Έτσι η τεχνολογία PowerPulse της Volvo εξαλείφει το turbo lag

Σχετικά άρθρα

H Volvo προσφέρει στα μοντέλα της μια τεχνολογία για τους πετρελαιοκινητήρες, η οποία υπόσχεται πως βάζει τέλος στο turbo lag.

H τεχνολογία έχει ονομαστεί PowerPulse και αυτό που κάνει είναι να αντλεί αέρα από το φίλτρο αέρα, ώστε να καλυφθεί το turbo lag στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του diesel κινητήρα. Στο ακόλουθο video, o Jason Fenske του Engineering Explained μας εξηγεί τον τρόπο λειτουργίας της συγκεκριμένης τεχνολογίας.

Το σύστημα χρησιμοποιεί έναν μικρό κομπρέσορα ο οποίος αναλαμβάνει την συμπίεση του αέρα σε ένα δοχείο χωρητικότητα μόλις 2 λίτρων. Το PowerPulse, όταν ο οδηγός αποφασίσει να πατήσει έντονα το πεντάλ του γκαζιού, με τον κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλές στροφές, ανοίγει μια βαλβίδα που επιτρέπει στον συμπιεσμένο αέρα να πάει στην εισαγωγή του κινητήρα, ώστε έτσι να υπερκεραστεί ο μικρός όγκος καυσαερίων που γυρνούν την τουρμπίνα δύο σταδίων, αυξάνοντας έτσι την υπερπλήρωση της σε αέρα.

Όταν τα καυσαέρια μπορούν να γυρίσουν μόνα τους τον στροβιλοσυμπιεστή της τουρμπίνας ή όταν ο οδηγός πατά το πεντάλ του γκαζιού με λιγότερη πίεση, τότε το σύστημα γεμίζει με αέρα την δεξαμενή.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr