Η Alpina είχε πιάσει στα χέρια της την BMW Σειρά 8 (E31) εκεί στις αρχές τις δεκαετίας του ’90 και είχε κάνει μαγικά.


Η γερμανική εταιρία είχε κατασκευάσει 97 αυτοκίνητα βασισμένα στην 850i/Ci, με την B12 5.0 Coupe να αποδίδει 350 άλογα και να συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο. Όμως, το αυτοκίνητο που βλέπεις στις φωτογραφίες είναι ένα από τα 57 που κατασκεύασε και βασιζόταν στην 850CSi, και συνδυαζόταν με ένα 6-ταχυτο χειροκίνητο ή ένα Shifttronic κιβώτιο.

Ο 5,6-λίτρων V12 της 850CSi είχε υπερκυβιστεί στα 5,7 λίτρα, με την Alpina B12 5.7 Coupe να αποδίδει 412 άλογα και 570 Nm ροπή. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να πιάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,8 δευτ., με την τελική της ταχύτητα να φτάνει τα 300 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο εκτός από τις μηχανικές βελτιώσεις, διαθέτει αλλαγές στην εμπρός ανάρτηση, τις 18άρες ζάντες της Alpina με ελαστικά 245/40 εμπρός και 285/35 πίσω, μαζί με κάποιες συντηρητικές στιλιστικές επεμβάσεις, ενώ το καπό είναι από carbon και διαθέτει επιπλέον οπές για την ψύξη του κινητήρα.

Το 6-τάχυτο Shifttronik ήταν ο προπομπός των SMG κιβωτίων της εταιρίας, και καθώς άλλαζες ταχύτητα, ο συμπλέκτης αυτόματα χειριζόταν από τον λεβιέ.

Από το 1993 έχει διανύσει μόλις 8.991 χλμ., με την τιμή πώλησης να ανέρχεται στα €400.000 ευρώ, τα οποία είναι υπερβολικά, όσο συλλεκτική αξία να έχει το αυτοκίνητο.

  • Renesis1
  • Anestis Genk

    Η καλύτερη BMW ever μετά την Μ1

  • SAMURAI-66
  • hellboy

    οχι αυτη οχι…… την κοκκινη που μου εκλεισε το ματι.. εκει που ειναι φωτογραφια διπλα διπλα ναι.. αν και δεν ειναι αλπιν…. κανει καλυτερο μπαμ..

  • ThePetrolhead

    Οσο κι αν λατρευω τις Μπεμπες -ειδικα της Alpina- 400.000 ειναι πολλα. ειδικα αν σκεφτεις οτι για μια χειροκινητη cabrio Murcielago ζητουν 375.000!!