Από τα μέσα της σεζόν περιμέναμε πως θα υπάρξουν αλλαγές στα ελαστικά για την ερχόμενη σεζόν. Φέτος, αυξήθηκαν οι διαστάσεις, προκειμένου να αυξηθούν σημαντικά τα επίπεδα πρόσφυσης και τα μονοθέσια να γίνουν 5-6 δευτερόλεπτα ταχύτερα συγκριτικά με αυτά του 2015. Επιπλέον, οι γόμες έγιναν λίγο πιο σκληρές, αφού η Pirelli φοβήθηκε πως τα περσινά ελαστικά δε θα άντεχαν τα αυξημένα φορτία.

Έτσι, στους περισσότερους αγώνες, είδαμε μόλις ένα pit stop, αφού τελικά τα ελαστικά αποδείχθηκαν πιο σκληρά απ’ ό,τι περίμεναν οι περισσότεροι. Ο Ιταλός κατασκευαστής αποκάλυψε πως το 2018 τα μονοθέσια θα φορέσουν εφτά γόμες slicks ελαστικών, αντί για πέντε που είχαμε μέχρι φέτος. Όλα τα ελαστικά έγιναν πιο μαλακά συγκριτικά με πέρυσι, ενώ πλέον υπάρχει η ροζ hypersoft γόμα, όπως μας είχε προϊδεάσει η εταιρεία.

Το «ουράνιο τόξο» ολοκληρώνει μία πολύ σκληρή γόμα, η οποία θα πάρει το πορτοκαλί γόμα της φετινής σκληρής, ενώ η σκληρή του 2018 θα φέρει πάνω της το μπλε χρώμα. Ο επί κεφαλής του αγωνιστικού τμήματος, Mario Isola, δήλωσε:

Είναι η μαλακότερη γόμα που είχαμε μέχρι στιγμής στη Formula 1. Αποφασίσαμε, όχι απλώς να μετακινήσουμε όλο το εύρος κατά μία μαλακότερη γόμα, αλλά να εισάγουμε και μία ακόμα πιο μαλακή γόμα, την ροζ hypersoft. Είναι προφανώς μία γόμα που αναπτύξαμε για πίστες με πολύ μικρή φθορά. Το καταλάβαμε αυτό, μετά από τις μοναδικές συνθήκες της φετινής σεζόν, ότι κάποιες από τις φετινές γόμες ήταν ίσως συντηρητικές.

Τα ελαστικά που έχουμε δημιουργήσει για το 2018 το αντιμετωπίζουν αυτό, σύμφωνα με τον στόχο του να έχουμε δύο pit stops στις περισσότερες πίστες. Ωστόσο, η θεμελιώδης ιδέα του σχεδιασμού των ελαστικών δεν έχει αλλάξει για την επόμενη χρονιά, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά που όλοι οι οδηγοί εκτίμησαν φέτος, επιτρέποντάς τους να πιέσουν σκληρά από την αρχή μέχρι το τέλος κάθε stint.

Η πρώτη γεύση των νέων ελαστικών θα παρθεί από τις ομάδες και τους οδηγούς στο τελευταίο φετινό τεστ, στις 28-29 Νοεμβρίου στην πίστα του Abu Dhabi.