκτρικό μοντέλο κοστίζει 8.000 με 10.000 ευρώ περισσότερο από ένα συμβατικό αυτοκίνητο, γι’αυτό και η Porsche βραχυπρόθεσμα ίσως δει μικρή πτώση στη κερδοφορία της, αλλά θέλει το περιθώριο κέρδους της να παραμείνει άνω του 15%.

Η Porsche θα επενδύσει 3 δισ. ευρώ σε νέες EV τεχνολογίες, έχοντας ως στόχο να γίνει ένας από τους ηγέτες στον τομέα των υβριδικών και των ηλεκτρικών μοντέλων. Παράλληλα όμως, θα συνεχίσει να βελτιώνει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ θα συνεχίσει να πουλά αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου, όσο το δυνατόν περισσότερο. Σήμερα, δύο χρόνια μετά το Dieselgate, σχεδόν τα μισά τετράθυρα μοντέλα που πουλά η Porsche στην Ευρώπη, εξοπλίζονται με πετρελαιοκινητήρες, γι’αυτό η εταιρία δεν προβλέπει άμεση διακοπή της παραγωγής τους.

  • Anestis Genk

    Θα συνεχίσει να ψάχνει για κορόϊδα με ψυχολογικά σύνδρομα που νομίζουν πως θα λυθούν άμα κυκλοφορούν πορσικό.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Πράγματι υπάρχει πολύς κόσμος με διάφορα κόμπλεξ.

  • Mika

    Θα επενδυσουν λοιπον πολυ κι εκει, στον εξτρα εξοπλισμο, που τους αποφερει μεγαλο κερδος..