Η Lynk & Co ξεκίνησε στις 17 του Δεκέμβρη να δέχεται προ-παραγγελίες για το πρώτο της μοντέλο, του 01 και όπως αποδείχτηκε, οι Κινέζοι καταναλωτές το αγκάλιασαν πέρα από κάθε προσδοκία.

Μέσα σε μόλις 2 λεπτά και 17 δευτερόλεπτα, η Lynk & Co πήρε 6.000 παραγγελίες, κάτι που σημαίνει πως κάθε δευτερόλεπτο δέχτηκε περίπου 44 παραγγελίες. Η τιμή του Lynk & Co 01 στη Κίνα κυμαίνεται μεταξύ 20.000 και 26.000 ευρώ και επί του παρόντος, προσφέρεται μόνο στη τοπική αγορά. Μέσα στο 2019 θα ξεκινήσει εμπορική πορεία στην Ευρώπη, ενώ από το 2020 θα πωλείται και στην αγορά των ΗΠΑ.

Το πρώτο μοντέλο της Lynk & Co έχει σχεδιαστεί, αναπτυχθεί και θα κατασκευάζεται στη Κίνα. Χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα CMA της Volvo, την ίδια που χρησιμοποιεί και το Volvo XC40. Το crossover έχει μήκος 4,53 μέτρα, πλάτος 1,85 μέτρα, ύψος 1,65 μέτρα, με το μεταξόνιο να ανέρχεται στα 2,73 μέτρα.

Κίνηση παίρνει από τον τρκύλινδρο 1.500αρη κινητήρα απόδοσης 182 ίππων, από την plug-in υβριδική έκδοση του απόδοσης 223 ίππων και από έναν 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο απόδοσης 243 ίππων. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικά κιβώτια και με αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη με 6 και 7 σχέσεις, που στέλνουν στην κίνηση στους μπροστά ή σε όλους τους τροχούς, ενώ στα σκαριά βρίσκεται και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Από πλευράς ασφαλείας, το Lynk & Co 01 εφοδιάζεται με όλα τα παθητικά συστήματα της Volvo, όπως τα συστήματα αυτόματης πέδησης, προειδοποίησης σύγκρουσης, ενεργό cruise control, ειδοποίησης τυφλού σημείου, ανίχνευσης πεζών και αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας.

Το Lynk & Co 01 στοχεύει να γίνει το “πιο συνδεδεμένο αυτοκίνητο του σήμερα”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να είναι συνεχώς συνδεδεμένο στο Internet, με το αυτοκίνητο να έχει το δικό του cloud. Επίσης φέρει ένα κουμπί που με το πάτημα του επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του να μοιράζεται το αυτοκίνητο με άλλους, μέσω ενός κοινόχρηστου ψηφιακού κλειδιού. Η ίδια δυνατότητα θα προσφέρεται επίσης και από την Volvo το επόμενο έτος, με μια εφαρμογή στα smarphones να αντικαθιστά το κλασσικό κλειδί. Το εσωτερικό του δείχνει πολυτελές, με δερμάτινες επενδύσεις, αλουμινένια διακοσμητικά και κομψή, σύγχρονη εμφάνιση.

Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης πως προσφέρει εγγύηση εφόρου ζωής στα μοντέλα της, όπως και δωρεάν υπηρεσίες συνδεσιμότητας.

  • SAMURAI-66

    Δεν το λες και μικρη επιτυχια αν και με συνολικο πληθυσμο 1.5 δισ. ψυχων και με τουλαχιστον τα 500 απο αυτα να ειναι σε αναζητηση καλυτερης ζωης απολαμβανοντας σχετικα υψηλο εισοδημα τα νουμερα μονο εντυπωσιακα δεν δειχνουν

    • Christos Dimou

      Πιθανά θα έτρεχε κάποια προσφορά. Εξ ου και το μέγεθος των παραγγελιών. Πάντως 5,000 οχήματα σε μία αγορά 24,000,000 δεν είναι τίποτα.

  • Φωτόνιον

    Ασχημούτσιτκο έξω (απ όλες τις πλευρές), αλλά μέσα μ’αρέσει.
    Προφανώς, εάν ποτέ έρθει Ευρώπη (και δη Ελλάδα), η τιμή του θα ξεπεράσει τα 25 χιλιάρικα λόγω δασμών. Και το ερώτημα είναι: Θα έδινες 25-31+ χιλιάρικα για κινέζικο;;;

    • Christos Dimou

      Ναι θα έδινες. Όπως δίνεις 1200€ για ένα Κινεζικής συναρμολόγησης και ελέγχου iphone.

  • Smartass

    Αρχίζουν να μαζεύονται μαύρα σύννεφα πάνω από την γηραιά.
    Όταν έσκασε μύτη το QOROS 3 στας Ευρώπας χτύπησε 5αρια στο EURONCAΡ το 2013.
    Τώρα γιατί δεν έπιασε στη αγορά δεν ξέρω.
    https://www.euroncap.com/en/results/qoros/3-sedan/8887

    • Christos Dimou

      Δεν έπιασε γιατί ήταν ακόμα ένα ακριβό σχετικά. μικρό. Το συγκεκριμένο που θα είναι το budget Volvo μάλλον θα έχει καλύτερη τύχη.

  • Mika

    Αξιολογη προσπαθεια, σε σχεση με κατι αλλα….Ωραιο εσωτερικο, φορτωμενο εξωτερικο, ιδιως πισω….