H Volvo προσφέρει στα μοντέλα της μια τεχνολογία για τους πετρελαιοκινητήρες, η οποία υπόσχεται πως βάζει τέλος στο turbo lag.
H τεχνολογία έχει ονομαστεί PowerPulse και αυτό που κάνει είναι να αντλεί αέρα από το φίλτρο αέρα, ώστε να καλυφθεί το turbo lag στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του diesel κινητήρα. Στο ακόλουθο video, o Jason Fenske του Engineering Explained μας εξηγεί τον τρόπο λειτουργίας της συγκεκριμένης τεχνολογίας.
Το σύστημα χρησιμοποιεί έναν μικρό κομπρέσορα ο οποίος αναλαμβάνει την συμπίεση του αέρα σε ένα δοχείο χωρητικότητα μόλις 2 λίτρων. Το PowerPulse, όταν ο οδηγός αποφασίσει να πατήσει έντονα το πεντάλ του γκαζιού, με τον κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλές στροφές, ανοίγει μια βαλβίδα που επιτρέπει στον συμπιεσμένο αέρα να πάει στην εισαγωγή του κινητήρα, ώστε έτσι να υπερκεραστεί ο μικρός όγκος καυσαερίων που γυρνούν την τουρμπίνα δύο σταδίων, αυξάνοντας έτσι την υπερπλήρωση της σε αέρα.
Όταν τα καυσαέρια μπορούν να γυρίσουν μόνα τους τον στροβιλοσυμπιεστή της τουρμπίνας ή όταν ο οδηγός πατά το πεντάλ του γκαζιού με λιγότερη πίεση, τότε το σύστημα γεμίζει με αέρα την δεξαμενή.