Φαίνεται ότι δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι τις 4 Δεκεμβρίου, καθώς σχεδόν κάθε μέρα γίνονται γνωστές νέες πληροφορίες για το πρώτο superSUV, και βλέπουμε νέες φωτογραφίες του νέου μοντέλου της Lamborghini.


Από τις σημερινές φωτογραφίες φαίνεται ξεκάθαρα ότι η Urus έχει παραμείνει εντυπωσιακά πιστή στον σχεδιασμό που μας έδειξε το concept, πριν από πεντέμισι χρόνια, με το αμάξωμα να είναι γεμάτο έντονες ακμές. Όπως η Bentley Bentayga, το Audi Q7 και η Porsche Cayenne, η Urus βασίζεται στην πλατφόρμα MLB Evo του VW Group, με το μήκος της να είναι στα 5,1 μέτρα, το πλάτος της να αγγίζει τα 2 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο τα 3 μέτρα.

Είναι επιβλητική, με την μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με τα παραπάνω μοντέλα να είναι το ύψος, το οποίο είναι 10 εκατ. πιο χαμηλό σε σχέση με την Bentayga και το Q7, που μαζί με την κεκλιμένη γραμμή της οροφής, χαρίζουν στην Urus μια σαφώς πιο επιθετική όψη.

Κάτω από το μυώδες καπό της Urus υπάρχει ο 4,0-λιτρος twin-turbo V8 κινητήρας, που κινεί μεταξύ άλλων την νέα Porsche Cayenne Turbo και αποδίδει 650 άλογα με 800 Nm ροπή. Αυτός συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο κιβώτιο, με μετατροπέα ροπής, ο οποίος στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς με default αναλογία 40/60 (εμπρός/πίσω), με την μέγιστη τιμή να είναι 87% πίσω και 70% μπροστά.

Το βάρος της Urus ανέρχεται στα 2.154 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 302 χλμ/ώρα. Μάλιστα η Urus μπορεί να σημειώσει στο Nardo τον ίδιο χρόνο με αυτόν της Huracan. Σε διάφορες δοκιμές που έγιναν, το μοντέλο κατάφερε να σημειώσει χρόνο 0-100 χλμ/ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα.

Οι μπροστά κεραμικοί δίσκοι είναι διαστάσεων 440 χλστ. και συνδυάζονται με 10πιστονες δαγκάνες, οι πίσω 371 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες και φορά ζάντες 21″ με ελαστικά Pirelli P Zero. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν και ζάντες 22″ ή 23″.

Στο εσωτερικό, όπως βλέπεις και από τις νέες φωτογραφίες, η καμπίνα του ιταλικού SUV αναπόφευκτα φέρει αρκετά στοιχεία από την Audi. Πιο συγκεκριμένα, στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει η μεγάλη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, 10,1 ιντσών. Λίγο πιο κάτω υπάρχει άλλη μια οθόνη για τον έλεγχο του κλιματισμού, όμοια με αυτή που έχουμε δει στα νέα A8 και A7, η οποία έχει διαγώνιο 8,6 ίντσες.

Στο κάτω τμήμα της κεντρικής κονσόλας, βλέπουμε τον διακόπτη του ANIMA (Adaptive Network Intelligence Management), δηλαδή των διαθέσιμων προγραμμάτων οδήγησης.

Ο οδηγός θα έχει την δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ έξι προγραμμάτων, τα εξής: Strada (για καθημερινή χρήση στον δρόμο), Sport (για πιο σβέλτες μετακινήσεις), Corsa (για χρήση εντός πίστας), Sabbia (για κίνηση σε άμμο), Terra (για κίνηση εκτός δρόμου) και Neve (για κίνηση στο χιόνι).

Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός, διαθέτοντας την έκδοση της δεύτερης γενιάς του Virtual Cockpit της Lamborghini. Ακόμα, υπάρχουν εξαγωνικοί αεραγωγοί, που χαρίζουν στην καμπίνα μια σπορ εμφάνιση, ενώ τα πάντα είναι επενδυμένα με δέρμα.

Τα καθίσματα φαίνεται να προσφέρουν αξιοπρεπή ποσότητα πλευρικής στήριξης, ενώ υπάρχει και ένα φαρδύ κεντρικό υποβραχιόνιο, με διπλό άνοιγμα.

Μπροστά του υπάρχουν δύο ποτηροθήκες και μερικά “φυσικά” κουμπιά. Οι παρατηρητικοί θα δουν τα ψηλά τοποθετημένα tweeters στις εμπρός κολόνες, και τις πόρτες χωρίς πλαίσια για τα παράθυρα.

  • MPAMPIS

    θα τρίζουν τα κόκαλα του Ferruccio…

    • γιατι ??εδω τρακτερ βγαζει !!!

    • MPAMPIS

      μα αυτό εδω μυρίζει vw audi k skoda

    • και η gallardo…και η Huracan μυριζουν audi……….το κακο που ειναι ?

  • Bon Viveur

    Copy paste vw… Μεγάλη ξεφτίλα για την μάρκα. Άντε μηχανικά, σασί να το παραβλεψει κανείς γιατί δεν έχει άμεση οπτική επαφη, αλλά στο εσωτερικό ακριβώς ίδια εξαρτήματα με τις υποδεεστερες μάρκες του γκρουπ?

  • xtra

    βλαχιά !

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Δυναμική μα δε ταιριάζει με το χαμηλό supercar/sport προφίλ της Lamborghini. Τι το θέλει το SUV έλεος με αυτή τη μόδα ακόμα και η Ferrari θα κάνει. Η ξεφτίλα των σπορ εταιρειών είναι αυτή η κατηγορία.

  • mixalhs7

    Δεν είμαι φαν των suv πόσο μάλλον της νέας κατηγορίας supersuv (που ξεκινά πρώτη η Λαμποργκινι όπως έκανε και τότε με τα supercars).

    Απο τις πληροφορίες που έχουμε δει μέχρι σήμερα, νομίζω πως το προτζεκτ κινείτε σε ορθολογικά για την εποχή πλαίσια και στο μόνο που χάνει κατά τη γνωμη μου είναι η χρήση κινητηρα μικρότερου από V12.
    Ξερω πως οι μικρότεροι turbo κινητήρες είναι το must της εποχής αλλά η Λαμποργκινι είναι παραδοσιακά ένα κλικ πιο μακριά από τις mainstream λογικές.

    Στα θετικά σημεία για μένα είναι η χρήση της σχεδιασμένης και δοκιμασμένης απο την Πορσε πλατφόρμας, που σημαίνει πως θα στρίβει αξιοπρεπώς και των εσωτερικών εξαρτημάτων της audi που όπως σε aventador gallardo huracan έχει αποδειχθεί πως λειτουργούν αξιόπιστα σε αντίθεση με το κακό της παρελθόν.

    Λογικα θα εχει απήχηση στο κοινό που στοχεύει (ανοίγοντας παράλληλα το δρόμο στη Φεραρι για supersuv πιο πάνω απο την urus) και δεν πιστεύω να έχει την τύχη του rebadged cheetah LM002 που έφτιαξε τότε η Κράισλερ.

    • η cayenne turbo S δεν μπορει να θεωρηθει το πρωτο SuperSUV ????

    • mixalhs7

      Καλή ερώτηση!
      Εξαρτάται απο πια σκοπιά το βλέπεις.
      Το καγιεν λανσαρίστηκε ως πολυτελές sports suv με την turbo s να είναι στη γκάμα του η πιο γρήγορη εκδοχή απ τις υπόλοιπες.
      Αν αναλογιστείς πως η Λαμπο είναι ένα σκαλί πιο πάνω απο την καγιεν turbo s και πως η Λαμποργκινι είναι συνδεδεμένη με τον ορο supercar άρα θα πω πως η Urus είναι το πρώτο supersuv.
      Άλλωστε στη γερμανική κουλτούρα δεν υπαρχει ο όρος supercar. Υπάρχουν οι όροι sportscar ή super sportscar.

    • δεν θα διαφωνησω…
      απλα οταν λανσαριστηκε η καγιεν δεν υπηρχαν τοσα πολλα SUV…οποτε και λογικο να μην το παρουσιασουν ετσι ??

    • mixalhs7

      Για να βαλουν οι γερμανοι τη λεξη super μπροστα απο ενα μοντελο τοτε αυτο πρεπει να ειναι περιορισμενη παραγωγης τεχνολογικα καινοτομο και υπερυψηλων επιδόσεων. Hyper με λιγα λογια! Την 911 πχ δεν την λενε supercar. H ιδια λογικη ισχυει και στο καγιεν.

    • την 918 και την carrera GT τις εχουν χαρακτηρισει SUPER ???
      την GT3 ???

    • mixalhs7

      Ολες οι 911 ειναι sportscar και κακος τα media τις αποκαλουν supercar. Η 959 η CGT & 918 ειναι super sportscar. Ετσι τα αποκαλουν επισημα εκει περα, οχι supercars!

    • στην ουσια ομως δεν ειναι ???? αλλιως τι θεωρουν οι γερμανοι supercar ??

    • mixalhs7

      Δεν υπαρχει ο ορος supercar στο λεξικο τους. Δεν ξερω γιατι,ισως επειδη μαρκετινιστικα ειναι συνεδεμενος με εξωτικες κατασκευες απο Ιταλια μερια. Αν το καλοσκεφτεις πχ αυτοκινητο απεναντι στην 488 δεν εχουν. Ισως το R8 V10 αλλα αυτο αν και δεν ειναι εντελως exotic suprecar ειναι μια (προσφατη) εξαιρεση στο κανονα.

    • Why no twin-turbo W12, like the Bentayga?
      “China,” says Maurizio Reggiani. That nation’s rather arbitrary tax policy goes exponential based on displacement. Anything above 4.0 liters comes with crippling luxury surcharges.

    • mixalhs7

      To κατανοω γι αυτο θα εβρισκα πιο λογικο να εβγαζαν απευθειας 100% ηλεκτρικο suv με extreme επιδοσεις! Τεσπα περι ορεξεως..

  • Mikoyan Gurevic

    Αυτό είναι Audi και όχι Lamborghini. Μειώνεται το κύρος της εταιρείας πλέον. Καμιά προσωπικότητα, το εσωτερικό θυμίζει VAG και τα εξαρτήματα δεν είναι καν ξεχωριστά. Πρέπει να γυρίσει σε Ιταλικά χέρια και άμεσα…

    • σε ιταλικα δεν ηταν και κοντεψε να χαθει ??

    • Mika

      Αστο να μας λειπει αυτο το εργο..
      :p
      Μια χαρα ειναι η Lambo τωρα, ανθει γενικως και μεγαλουργει…

  • Smartass

    Ποιος είναι ο κατασκευαστής των σούπερ ουάου ελαστικών που επιτρέπουν στο πανάκριβο μπαούλο με ρόδες να κινηθεί επί παντός εδάφους και καταστάσεως;;;;
    Από ότι κατάλαβα αν σηκώσουμε σε 4 ανυψωτικά ένα Audi Q7, μια Bentley Bentayga, μια Lambo Urus, μια Porsche Cayenne και κοιτάξουμε προσεκτικά το κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά από κάτω, θα καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι βλέπουμε το ίδιο αυτοκίνητο Χ4 φόρες.

    ΥΓ. Όπως έλεγε ο μεγάλος Βλάσσης, Τρομερό……….. φοβερό…………. πάρα πολύ ωραίο………….

    • η Pirelli προμηθεύει με ελαστικά την Lamborghini, με την Urus να φοράει τα Scorpion στις ζάντες 21 ινστών, και τα P Zero Corsa στις ζάντες 22 και 23 ιντσών.
      το σημερινό Touareg δεν “πατάει” στην MLB Evo πλατφόρμα, το επόμενο θα την χρησιμοποιεί.
      από την άλλη, σε αυτή βασίζονται τα νέα Α4, Α5, Α7, Α8 και Q5, με την Lamborghini να έχει κάνει περαιτέρω ενισχύσεις, όπως είναι απόλυτα λογικό.

  • ThePetrolhead

    Τα ιταλικα στο διακοπτη επιλογης προγραμματος οδηγησης και η ιταλικη σημαια στο τιμονι δεν σε κανουν πλεον “Lamborghini”. Καμια σχεση με το LM002

    • τι εννοεις καμια σχεση με το LM002 ?

  • Mika

    To αυτοκινητο θα ειναι επος, για το χαρακτηρα και τη κατηγορια του…