Η Audi στις 11 του Ιούλη θα παρουσιάσει το νέο A8, με την γερμανική εταιρία να εξοπλίζει τη λιμουζίνα της με μια σειρά από νέες τεχνολογίες. Το νέο Audi A8 θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα Audi Space Frame (ASF) η οποία κάνει χρήση carbon, αλουμινίου, μαγνησίου και χάλυβα.


Είναι η πρώτη φορά που ένα πλαίσιο ASF χρησιμοποιεί τέσσερα διαφορετικά δομικά υλικά , ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί 14 διαφορετικές διαδικασίες στη παραγωγή του. Το 58% του πλαισίου είναι αλουμινένιο, με το δέσιμο των μπροστά θόλων να γίνεται αποκλειστικά με μαγνήσιο και να ζυγίζουν 28% λιγότερο αν χρησιμοποιούνταν αλουμίνιο.

Παρά τις προσπάθειες της Audi, το νέο A8 θα ζυγίζει 51 κιλά περισσότερα σε σχέση με τη σημερινή γενιά. Συγκεκριμένα, από τα τα 231 κιλά, το βάρος θα αυξηθεί στα 282 κιλά, με την ακαμψία του μοντέλου να αυξάνεται κατά 24%.

Σύμφωνα με την Audi, οι αυστηρότεροι κανονισμοί ασφαλείας, αλλά και η πρόβλεψη για την ενσωμάτωση υβριδικών και άλλων εναλλακτικών κινητήριων συνόλων, έκαναν την Audi να αυξήσει την δομική ακαμψία του νέου A8, έτσι ώστε τόσο οι επιβάτες όσο και οι μπαταρίες να είναι ασφαλείς σε περίπτωση ατυχήματος. Το νέο Audi A8 δεν θα είναι ιδιαίτερα μεγαλύτερο από τη τωρινή γενιά, με το πίσω δομικό χώρισμα που διαχωρίζει την καμπίνα των επιβατών και το πορτμπαγκάζ να είναι κατασκευασμένο από carbon, έχοντας βάρος 2,6 κιλών, και παρά ότι το βάρος του αντιστοιχεί μόλις στο 1% του συνολικού βάρους της δομής του αυτοκινήτου, προσφέρει το 1/3 της συνολικής ακαμψίας του πλαισίου.

Η τέταρτη γενιά του μοντέλου (D5) θα γίνει το πρώτο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας που θα διαθέτει αυτόνομες λειτουργίες και θα μπορεί να κινηθεί πλήρως αυτόνομα στους αυτοκινητόδρομους με ταχύτητες έως 60 χλμ. Αρχικά θα προσφέρεται αυτόνομη τεχνολογία για χρήση στις εθνικές οδούς, στο σταμάτημα/ξεκίνημα του αυτοκινήτου σε συνθήκες κυκλοφορίας και στην αναζήτηση μιας θέσης στάθμευσης. Η εταιρία με σήμα τους τέσσερις κύκλους θεωρεί πως ένα πλήρως αυτόνομο όχημά της θα βγει στην αγορά το 2025.

Η επόμενη γενιά του A8 σχεδιαστικά θα αντλεί στοιχεία από τα Prologue concept και Avant Concept, με τον σχεδιασμό της, να τον επιμελείται ο αρχισχεδιαστής της Audi, Marc Lichte. Το νέο A8 θα διαθέτει το αναβαθμισμένο Audi Drive Select, καθώς και το torque vectoring σύστημα, ενώ ίσως προσφέρεται και σε έκδοση αντίστοιχη της Mercedes-Maybach.

Η νέα γενιά του Audi A8 θα διαθέτει το νέο 48 Volts ηλεκτρικό σύστημα, θα φορά OLED φωτιστικά σώματα, πλήρως ψηφιακό ταμπλό και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που θα υποστηρίζει χειρονομία (gestures). Παράλληλα, κάποιοι από τους κινητήρες του θα κάνουν χρήση e-turbo, με τον V6 turbodiesel κινητήρα να αποδίδει 286 άλογα με 620 Nm ροπής που θα αντικαταστήσει τον τωρινό 3.0 TDI των 258 ίππων με 580 Nm ροπής.

Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την κορυφαία έκδοση να φορά τον νέο W12 κινητήρα 6,0-λίτρων. Σε ότι αφορά το S8, θα φορά τον 4.0-λίτρων V8 TFSI twin-turbo ο οποίος στη περίπτωσή του θα παράγει 580 άλογα με 800 Nm ροπής (+60 άλογα και +150 Nm ροπής από το τωρινό S8), με την Audi να βγάζει το A8 και σε plug-in υβριδική έκδοση που θα συνδυάζει έναν V8 turbo βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα.

  • cfu

    για ακομη μια φορα πρωτοπόρο στα υλικα κατασκευής

    • zezadelik

      εδώ γελάμε..

  • Herc

    Υπαρχει ενα περιπτερο, που λεγεται suzuki.Eκει να πανε ολοι, μηδενως εξαιρουμενου, για να μαθουν που γινονται ελαφρυα αυτοκινητα χωρις εξωτικα υλικα και χωρις να κοστιζουν οσο ενα διαστημοπλοιο τις NASA.

    • αμα εχεις στο μυαλο σου το SWIFT με το Α8…ειναι αστειο….
      αν ομως συγκρινεις το VITARA με το πχ TIGUAN…βλεπεις οτι το ενα εχει βαρος 1580 κιλα ενω το αλλο 1700+….οχι οτι δεν ειναι 100+ κιλα διαφορα…….αλλα δεν ειναι αυτο το τρανταχτο που θελεις να πεις πιστευω……

    • Herc

      Μιλαω για μειωσεις βαρος κλιμακως.Το καθε ενα στην κατηγορια του και δεν συγκρινω το Α8 με swift.Aπλως καποιοι κατασκευστες,
      οι οποιοι ειναι αρκετοι, πιπιλιζουν εδω και χρονια την καραμελα περι μειωσεις βαρους απο γενια σε γενια και εφτασαν αυτοκινητα τις κατηγοριας astra να ζυγιζουν πανω απο 1.5 τοννο.Βαρος, το οποιο ειναι η αχχιλειος πτερνα και το μεγαλυτερο μειονεκτημα, σε οποιοδηποτε αντικειμενο πανω στον πλανητη γη πρεπει να κινηθει, σταματησει η να αλλαξει κινητικη κατασταση..Απο καρεκλα στο σαλονι, ζωο στην ζουγκλα μεχρι αυτοκινητο στην πιστα.
      O μεγαλος Colin Chapman, που επηρέασε όσο κανένας άλλος το άθλημα τις F1 και o αρχιτέκτονας της σημερινής μορφής των μονοθεσίων μια απο τις πολλες ατακες ηταν «Προσθέτοντας δύναμη γίνεσαι πιο γρήγορος στις ευθείες…αφαιρώντας βάρος γίνεσαι πιο γρήγορος παντού».

    • Akis-F1 FAN

      Παπατζομαρκετινγκ και ο Τσαπμαν…ρώτησε ένα παλικάρι εδώ μέσα να μάθεις την πραγματική αλήθεια για το βάρος…πιο βαρύ = πιο γρήγορο ;-P χαχαχα

    • Nikolas_S1

      Κατι ακουγονταν ενα φεγγαρι για το GT-R 35 σχετικα με το αυξημενο βαρος του οτι καινκαλα ηταν πλεονεκτημα…
      ισχυει? δεν ισχυει?…ποιος νοιαστηκε ποτε?

      Γκοτζιλα παουερ!!!

    • Akis-F1 FAN

      Είχε ακουστεί ότι το έκαναν επίτηδες πιο βαρύ !! Τόσο μπροστά τα τζαπόνια…

    • το βαρος του βοηθησε να το πω για την αρχιτεκτονικη του…….ασφαλως ομως τα επομενα που βγηκαν γιναν ελαφρυτερα και γρηγοροτερα !!!

      ειναι αστειο να μιλησεις για ενα GTR και μια ELISE…οταν ειναι τελειως διαφορετικα αυτοκινητα…τα οφελη της μειωσης τα βλεπεις οταν το διαπιστωνεις απο το ΙΔΙΟ αυτοκινητο !

    • συμφωνω στη ογικη του βαρους (μονο ο Homo ειναι αντιθετος σε αυτο)…..διαφωνω εν μερη στο θεμα μειωσης βαρους που κανει η SUZUKI…..θελω να πω οτιγια να φτασεις ενα αυτοκινητο στον 1.5Τ δεν ευθυνεται ΜΟΝΟ το σασι……..

    • tabasco

      1580 το vitara;;Μηπως εβαλες πολλα ρε Μπαμπινο;;;Πανω απο 1300 δεν νομιζω να ειναι

    • Τοσο μου έβγαλε …

    • tabasco

      Δεν ξερω ποια ειναι η πηγη σου και δεν αμφιβαλω οτι εχεις δικιο αλλα στο γειτονικο blog/site/forum αναφερουν οτι ειναι 1200-1350 αναλογα τον κινητηρα/εξοπλισμο.Αν ισχυει κατι τετοιο η suzuki κανει πολυ καλη δουλεια στο θεμα βαρος

    • δεν βρηκα το ιδιο λινκ αλλα εδω το δινει απο 1455-1520…..
      http://www.globalsuzuki.com/automobile/lineup/grandvitara/spec/
      υ.γ αυτο τελικα ηταν απλα αμα πατησεις 5πορτο..σου βγαζει 1580 !

    • Mika

      Εχεις δικιο σ αυτο που λες, κι εδω, κι στο σχολιο σου παρακατω,αν και καποιοι Χομοπροφητες σκιζουν τα ρουχα τους πως το βαρος δεν ειναι αρνητικο πραγμα..
      Σκεψου ομως αν ποτε υποθετικα η Suzuki κατασκευαζε ενα αυτοκινητο στη πολυτελη κατηγορια του Α8, αν θα μπορουσε να κανει τετοιες οικονομιες κλιμακας σε υλικα και προδιαγραφες, ωστε να κανει υπαρκτη διαφορα..

  • Smartass

    1.Ευτυχώς που υπάρχει φωτογραφία για καταλάβουν όσοι είναι σχετικοί με το άθλημα
    ότι η δομή του αυτοφερόμενο αμάξωμα του Α8 αποτελείτε από:

    α. Από πολύ αλουμίνιο
    β. Από ατσάλι.
    γ. Aπo αστεία ποσότητα carbon, Το διαχωριστικό του χώρου αποσκευών με την καμπίνα των επιβατών και η εταζέρα .
    δ. Από ελάχιστη ποσότητα μαγνησίου.

    2. Ο τίτλος βέβαια του άρθρου αν μη τι άλλο είναι πιασάρικος.

    • SAMURAI-66

      Θες να πεις οτι απλα ειναι λογια ανευ αξιας τα οσα λενε με σκοπο τον εντυπωσιασμο και τιποτα αλλο γιατι το αποτελεσμα ειναι μακρυα απο οτι θελουν η προσπαθουν να παρουσιασουν και οχι κατι εξωπραγματικο?
      Δηλαδη μας δουλευουν οι γερμανοι?
      Ετσι να ξερουμε και να μην τρωμε χορταρακι τσαμπα οσοι δεν γνωριζουμε ακριβως οσα δημοσιευεις που συμφωνα με την φωτο απο οτι καταλαβαινω βλεπω οτι εχεις δικιο.
      Λογικα γνωριζεις περισσοτερα για να το λες αυτο πανω στον χωρο για αυτο σε ρωταω.

    • Smartass

      Nissan PM platform
      As of 2014 the GT-R was the only model built on Nissan’s Premium Midship (PM) platform, an evolution of the Front Midship (FM) architecture introduced in its 2001 (V35) Skyline. It is a hybrid unibody assembled on ultra-low-tolerance jigs similar to those used in racecar construction. Alcoa aluminum is used for the hood, trunk lid and outer door skins, with die-cast aluminum front shock towers and inner door structures. Outer body panels are stamped using multiple-strike coining process for added rigidity and precision. The chassis is stiffened with a carbon-composite front crossmember/radiator support.