Δύο είναι οι “ασθενέστεροι” κινητήρες που μπορείς να αγοράσεις σήμερα σε μια Porsche. Ο 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος σε σειρά, απόδοσης 252 ίππων, της Macan, και ο 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος boxer των 718 Boxster και Cayman, απόδοσης 300 ίππων.
Και σύμφωνα με τον Michael Steiner, μέλος της εκτελεστικής επιτροπής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, αυτοί θα παραμείνουν οι μικρότεροι κινητήρες που θα τοποθετηθούν σε μοντέλο της εταιρίας από την Στουργάρδη. Κοινώς δεν κάνουν περαιτέρω downsizing, με τον Steiner να προσθέτει:
Θα μπορούσαμε να κάνουμε κι άλλο downsizing, ακόμη και κάτω από τα 2 λίτρα, αλλά αν θέλετε να έχετε καλή απόδοση και πολύ ακριβή και γρήγορη αντίδραση σε οποιαδήποτε κίνηση του πεντάλ του γκαζιού, χρειάζεστε ροπή, όχι μόνο δύναμη. Η υβριδοποίηση θα αποτελούσε λύση για την παροχή ροπής. Σε κάποιο σημείο, δεν θα έχει νόημα να μικρύνουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και να βάλουμε όλο και περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια στο αυτοκίνητο. Έρχεται το σημείο που δεν έχει νόημα πια, οπότε θα κάναμε ένα πλήρως ηλεκτρικό.
Κλείνοντας, ο Steiner εξήγησε ότι θα μπορούσαν να εξελίξουν έναν μικρότερο κινητήρα, ακόμη και 1-λίτρου, όπως απέδειξε η αγωνιστική 919 Hybrid, αλλά η εφαρμογή του δεν έχει τόση σημασία στα αυτοκίνητα παραγωγής, λέγοντας:
Από τεχνικής πλευράς, κάναμε το πείραμά μας στην αγωνιστική 919. Αυτός ο κινητήρας είναι downsized το έπακρο. Ο κινητήρας της 919 είναι μόλις 2 λίτρα, αλλά παράγει πάνω από 900 ίππους. Αυτό κατέστη δυνατό μόνο λόγω του ηλεκτροκίνητου συστήματος, το οποίο είναι σε θέση να παρέχει τεράστια ροπή. Το σύστημα θα ήταν πάρα πολύ βαρύ και περίπλοκο για ένα αυτοκίνητο δρόμου, οπότε ένα πλήρως ηλεκτρικό θα είχε νόημα να αποκτήσει καθαρότερη Porsche απόδοση.