Είναι τέτοια τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι επιδόσεις του Model S, μετά την τελευταία αναβάθμιση της Tesla, που έχει αποδείξει ότι τίποτα δεν μπορεί να σταθεί δίπλα του με ρεαλιστικές πιθανότητες να το κερδίσει στην ευθεία. Και η Mercedes-AMG E63 S δεν αποτελεί εξαίρεση.

Αυτή φορά έναν twin-turbo V8 κινητήρα, 4,0-λίτρων, ο οποίος παράγει δύναμη 612 αλόγων και 850 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το σύστημα 4κίνησης, επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα, σε 3,4 δευτερόλεπτα, όταν η τελική του είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ/ώρα, η αν την ξεκλειδώσεις φτάνει μέχρι τα 300 χλμ/ώρα.

Από την άλλη, το Model S P100D διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες (έναν για κάθε άξονα), με την συνολική τους απόδοση να φτάνει τα 605 άλογα και τα 931 Nm ροπής. Επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,4 δευτ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 χλμ/ώρα.

Bonus: O Chris Harris έπιασε στα χέρια του ένα Model S P100D, και το δοκίμασε απέναντι στην Porsche 911 R.

  • εκει στην βρετανια δεν τα επιδοτουν τα TESLA ???? 50.000 περισσοτερα ???????
    χαλαρα την mercedes……….

    • Mika

      Κι ειχε ηδη και τα ηλεκτρικα του θεματα, πριν ξεκινησει η κοντρα!
      :p

  • rous

    Στα 400 μέτρα χάνει, αλλά μετά το Tesla θα τρώει ξύλο.
    Mercedes all the way. Είναι απλά ότι καλύτερο κυκλοφορεί εκεί έξω.

  • Gmph fast

    Σε αυτήν την κατηγορία δεν μετράνε τόσο αυτά.Μπαίνω μέσα στην μερσεντέ και σε 2-3 ώρες έχω φτάσει Θεσσαλονίκη, την στιγμή που με το τέσλα θα χρειαστώ μία στάση των 2-3 ωρών (ίσως και δύο αν είμαι κανίβαλος)

    • George Droulas

      Στις 2-3 ώρες, ξέχασες να προσθέσεις τις ώρες που θα χάσεις στο αυτόφωρο.

  • Mika

    Eπικριτικος στο Tesla P100D o Chris..
    Θαυμαζει τι μπορει να κανει,αλλα δεν βαζει φωτια στον κοσμο του…
    :p