Βρίσκεται στη Νότιο Κορέα, και το πλήρες όνομα της είναι: διεθνής επιχειρηματική συνοικία Songdo (Songdo International Business District). Είναι ακόμα υπό κατασκευή, αλλά ήδη μένουν σε αυτή 100.000 κάτοικοι, και όταν ολοκληρωθεί θα έχει έκταση περίπου 9.290.000 τ.μ., ενώ αναμένεται να κοστίσει 35 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η έξυπνη πόλη έχει σχεδιαστεί για να εξαλείψει την ανάγκη για οδήγηση και να χρησιμοποιήσει τη βιωσιμότητα ως μια οδό προς την οικονομική ανάπτυξη. Όσοι μένουν εκεί μπορούν να πάνε στη δουλειά τους είτε περπατώντας, χάρη στον μικτό αστικό σχεδιασμό, είτε χρησιμοποιώντας τα μέσα. Δίνει, δηλαδή προτεραιότητα στη μαζική μεταφορά, όπως τα λεωφορεία, το μετρό, και τα ποδήλατα, αντί των αυτοκινήτων.

Η πόλη χτίζεται σε “αναγεννημένη” γη, κατά μήκος της παράκτιας περιοχής Incheon, 65 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της πρωτεύουσας της Νότιας Κορέας, Σεούλ. Σύμφωνα με την εταιρία Gale International, που διαχειρίζεται την πόλη, αυτή θα τελειώσει μέχρι το 2020. Αυτή κατέχει 61% των μετοχών της χαλυβουργικής Songdo, η Posco έχει 30%, και το υπόλοιπο 9% αγοράστηκε από την Morgan Stanley Real Estate.

Ο Stan Gale, πρόεδρος της Gale International δήλωσε:

Αυτό που βλέπετε σήμερα στο Songdo, είναι μια συμπαγής πόλη και μια πόλη που είναι ιδανική για πεζούς, είναι το ακριβές αποτέλεσμα αυτής προσέγγισης κατά τον προγραμματισμό.

Το 40% της έκτασης της πόλης είναι υπαίθριοι χώροι αναψυχής, διαθέτει σχεδόν 26 χλμ. ποδηλατοδρόμους, κεντρικό πάρκο και πλωτές οδούς, που βασίζονται στην αισθητική του Central Park της Νέας Υόρκης, και στα κανάλια της Βενετίας.

Το πλεονέκτημα της οικοδόμησης μιας πόλης από το μηδέν, σημαίνει ότι κατά τον σχεδιασμό της έχει επενδυθεί η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, που δεν έχει ακόμη καθιερωθεί σε άλλα μεγάλα αστικά κέντρα.

Παράδειγμα είναι το σύστημα αποκομιδής απορριμμάτων, καθώς η πόλη Songdo δεν έχει ανάγκη από απορριμματοφόρα οχήματα. Αντ ‘αυτού, όλα τα απόβλητα (σπιτιών ή γραφείων) “απορροφούνται” μέσω μιας σειράς υπόγειων σωλήνων, που οδηγούν σε εγκαταστάσεις διαλογής. Εκεί τα σκουπίδια επεξεργάζονται, καθαρίζονται και υφίστανται επεξεργασία, για να χρησιμοποιηθούν ως πηγή ενέργειας.

Τέλος, χρησιμοποιώντας ένα αστικό σχέδιο μικτής χρήσης, τα κτίρια διαμερισμάτων και οι επιχειρήσεις είναι όλα χτισμένα εντός 12 λεπτών από στάσεις λεωφορείων ή μετρό. Ανάλογο σχέδιο έχει και η Σαουδική Αραβία, που θέλει να κατασκευάσει μια “σούπερ πόλη”, που θα διαθέτει όλες τις τελευταίες τεχνολογικές και μοντέρνες ανέσεις.