Μία από τις λίγες αλλαγές αλλά σημαντικές αλλαγές που θα φέρουν τα νέα μονοθέσια είναι η Halo προστασία. Η FIA θέλει να αυξήσει ακόμα περισσότερο την ασφάλεια των οδηγών, γι’ αυτό και από την επόμενη χρονιά θα έχουμε προστασία του κεφαλιού, κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά στην ιστορία του αθλήματος.

Αυτό δεν είναι ό,τι πιο ευχάριστο για τους τεχνικούς στα εργοστάσια, διότι θα πρέπει να ενσωματώσουν όσο καλύτερα γίνεται το σύστημα στα μονοθέσιά τους, κάτι που δεν έχει τελειοποιηθεί ακόμα, τουλάχιστον σύμφωνα με τα λεγόμενα του Paddy Lowe, Τεχνικού Διευθυντή της Williams.

Είναι ένα μεγάλο project για το μονοθέσιο. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε πάνω σε αυτό, και η ενσωμάτωση είναι αρκετά δύσκολη. Υπάρχουν πολλά υψηλά φορτία για να φιλοξενήσουμε, οπότε πιστεύω πως ο μεγαλύτερος αντίκτυπος θα είναι στη δομή και όχι στην αεροδυναμική. Υπάρχει κάποια απόδοση στον σχεδιασμό του Halo.

Όπως λέει ο Βρετανός, το μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι το βάρος και όχι η αεροδυναμική, καθώς η εκεί ο αντίκτυπος θα είναι ο μικρότερος απ’ ό,τι μπορεί πολλοί να πιστεύουν.

Πιθανώς, το βασικό είναι πόσο αποτελεσματικά μπορείς να παρέχεις την κατάλληλη τοποθέτηση για να ικανοποιήσεις τα φορτία, πόσο βάρος θα πρέπει να πετάξεις στο πρόβλημα; Επειδή όλα είναι βάρος. Υπάρχουν κάποιες μικρές αεροδυναμικές επιδράσεις. Δεν το έχουμε δει σαν ένα μεγάλο project, η ζημιά δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Υπάρχει ένα περιθώριο για βελτίωση, αλλά όχι μεγάλο.