Και ενώ πριν δύο μήνες είχαν κυκλοφορήσει φήμες ότι η Volkswagen σκέφτεται να καταργήσει το Up!, φαίνεται, όμως, ότι τα πάντα είναι υπό εξέταση, καθώς πλέον γίνεται γνωστό ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μετατραπεί ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.


Σύμφωνα με την πηγή, η γερμανική εταιρία είχε αρχικά εξετάσει “πιο συναρπαστικές” παραλλαγές του μοντέλου με βάση την υπάρχουσα PQ πλατφόρμα, ενώ είχε προταθεί και η μετάβαση του στην MQB πλατφόρμα. Όμως, ο επικεφαλής Volkswagen, Herbert Diess, απέρριψε και τις δύο ιδέες, καθώς θεώρησε ότι η πρώτη δεν θα απέφερε τα αναμενόμενα, ενώ η MQB θα ήταν πάρα πολύ ακριβή λύση.

Αντ ‘αυτού, ο Diess πρότεινε την εναλλακτική λύση που λέει το Up! και οι εκδόσεις του να γίνουν διαθέσιμες αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητα, και να τεθούν απέναντι στο Smart. Η απόφαση να βασιστεί το μοντέλο στην υπάρχουσα πλατφόρμα θα μειώσει το κόστος, και το αυτοκίνητο θα επωφεληθεί από τη τεχνογνωσία που αποκτήθηκε κατά την ανάπτυξη της MEB πλατφόρμας, στην οποία θα βασιστούν τα ID Buzz, ID Crozz και ID Hatch.

Στις σχετικές ειδήσεις, η εταιρία από το Wolfsburg επενδύει 653 εκατ. δολάρια στο εργοστάσιο της στην πόλη Pachecco της Αργεντινής. Από το 2020, η VW θα παράγει εκεί ένα ολοκαίνουριο SUV, το οποίο θα βασίζεται στην MQB πλατφόρμα και θα κυκλοφορεί στις αγορές της Νοτίου Αμερικής.

  • Smartass

    Θέτω εκ νέου την ρητορική ερώτηση: Όταν ένα μοντέλο δεν πουλάει, είτε κινούμενο με φυσικό αέριο είτε ως βενζινοκίνητο γιατί να πουλήσει ως ηλεκτροκίνητο;