Βγάλε εισιτήρια, φεύγεις γρήγορα για τη Νέα Ζηλανδία γιατί σου έχω ένα σπάνιο και εμβληματικό αγωνιστικό. Όπως θα διάβασες και στον τίτλο, στη χώρα της Ωκεανίας βρίσκεται προς πώληση μια από τις πρώτες BMW M3 E30 GroupA που κατασκευάστηκαν. Το εν λόγω αγωνιστικό είναι κατασκευής 1987 και μία από τις τέσσερις Μ3 Ε30 που “κατέβασε” η μαμά BMW στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού της ίδιας χρονιάς. Ήταν της ομάδας CiBiEmme (με δύο Μ3 αγωνίστηκε η Schnitzer και με μία η Bigazzi), σε ένα πρωτάθλημα που χαρακτηρίστηκε από αποκλεισμούς της Ford (με τα λατρεμένα Sierra RS Cosworth της Eggenberger) και της BMW λόγω τεχνικών παρατυπιών. Mε τη συγκεκριμένη Μ3 αγωνίστηκαν σπουδαία ονόματα WTCC, όπως οι Johnny Cecotto και Gianfranco Bracatelli, μάλιστα, στην πίστα της Dijon κατέκτησαν τη νίκη, στο Bathurst την έφεραν στην έβδομη θέση γενικής και πρώτη στην κατηγορία, για να συμπληρωθεί η σεζόν με μια τέταρτη θέση στο Calder Park και μια πέμπτη στο Fuji.
Oι επιτυχίες ήρθαν στο πρωτάθλημα της Νέας Ζηλανδίας, με τον Brett Rilley οδηγό να τη φέρνει στη δεύτερη θέση της τελικής κατάταξης το 1989, ομοίως ένα χρόνο μετά ο Denny Hulme και τελικά το 1991, ο Brett Riley κατέκτησε τον τίτλο.
Αρχές της δεκαετίας του 2000, ανακατασκευάστηκε και από τότε, πέρα από το πρωτάθλημα της Νέας Ζηλανδίας, έχει λάβει μέρος και σε αντίστοιχα πρωταθλήματα στην Ευρώπη και στην Αυστραλία. Μηχανικά είναι σαν καινούρια και έχει πρόσφατα βαφτεί, ενώ έχει διατηρήσει τα χρώματα της αγωνιστικής της εμπλοκής.
Κάτω από το καπό συναντάμε τον γνωστό τετρακύλινδρο S14 των 2,3 λίτρων και των 300 περίπου ίππων, ο οποίος δέχθηκε τις περιποιήσεις, όπως και το κιβώτιο ταχυτήτων, για να είναι ετοιμοπόλεμα κάθε στιγμή. Ο ιδιοκτήτης, μαζί με την “Βαυαρή”, δίνει μια τετράδα BBS με βρόχινα ελαστικά, ένα κιβώτιο ταχυτήτων της Getrag και ένα διαφορικό.
Η τιμή είναι λίγο τσουχτερή, 620.000 δολάρια Νέας Ζηλανδίας, ήτοι 361.000 ευρώ, αν προτιμάς. Αλλά, ούτως ή άλλως, δεν αγοράζεις ένα τυχαίο αγωνιστικό, αλλά ένα από τα πιο πετυχημένα αγωνιστικά όλων των εποχών. Ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για τους αγώνες και όχι μια μεταποιημένη έκδοση παραγωγής για να συμμετέχει στους αγώνες.