Πριν από επτά μήνες, αποφασίστηκε πως θα περιοριστούν σημαντικά τα Shark Fin και T-Wing στα μονοθέσια του 2018, το οποίο γίνεται κυρίως για αισθητικούς λόγους. Το θέμα συζητήθηκε αρκετά μέσα στη χρονιά, αφού είχε αποφασιστεί πως το Shark Fin θα υπάρχει, απλά θα είναι σε πολύ μικρότερο βαθμό συγκριτικά με φέτος.

Στο Strategy Group του Νοεμβρίου, λήφθηκε η απόφαση για οριστική κατάργηση του Shark Fin στα μονοθέσια του 2018. Οι σχεδιαστές έχουν ξεκινήσει εδώ και μήνες να δουλεύουν πάνω στα μονοθέσια της επόμενης χρονιάς και θα πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη πλέον προσοχή στο συγκεκριμένο μέρος του μονοθεσίου, αφού απαιτείται κάποια δουλειά, όπως λέει και ο Τεχνικός Διευθυντής της Force India, Andrew Green.

Θα περιπλέξει λίγο τα πράγματα. Σημαίνει ότι θα πρέπει να αναπτύξουμε μέρη του μονοθεσίου που δεν είχαμε αναπτύξει επειδή υποθέσαμε ότι το κάλυμμα του κινητήρα θα έκανε το ίδιο. Τώρα, δεν είναι έτσι, οπότε θα πρέπει να αναπτύξουμε ανάλογα κομμάτια του μονοθεσίου. Δεν είναι μεγάλο πράγμα, αλλά είναι κάτι που πρέπει να κάνουμε, και πιστεύαμε ότι δεν θα έπρεπε να κάνουμε.

Η McLaren ήταν από την αρχή αντίθετη στην κατάργηση, γι’ αυτό και προσπάθησε να αλλάξει τα σχέδια, κάτι που απαιτούσε ομόφωνη απόφαση. Έτσι, ο Eric Boullier, επί κεφαλής των Βρετανών, εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η ομάδα του θέλουν να ακολουθήσουν ό,τι είχε συμφωνηθεί την άνοιξη.

Δεν καταλαβαίνω γιατί ο καθένας έκανε κάτι άλλο έξω από τους κανονισμούς. Έχει ψηφιστεί μήνες πριν να μην έχουμε Shark Fin, απλά ένα είδος μικρού shark fin. Αυτό είναι στους κανονισμούς για τον επόμενο χρόνο. Κάποιες ομάδες πίστεψαν ότι θα αλλάξει ξανά, και ήθελαν να κρατήσουν το μεγάλο shark fin.

Μετά, συζητήθηκε να έχουμε ένα είδος σαν της Mercedes και στο τέλος θυμίσαμε σε όλους τι είχε ψηφιστεί πριν από έξι μήνες. Ο κόσμος θα πει: «Θα πρέπει να το αλλάξουμε, έχουμε δουλέψει στην αεροδυναμική σήραγγα.» Κανένα πρόβλημα, γνωρίζετε τους κανονισμούς. Δεν υπάρχει συζήτηση. Είναι αυτό που είναι.